Fernando Vázquez: “Tratei a Marchena igual que a todos”

425

O técnico asegurou que o central si chegou a A Coruña coa súa aprobación e insistiu en que irán a Montilivi a gañar.

Tras a polémica comparecencia de Carlos Marchena no día de onte, hoxe foi Fernando Vázquez o que atendeu aos medios dende a sala de prensa de Abegondo. Aínda que dixo que non adoita “contestar a futbolistas”, si quixo deixar claro que tratou ao sevillano “igual que a todos”. “Non teño outra forma de comportarme. Son honesto, intento ser xusto e traballar para o Dépor. Por outra parte, non hai ningún futbolista que viñera sen o meu consentimento, incluido Marchena“, afirmou.

Fora do asunto Marchena, a rolda de prensa xirou ao redor de dous temas principais: o partido de Xirona e a planificación da próxima temporada. Sobre o encontro de Montilivi, volveu a asegurar que irán “coa idea de gañar e esperar ao que faga o Eibar” xa que queren “ser campeóns”. Sen embargo, recoñeceu que “o partido é especial, a nivel emotivo e de tensión é complicado”. Ademáis, tamén comentou que “hai que respetar ao rival”, intentando “non provocar”, xa que os cataláns están nunha situación moi delicada.

Un dos temas máis comentados nas últimas horas sobre este choque é a ausencia de xogadores coma Bicho ou Álvaro Lemos na convocatoria, algo que Vázquez xustificou dicindo que “hai que ser respestuosos coa competición”, recoñecendo ao mesmo tempo que tamén valorara a posibilidade de darlle minutos. Por outro lado, declarou que “en liñas xerais o equipo será o dos últimos días”.

Sobre a próxima temporada, e pese ás distintas preguntas, apenas quixo adiantar nada, asegurando que non ten “ningunha decisión tomada sobre ningún futbolista” e que tampouco está “ao corrente” de ningunha das posibles conversacións que esté mantendo o clube con xogadores que rematan contrato coma Alberto Lopo ou Germán Lux. Por último, si recoñeceu que “a partir da semana que ven” reunirase con Fernando Vidal, máximo responsable da parcela deportiva, para comezar a traballar de cara ao regreso á Primeira División.

Marchena non viaxa a Xirona por enfermidade

Precisamente o protagonista da semana non estará dispoñible para o último partido da competición ao sufrir unha gastroenterite. O seu lugar la lista de convocados ocúpao Luis Fernández.

Fernando Vázquez: “Traté a Marchena igual que a todos”

El técnico aseguró que el central sí llegó a A Coruña con su aprobación e insistió en que irán a Montilivi a ganar.

Tras la polémica comparecencia de Carlos Marchena en el día de ayer, esta mañana fue Fernando Vázquez el que atendió a los medios de comunicación desde la sala de prensa de Abegondo. Aunque dijo que no suele “contestar a futbolistas”, sí quiso dejar claro que ha tratado al sevillano “igual que a todos”. “No tengo otra forma de comportarme. Soy honesto, intento ser justo y trabajar para el Dépor. Por otra parte, no hay ningún futbolista que haya venido sin mi consentimiento, incluido Marchena“, afirmó.

Ya fuera del asunto Marchena, la rueda de prensa giró al rededor de dos temas principales: el partido de Girona y la planificación de la próxima temporada. Sobre el encuentro de Montilivi, volvió a asegurar que irán “con la idea de ganar y esperar a lo que haga el Eibar” ya que quieren “ser campeones”. Sin embargo, reconoció que “el partido es especial, a nivel emotivo y de tensión es complicado”. Además, también comentó que “hay que respetar al rival”, intentando “no provocar”, ya que los catalanes están en una situación muy delicada.

Uno de los temas más comentados en las últimas horas sobre este choque ha sido la ausencia de hombres como Bicho o Álvaro Lemos en la convocatoria, algo que Vázquez justificó diciendo que “hay que ser respetuosos con la competición”, reconociendo al mismo tiempo que él también había valorado la posibilidad de darles minutos. Por otro lado, declaró que “en líneas generales el equipo será el de los últimos días”.

Sobre la próxima temporada, y pese a las distintas preguntas, apenas quiso adelantar nada, asegurando que no tiene “ninguna decisión tomada sobre ningún futbolista” y que tampoco está “al corriente” de ninguna de las posibles conversaciones que estaría manteniendo el club con jugadores que acaban contrato, como es el caso de Alberto Lopo o Germán Lux. Por último, sí reconoció que “a partir de la semana que viene” se reunirá con Fernando Vidal, máximo responsable de la parcela deportiva, para empezar a trabajar de cara al regreso a la Primera División.

Marchena no viaja a Girona por enfermedad

Precisamente el protagonista de la semana no estará disponible para el último partido de la competición, al estar aquejado de una gastroenteritis. Su lugar en la lista de convocados lo ocupará Luis Fernández.

Compartir.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.