Álvaro Lemos: “Vou en busca de oportunidades”

17

O canteirán branquiazul irá convocado co Fabril tras sete meses de baixa. Aínda que agora non entra nos plans de Fernando Vázquez co primeiro equipo, o xogador intentará buscarse un oco.

Álvaro Lemos afronta con entusiasmo a súa nova etapa lonxe da súa lesión de xeonllo. Sete meses despois de romper o ligamento cruzado, o centrocampista do Deportivo regresa a unha convocatoria co Fabril. “Estou moi contento. A rodilla funcióname perfectamente e voume olvidando de que tiven a operación”, recoñeceu o xogador. “Non pensar na rodilla vaime vir moi ben”, ademáis de “coller o ritmo de competición” que polo de agora será co segundo equipo.

O apoio dos compañeiros foi unha peza importante na recuperación do coruñés. Lemos destacou o traballo dos servicios técnico e médico e quixo mencionar Pablo Insua e Carlos Marchena, que lle “subiron a autoestima”, o cal “é de agradecer”. Eso sí, sin esquecer a Luis Fernández que sufriu a mesma lesión que o interior dereito.

Sobre si conta para Fernando Vázquez, o fabrilista afirmou que sería ao de Castrofeita ao que lle terían que preguntar. “Si as oportunidades non veñen, vou a conseguir ir a por elas” defendeu. “Hai que intentar que as oportunidades volvan”.

Fernando Vázquez, encantado

O técnico herculino irá esta fin de semana a ver o partido que disputará o Fabril e que contará con Lemos na convocatoria. “Eu estarei mirando cómo se encontra”, afirmou e defendeu que “necesita competir” para volver a estar nas condicións óptimas.

Vázquez xustificou que o Deportivo ten “un obxectivo que cumprir e é moi importante o equipo máis que o estado de calquera futbolista” e engadiu que agora “os minutos non llos podo dar”. De todas formas, si o adestrador cre que “a súa evolución é positiva, estaría encantado de que volvera e darlle minutos en Segunda División”.

Álvaro Lemos: “Voy en busca de oportunidades”

El canterano blanquiazul irá convocado con el Fabril tras siete meses de baja. Aunque ahora no entra en los planes de Fernando Vázquez con el primer equipo, el jugador intentará buscarse un hueco.

Álvaro Lemos afronta con entusiasmo su nueva etapa lejos de su lesión de rodilla. Siete meses después de romper el ligamento cruzado, el centrocampista del Deportivo regresa a una convocatoria con el Fabril. “Estoy muy contento. La rodilla me funciona perfectamente y me voy olvidando de que tuve la operación”, reconoció el jugador. “No pensar en la rodilla me va a venir muy bien“, ademáis de “coger el ritmo de competición“ que polo de ahora será con el segundo equipo.

El apoyo de los compañeros fue una pieza importante en la recuperación del coruñés. Lemos destacó el trabajo de los servicios técnico y médico y quiso mencionar Pablo Insua y Carlos Marchena, que le “subieron la autoestima“, lo cual “es de agradecer“. Eso sí, sin olvidar a Luis Fernández, que sufrió la misma lesión que el interior derecho.

Sobre si cuenta para Fernando Vázquez, el fabrilista afirmó que sería al de Castrofeito al que le tendrían que preguntar. “Si las oportunidades no vienen, voy a conseguir ir la por ellas“ defendió. “Hay que intentar que las oportunidades vuelvan“.

Fernando Vázquez, encantado

El técnico herculino irá este fin de semana a ver el partido que disputará el Fabril y que contará con Lemos en la convocatoria. “Yo estaré mirando cómo se encuentra”, afirmó y defendió que “necesita competir” para volver a estar en las condiciones óptimas.

Vázquez justificó que el Deportivo tiene “un objetivo que cumplir y es muy importante el equipo más que el estado de cualquier futbolista” y añadió que ahora “los minutos no se los puedo dar”. De todas formas, si el entrenador cree que “su evolución es positiva, estaría encantado de que volviera y darle minutos en Segunda División”.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.