Os Blues homenaxearán a Jimmy

149

O grupo deportivista fixo público este domingo un comunicado no que explican a súa intención de deixar baleira a bancada de “general” como mostra de recordo ao siareiro asasinado en Madrid.

Tras varios días nos que o deportivismo se preguntaba qué ocorrería mañá nas bancadas de Riazor tras cumprirse os dous partidos nos que o Deportivo decidiu recolocar aos afeccionados de Marathon Inferior noutras zonas do estadio, hoxe os Riazor Blues realizaron na súa web un comunicado no que informan cales serán as súas accións no encontro de mañá.

Así, durante o partido no que os herculinos se enfrontarán ao Elxe, os Blues deixarán baleira a grada de “general” en memoria de Jimmy, o afeccionado asasinado fai xa quince días en Madrid. Piden ademais a todos os afeccionados branquiazuis que comparten ubicación nesa bancada que se sumen a esta medida en recordo do seguidor falecido. “Un recordo que o club negou de todas as formas posibles baixo iniciativa propia, satisfacendo e buscando a palmadiña nas costas das diversas forzas vivas da capital, facendo culpable á vítima e intentando así ocultar a realidade do ocorrido esa triste mañá”, manifestan.

Doutra banda, aseguran que aproveitarán a homenaxe para protestar polas “difamacións e acusacións vertidas” contra eles por parte “da directiva do Real Club Deportivo, prensa e diversos organismos”.

Los Blues homenajearán a Jimmy

El grupo deportivista hizo público este domingo un comunicado en el que explican su intención de dejar vacía la grada de “general” como muestra de recuerdo al hincha asesinado en Madrid.

Tras varios días en los que el deportivismo se preguntaba qué ocurriría mañana en las gradas de Riazor tras cumplirse los dos partidos en los que el Deportivo decidió recolocar a los aficionados de Marathon Inferior en otras zonas del estadio, hoy los Riazor Blues han realizado en su web un comunicado en el que informan cuáles serán sus acciones sus acciones en el encuentro de mañana.

Así, durante el partido en el que los herculinos se enfrentarán al Elche, los Blues dejarán vacía la grada de “general” en memoria de Jimmy, el aficionado asesinado hace ya quince días en Madrid. Piden además a todos los aficionados blanquiazules que comparten ubicación en esa grada que se sumen a esta medida en recuerdo del seguidor fallecido. “Un recuerdo que el club negó de todas las formas posibles bajo iniciativa propia, satisfaciendo y buscando la palmadita en la espalda de las diversas fuerzas vivas de la capital, haciendo culpable a la víctima e intentando así ocultar la realidad de lo ocurrido esa triste mañana”, manifiestan.

Por otro lado, aseguran que aprovecharán el homenaje para protestar por las “difamaciones y acusaciones vertidas” contra ellos por parte de la directiva del Real Club Deportivo, prensa y diversos organismos.

RcdOscar_2014-dic-14

Compartir.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.

";