Álex Bergantiños: “O fútbol galego está mellorando moito”

226

O centrocampista branquiazul amosouse convencido de que o partido do sábado no estadio Anxo Carro contra o Lugo será un derbi espectacular ante un rival moi forte, e a plantilla debe estar preparada para facer un bo encontro.

Álex Bergantiños afirmou que hai que estar contentos porque o fútbol galego está a experimentar unha melloría salientable. “Nos últimos anos hai cada vez máis xogadores galegos, é importante que se valore o produto de aquí”, declarou. Ademáis, asegurou que o choque ante o Lugo será un derbi “por todo o alto”, nunha cidade que está vivindo moito o fútbol nos últimos anos, e que esperan amosar un bo xogo para que poida disfrutar toda a xente.

Por outra parte, Bergantiños indicou que o equipo debe saír a gañar e conseguir así o obxectivo do ascenso directo a Primeira División o antes posible. Destacou que a igualdade na categoría este ano é máxima, e que os que están arriba perden as veces con claridade ante conxuntos da parte baixa da táboa. Do combinado lucense dixo que “é forte na casa e gaña moitos partidos, ten un estilo característico e moita posesión”.
Respecto á polémica das primas, o xogador galego quixo restarlle importancia ao asunto. “Iso foi un tema que se falou xa semanas atrás, e creo que son cousas que se teñen que tratar internamente”, concluiu.

Lopo: “Non podemos depender do que fagan os demáis”

O defensa do Deportivo asegurou estar ilusionado e con ganas de sacar o mal sabor de boca do partido contra a Ponferradina. “Hai que sacar as cousas negativas para non repetilas. O equipo non estivo cómodo en ningún momento, e foi un partido para olvidar”, destacou. Pese a que o cadro que dirixe Fernando Vázquez tivo fortuna, xa que os rivais tamén fallaron na pasada xornada, Lopo cre que deben saír a gañar porque non poden depender do que fagan os demáis.

Álex Bergantiños: “El fútbol gallego está mejorando mucho”

El centrocampista blanquiazul se mostró convencido de que el partido del sábado en el Anxo Carro contra el Lugo será un derbi espectacular ante un rival muy fuerte, y la plantilla debe estar preparada para hacer un buen encuentro.

Álex Bergantiños afirmó que hay que estar contentos porque el fútbol gallego está experimentando una mejoría resaltable. “En los últimos años hay cada vez más jugadores gallegos, y es importante que se valore el producto de aquí”, declaró. Además, aseguró que el choque ante el Lugo será un derbi “por todo lo alto”, en una ciudad que está viviendo mucho el fútbol en los últimos años, y esperan mostrar un buen juego para que la gente pueda disfrutar.

Por otra parte, el centrocampista indicó que el equipo debe salir a ganar y conseguir así el objetivo del ascenso directo a Primera División lo antes posible. Destacó que la igualdad en la categoría este año es máxima, y que los que están arriba pierden a veces con claridad ante conjuntos de la parte baja de la tabla. Del combinado lucense resaltó que “es fuerte en casa y gana muchos partidos, tienen un estilo característico y mucha posesión”.

Respecto a la polémica de las primas, el jugador gallego quiso restarle importancia al asunto. “Ese fue un tema que ya se habló semanas atrás, y creo que son cosas que se tienen que tratar internamente”, concluyó.

Lopo: “No podemos depender de lo que hagan los demás”

El defensa del Deportivo aseguró estar ilusionado y con ganas de sacar el mal sabor de boca del partido contra la Ponferradina. “Hay que sacar las cosas negativas para no repetirlas. El equipo no estuvo cómodo en ningún momento, y fue un partido para olvidar”, destacó. Pese a que el cuadro que dirige Fernando Vázquez tuvo fortuna, ya que los rivales también fallaron la pasada jornada, Lopo cree que deben salir a ganar porque no pueden depender de lo que hagan los demás.

Compartir.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.