‘Cañi’ ofrécese como comodín de Vázquez

150

Na súa primeira comparecencia pública, a nova fichaxe do Fabril dixo estar integrado no vestiario e definiuse como un ‘tres cuartista’ a plena disposición das intencións do adestrador.

Jesús Cañizares ‘Cañi’ compareceu ante os medios de comunicación por primeira vez dende a súa chegada ao club. Inquedo e cun imborrable sorriso presentou as súas credenciais para o que resta de verán: “adestrar e aportar coma o resto de compañeiros”. “É unha oportunidade moi importante para min. O cambio é significativo pero esperemos que todo saia ben”, dixo.

Pese a ser unha das poucas caras novas do vestiario, o coruñés asegurou sentirse “integrado nun grupo moi humano no que todos queremos aportar e traballar. Aínda non chegaron os compañeiros do Fabril e alí teño bos amigos”.


O xoven futbolista provén do CD As Pontes e ven de firmar polas dúas próximas tempadas con opción a tres máis. Chega dende a Terceira galega e da o salto ao fútbol profesional sen medos e sen poñerse teitos. “Isto é máis profesional. Son niveis diferentes, pero o que un ten que facer é traballar para tentar adaptarse. Agora que estamos comezando coa pretempada todos comezamos de cero”, afirmou.

Sobre a súa posición no campo dixo ser un ‘tres cuartista’ e ofreceuse a xogar alí onde Fernando Vázquez o necesite. “Este ano xoguei en banda. Son un xogador de línea de tres cuartos de campo, dame o mesmo xogar por dentro que por fóra”, sinalou.

Preguntado sobre a posibilidade de xogar co primeiro equipo, ‘Cañi’ ten claro que “a fichaxe é polo filial”. A pesar disto, o ex de As Pontes pensa que se está axudando ó conxunto de Vázquez é porque ten “cualidades para estar aí e aportar no primeiro equipo”. “Quero traballar para estar na mellor forma posible para o inicio de Liga, sexa co Fabril ou co primeiro equipo”, explicou.

A falta de fichaxes iso sí, convírteo xunto a Bruno Gama e Juan Carlos nun dos escasos efectivos en ataque aumentando exponencialmente os minutos que poida ter nos primeiros amigables. “Somos poucos nesa faceta pero todos esperamos a incorporación dalgún novo xogador. Aínda así, hay que pelexar polo posto como calquera outro compañeiro”, concluiu.

Cañi se ofrece como el comodín de Vázquez

En su primera comparecencia pública, el nuevo fichaje del Fabril aseguró estar integrado en el vestuario y se definió como un ‘tres cuartista’ a plena disposición de las intenciones del entrenador.

Jesús Cañizares ‘Cañi’ compareció ante los medios de comunicación por primera vez desde su llegada al club. Inquieto y con una imborrable sonrisa presentó sus credenciales para lo que resta de verano: “entrenar y aportar como el resto de compañeros”. “Es una oportunidad muy importante para mí. El cambio es significativo pero esperemos que todo salga bien”, dijo.

Pese a ser una de las pocas caras nuevas del vestuario, el coruñés aseguró sentirse “integrado en un grupo muy humano en el que todos queremos aportar y trabajar. Todavía no llegaron los compañeros del Fabril y allí tengo muy buenos amigos”.

El joven futbolista proviene del CD As Pontes y ha firmado por las dos próximas temporadas con opción a tres más. Llega de la Tercera gallega y da el salto al fútbol profesional sin miedos y sin ponerse techos. “Esto es más profesional. Son niveles diferentes, pero lo que uno tiene que hacer es trabajar para intentar adaptarse y ahora que estamos empezando con la pretemporada todos empezamos de cero”, afirmó.

Sobre su posición en el campo dijo ser un ‘tres cuartista’ y se ofreció a jugar allí donde Fernando Vázquez lo necesite. “Este año jugué en banda. Soy un jugador de línea de tres cuartos de campo, me da igual jugar por dentro que por fuera”, apuntó.

Preguntado sobre la posibilidad de jugar con el primer equipo, ‘Cañi’ tiene claro que “el fichaje fue por el filial”. A pesar de esto, el ex jugador de As Pontes piensa que si está ayudando al equipo de Fernando Vázquez es porque tiene “cualidades para estar ahí y aportar al primer equipo”. “Quiero trabajar para estar en la mejor forma posible para el inicio de la Liga, ya sea con el Fabril o con el primer equipo”, explicó.

La falta de fichajes, eso sí, lo convierte junto a Bruno Gama y a Juan Carlos en uno de los escasos efectivos en ataque aumentando exponencialmente los minutos que pueda tener en los primeros amistosos. “Somos pocos en esa faceta ofensiva pero todos esperamos la incoporación de algún nuevo jugador. Aún así, hay que disputar el puesto como cualquier otro compañero”, concluyó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.