Vázquez: “Comprometinme a ascender co Dépor e vouno conseguir”

93

O técnico declarou que pese a que ve difícil acadar o ascenso matemático esta fin de semana, se conseguen gañar ao Numancia estaría “prácticamente feito” e para el sería “unha satisfacción inimaxinábel”.

Fernando Vázquez asegurou esta mañá que o domingo irán a buscar a vitoria ante o conxunto soriano no estadio de Los Pajaritos, aínda que será un partido “complicado e moi competitivo”. Considerou que o Numancia é un equipo que está “castigado polos empates”, pero que ten moita calidade e conta “co mellor xogador da Segunda División”, que dende o seu punto de vista é Julio Álvarez, a quen definiu como “un gran colocador”. Pese a que ve difícil conseguir subir a Primeira División nesta xornada porque dubida que a UD Las Palmas erre de novo, toda o plantel viaxará no autocar a Soria por se acaso se poidera dar esa situación. Respecto á alineación do cadro herculino para a vindeira xornada, o técnico aseverou que ten “a idea máis ou menos madurada”, pero que aínda non o ten “claro de todo”.

Por outro lado, o de Castrofeito afirmou que “o ascenso é unha cousa marabillosa”. “Eu comprometinme a ascender co Dépor e vouno conseguir, e para min é un satisfacción inimaxinábel”, subliñou. Ademáis, indicou que lle parece normal que a atitude da xente sexa menos festiva do normal, posto que “xa hai tempo que o ascenso está case feito, e se lle engades a ansiedade por non lograr conseguilo de forma definitiva, todo iso aplana un pouco as mentes”. “Se hai algún problema neste ascenso é porque o equipo na casa non está dando resultados. Gañamos os puntos fóra, e na casa non sumamos moitos, por iso é normal que a xente que te ven ver marche cabreada”, admitiu. Sen embargo, amosouse confiado de poder celebrar o éxito coa afición e coa cidade, unha vez conseguido.

Por outra parte, quixo deixar claro que se o cadro branquiazul é o líder da competición, é por méritos propios, e non por ser o menos malo. “A clasificación non engana, somos os mellores da Segunda División”, recalcou. Ademáis, destacou que ascender na categoría de prata é “un reto súper complicado”, porque se trata “dunha tempada longuísima e moi competitiva, onde calquera che pode gañar”.

Para rematar, no que respecta á súa decisión de deixar fóra a Wilk nos últimos encontros, Vázquez asegurou que non é por desmerecemento do futbolista. Incidiu en que o polaco é todo “un exemplo de profesional” e que ás veces é “doloroso” prescindir dun xogador coma él. Sen embargo, o adestrador deportivista xustificou a súa decisión dicindo que está a elixir a Álex Bergantiños nesa posición porque penasa que “a nivel xeral pode aportarlle máis ao equipo”.

Lopo será evaluado no día de mañá

O central catalán, que onte non foi quen de rematar o adestramento por unhas molestias físicas, foi sometido esta mañá a unha resonancia, na que non se lle detectou ninguna lesión significativa no abdutor da súa perna esquerda, e mañá será observado polos servizos médicos despois do adestramento para decidir se está apto para xogar en Soria.

Vázquez: “Me comprometí a ascender con el Dépor y lo voy a conseguir”

El técnico deportivista declaró que pese a que ve difícil lograr el ascenso matemático este fin de semana, si consiguen ganar al Numancia estaría “prácticamente hecho” y para él sería “una satisfacción inimaginable”.

Fernando Vázquez aseguró esta mañana que el domingo irán a buscar la victoria ante el conjunto soriano en el estadio de Los Pajaritos, aunque será un partido “complicado y muy competitivo”. Consideró que el Numancia es un equipo que “está castigado por los empates pero que tiene mucha calidad y cuenta con el mejor jugador de la Segunda División”, que desde su punto de vista es Julio Álvarez, a quién definió como “un gran colocador”. Pese a que ve difícil conseguir subir a Primera Divsión en esta jornada, ya que duda que la UD Las Palmas falle de nuevo, toda la plantilla viajará en el autocar a Soria por si acaso se pudiera dar esa situación. Respecto a la alineación del cuadro herculino para el próximo choque, el técnico aseveró que tienen “la idea más o menos madurada”, pero que aún no lo tienen “totalmente claro”.

El de Castrofeito afirmó que “el ascenso es una cosa maravillosa”. “Yo me comprometí a ascender con el Dépor y lo voy a conseguir, y para mí es una satisfacción inimaginable”, subrayó. Además, indicó que le parece normal que la actitud de la gente sea “menos festiva de lo habitual, puesto que ya hace tiempo que el ascenso está casi hecho, y si le añades la ansiedad por no lograr conseguirlo de forma definitiva, todo esto aplana un poco las mentes”. “Si hay algún problema en este ascenso es porque el equipo en casa no está dando resultados. Ganamos los puntos fuera, y en casa no sumamos muchos, por eso es normal que la gente que te viene a ver se vaya cabreada”, admitió. Sin embargo, se mostró confiado de poder celebrar el éxito con la afición y con la ciudad, una vez conseguido.

Por otra parte, quiso dejar claro que si el cuadro blanquiazul es el líder de la competición, es por méritos propios, y no por ser “el menos malo”. “La clasificación no engaña, somos los mejores de la Segunda División”, recalcó. Además, destacó que ascender en la categoría de plata es “un reto súper complicado, porque es una temporada larguísima y muy competitiva, dónde cualquiera puede ganarte”.

Para finalizar, en lo que respecta a su decisión de dejar fuera a Wilk en los últimos encuentros, Vázquez aseguró que no es por desmerecimiento del futbolista. Incidió en que el polaco es todo “un ejemplo de profesional” y que a veces es “doloroso” prescindir de un jugador como él. Sin embargo, el entrenador deportivista justificó su decisión concluyendo que está eligiendo a Álex Bergantiños en esa posición porque cree que “a nivel general puede aportarle más al equipo”.

Lopo será evaluado mañana

El central catalán, que ayer no pudo terminar el entrenamiento por unas molestias físicas, fue sometido esta mañana a una resonancia, en la que no se le detectó ninguna lesión significativa en el abductor de su pierna izquierda, y mañana será observado por los servicios médicos después del entrenamiento para decidir si está apto para jugar en Soria.

Compartir.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.