A maxia dun sorriso

6

Iago ten citomegalovirus, unha enfermidade que precisa moitas horas de fisioterapia e recuperación. Este domingo 13 de xullo vaise facer un partido de fútbol benéfico entre os veteráns do Dépor e o Ardebullo FC para recadar cartos.

Non todo na vida é fútbol. Iso o sabemos todos. Hasta os máis locos por este deporte o saben. Pero as veces, o fútbol metese de cheo nese espacio da vida e proporciona pequenas solucións a problemas que non atopan un remedio sinxelo. O caso de Iago pode ser uno deles.

Iago é un chaval de tres años que sufre parálese cerebral a causa do Citomegalovirus, unha enfermidade que precisa moitas horas de fisioterapia e recuperación. Debido ós recortes en sanidade, a súa familia non pode facer fronte económicamente a esas sesións. É ahí onde entra ó fútbol.

Este domingo 13 de xullo, vaise celebrar un partido de fútbol benéfico entre os veteráns do Déppor e o Ardebullo F.C. para recadar cartos. Será as 19h. no Campo do Burgo, en Culleredo. Dende o circulo máis cercano á familia, nos mandan esta nota. “Encantaríame que enchéramos o campo. Xa sabedes, hoxe por min, mañá por ti. Agardámosvos alí, e se queredes máis info ou colaborar doutro xeito, dádelle ao gústame na súa páxina de Facebook“.

¡Colabora con Iago! (1€ ó mes)

iago-benefico

La magia de una sonrisa

Iago tiene citomegalovirus, una enfermedad que precisa muchas horas de fisioterapia y de recuperación. Este domingo 13 de julio se va a celebrar un partido de fútbol benéfico entre los veteranos del Dépor y el Ardebullo FC para recaudar dinero.

No todo en la vida es fútbol. Eso lo sabemos todos. Hasta los más locos por este deporte también lo saben. Pero a veces, el fútbol se mete de lleno en ese espacio de la vida y proporciona pequeñas soluciones a problemas gordos que no encuentran un remedio sencillo. El caso de Iago puede ser uno de ellos.

Iago es un niño de tres años que sufre parálisis cerebral a causa del Citomegalovirus, una enfermedad que requiere de muchas horas de fisioterapia y de recuperación. Debido a los recortes en sanidad, su familia no puede hacer frente económicamente a esas sesiones. Es ahí donde entra el fútbol.

Este domingo 13 de julio, se va a celebrar un partido de fútbol benéfico entre los veteranos del Dépor y el Ardebullo F.C. para recaudar dinero. Será a las 19h. en el Campo del Burgo, en Culleredo. Desde el circulo más cercano a la familia, nos mandan esta nota. “Me encantaría que llenáramos el campo. Ya sabéis, hoy por mi y mañana por ti. Te esperamos allí, y si queréis más información o colaborar de otra forma, dadle a me gusta en su página del Facebook“.

¡Colabora con Iago! (1€ al mes)

Compartir.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.