Fernando Vázquez: “O meu futuro non importa nada agora mesmo”

161

O adestrador deportivista ve aos seus de “notábel alto” para afrontar os tres últimos partidos, e recoñeceu que pensa na posibilidade de dar entrada a Nélson Oliveira como titular ante o Espanyol.

Fernando Vázquez atendeu aos medios de comunicación esta mañá na sala de prensa de Riazor, e asegurou que o seu equipo debe intentar gañar os tres encontros que lle quedan. “Acabouse a nosa marxe de erro. Temos tres partidos e témolos que gañar”, afirmou. O preparador non pensa que estar outra vez en postos de descenso lles estea “perxudicando” e cree que “o equipo teno asimilado e controlado” e que “a necesidade vaise impoñer claramente a esta situación de estar en descenso”. Posteriormente, engadiu que “chegamos con un notábel alto, a nivel físico, ao final de Liga. O exame é o domingo e aí veremos”.

O técnico pensa que o que lles faltou en Valladolid foi “profundidade” e que “dominar a pelota non significa nada. ¿De qué sirve abusar da pelota sen profundidade, sen amplitude, sen penetración nin ocasións de gol? Temos que matizar certas cousas nese sentido. Dominar non é negativo en si mesmo, pero hai que dominar con sentido”, declarou.

Quen si dotou de sentido ao Deportivo en Pucela foi Nélson Oliveira, sobre o que Vázquez recoñeceu que “é unha posibilidade” para comezar coma titular o choque deste domingo. “Nélson está ben, eu aínda soño con que sexa un futbolista determinante na nosa permanencia, pero non sei o que farei contra o Espanyol”, dixo.

De Abel Aguilar, que esta semana se reincorporou aos adestramentos tras ser baixa ante o Valladolid, comentou que “hai que valorar se está para 90 minutos, esa será un pouco a pregunta que terei que responder antes do partido”.

Sobre o próximo rival, comentou que “non é un equipo de posesión, é un equipo que contraataca, que se reprega buscándoche as túas costas, ese é o Espanyol. Verdú, Wakaso, Sergio García, Stuani… Son corredores rápidos e moi perigosos. Temos que ser capaces de atacar con perigo e ao mesmo tempo evitar que o rival che faga contraataques”. Tamén quixo comentar que pensa que “non teñen moitos máis obxectivos porque as súas opcións de Europa League son remotas”.

Unha vez máis, o dos árbitros foi un dos temas da rolda de prensa. “Falo despois do partido, xulgo a actuación arbitral e xa está. Sinceramente, non penso que esteamos aí polos árbitros. Estamos por unha temporada irregular, difícil. O outro día equivocouse e eu tamén podo opinar sobre o regramento, recoñecendo sempre que a labor arbitral é complicadísima”.

O de Castrofeito non quixo falar sobre a súa continuidade, e asegurou que aínda non falou “nada desto con Lendoiro”, e que “a día de hoxe a situación está como estaba, iso é o que hai, e se hai algo do que non hai que falar neste momento é disto. ¿Qué importa isto agora? Nada”.

Por último, Vázquez pensa que o contexto actual pode facer máis “doados” os dous próximos encontros. “En principio son rivais moi complicados, pero dada a situación da competición, o que nun principio podería parecer súper complicado, polo entorno competitivo resulta máis doado xa que tanto Espanyol como Málaga non son aqueles equipos de hai un mes ou dos meses”, finalizou.

Fernando Vázquez: “Mi futuro no importa nada ahora mismo”

Fernando Vázquez atendió a los medios de comunicación esta mañana en la sala de prensa de Riazor, y aseguró que su equipo debe intentar ganar los tres encuentros que le quedan. “Se nos ha acabado el margen de error. Tenemos tres partidos y los tenemos que ganar”, afirmó. El preparador no piensa que estar otra vez en puestos de descenso les esté “perjudicando” y cree que “el equipo lo tiene asimilado y controlado. La necesidad se va imponer claramente a esta situación de estar en descenso”. Posteriormente, añadió que “llegamos con un notable alto, a nivel físico, al final de Liga. El examen es el domingo y ahí veremos”.

El técnico piensa que lo que les faltó en Valladolid fue “profundidad” y que “dominar la pelota no significa nada”. “¿De qué sirve abusar del balón sin profundidad, sin amplitud, sin penetración ni ocasiones de gol? Tenemos que matizar ciertas cosas en ese sentido. Dominar no es negativo en sí mismo, pero hay que dominar con sentido”, declaró.

Quien sí dotó de sentido al Deportivo en Pucela fue Nélson Oliveira, sobre el que Vázquez reconoció que “es una posibilidad” para empezar como titular el choque de este domingo. “Nélson está bien, yo aún sueño con que sea un futbolista determinante en esta permanencia, pero no sé lo que haré contra el Espanyol”, dijo.

De Abel Aguilar, que esta semana se reincorporó a los entrenamientos tras ser baja ante el Valladolid por lesión, comentó que “hay que valorar si está para 90 minutos, esa será un poco la pregunta que tendré que responder antes del partido”.

Sobre el próximo rival, comentó que “no es un equipo de posesión, es un equipo que contraataca, que se repliega buscándote las espaldas, ese es el Espanyol. Verdú, Wakaso, Sergio García, Stuani… Son corredores rápidos y muy peligrosos. Tenemos que ser capaces de atacar con peligro y al mismo tiempo evitar que el rival haga contraataques”. También quiso comentar que piensa que “no tienen muchos más objetivos porque sus opciones de Europa League son remotas”.

Una vez más, el de los árbitros fue uno de los temas de la rueda de prensa. “Hablo después del partido, juzgo la actuación arbitral y ya está. Sinceramente, no pienso que estemos ahí por los árbitros. Estamos por una temporada irregular, difícil. El otro día se equivocó y yo también puedo opinar sobre el reglamento, reconociendo siempre que la labor arbitral es complicadísima”.

El de Castrofeito no quiso hablar de su continuidad, y aseguró que aún no ha hablado “nada de esto con Lendoiro”, y que “a día de hoy la situación está como estaba, esto es lo que hay, y si hay algo de lo que no hay que hablar en este momento es esto. ¿Qué importa esto ahora? Nada”.

Por último, Vázquez piensa que el contexto actual puede hacer más asequibles los dos próximos encuentros. “En principio son rivales muy complicados, pero dada la situación de la competición, lo que en un principio podría parecer súper complicado, por el entorno competitivo resulta ahora más fácil ya que ni Espanyol ni Málaga son aquellos equipos de hace un mes o dos meses”, finalizó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.