Concentración este domingo para esixir “respecto polo Deportivo”

32

Os Riazor Blues fixeron público un novo comunicado tras a reunión de varias peñas e agrupacións branquiazuis, e convocan a todo o deportivismo a concentrarse mañá tras o partido.

Tras a reunión mantida entre un número importante de peñas e agrupacións o pasado 16 de xaneiro, os Riazor Blues publicaron un manifesto para convocar a toda a masa social deportivista mañá domingo a partir das 14.00 horas diante da porta 0 do estadio. Baixo o lema ‘O Dépor non se toca’ queren esixir respecto pola entidade e exercer presión para solventar a situación actual.

Piden a Facenda que abandone a súa “actitude extrema” e que se sente a negociar un acordo en termos similares aos asinados no pasado por outros clubes da liga española.

Tampouco se esquecen dos políticos municipais nin dos poderes fácticos coruñeses, “que nos tempos de viño e rosas acudían ao palco de autoridades a sacar as fotos de rigor“, e que na actualidade deixaron “á deriva ao verdadeiro buque insignia” da cidade e de Galicia.

Por último, quixeron recalcar que o único interese que leva aos convocantes a organizar esta concentración, son o sentimento deportivista e o “amor” polo escudo branquiazul.


Concentración este domingo para exigir “respeto por el Deportivo”

Los Riazor Blues hicieron público uno nuevo comunicado tras la reunión de varias peñas y agrupaciones blanquiazules, y convocan a todo el deportivismo a concentrarse mañana tras el partido.

Tras la reunión mantenida entre un número importante de peñas y agrupaciones el pasado 16 de enero, los Riazor Blues publicaron un manifiesto para convocar a toda la masa social deportivista mañana domingo a partir de las 14.00 horas delante de la puerta 0 del estadio. Bajo el lema ‘El Dépor no se toca’ quieren exigir respeto por la entidad y ejercer presión para solventar la situación actual.

Piden a Hacienda que abandone su “actitud extrema” y que se siente a negociar un acuerdo en términos similares a los firmados en el pasado por otros clubes de la liga española.

Tampoco se olvidan de los políticos municipales ni de los poderes fácticos coruñeses, “que en los tiempos de vino y rosas acudían al palco de autoridades a sacar las fotos de rigor“, y que en la actualidad dejaron “a la deriva el verdadero buque insignia” de la ciudad y de Galicia.

Por último, quisieron recalcar que el único interés que lleva a los convocantes a organizar esta concentración, son el sentimiento deportivista y el “amor” por el escudo blanquiazul.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.