Dani Iglesias: “Ós canteirans se nos esixe o mesmo que ós demáis”

223

O dianteiro galego mostrouse ilusionado e ledo na rolda de prensa esta mañá en Abegondo por poder realizar a pretempada co primeiro equipo.

Dani Iglesias compareceu ante os medios esta mañá en O Mundo do Fútbol de Abegondo. O dianteiro está facendo una moi boa pretempada co primeiro equipo e xa leva tres goles nos amistosos disputados no que vai de verán. O xuvenil tómase os entrenos como un regalo e di ter “boas sensacións” hasta o momento.

O internacional sub-17 alternou o ano pasado o xuvenil co Fabril debido a unha lesión do seu compañeiro Luis Fernández. Agora que entrena cos maiores, Iglesias nota o cambio. “Cambia a intensidade de traballo, o ritmo, o físico. Non é o mesmo competir contra nenos que contra xogadores máis experimentados. Estou crecendo como futbolista”, señalou.

Respecto ó entrenador, o punta está satisfeito con él. “Contar coa confianza do míster é importante para mí. Agora espero devolverlle a confianza a base de trabajo, tanto nos entrenamientos coma nos partidos. É un tipo bastante cercano, sempre está corrixindo e apretando. Ós canteirans se nos esixe o mesmo que ós demáis”, dixo. A pesar de formar parte da primeira plantilla, Dani Iglesias mantiene a “ilusión de contar con minutos” co primeiro equipo. “Sí, o meu equipo non é este, senon o Fabril, pero eu traballo con esto coma se fora un premio”.

En cuanto o encontro que se disputa esta tarde en Ribadeo ante o Oviedo, o xoven futbolista o calificou de “importante” porque o considera un “equipo histórico”. Tivo tamén palabras de ánimo para Álvaro Lemos, quen sufre una rotura parcial do ligamento cruzado anterior. “A lesión foi unha putada moi grande para todos, por dicilo de algunha maneira. Eu son o seu compañeiro desde fai moitos anos e para mí e un palo moi grande. Non o merece porque é traballador e ganador. Deséxolle unha pronta recuperación. Cando volva será máis forte que nunca”, apuntou.

Dani Iglesias: “A los canteranos les exige lo mismo que a los demás”

El canterano deportivista se mostró ilusionado y feliz en sala de prensa de El Mundo del Fútbol por poder realizar la pretemporada con el primer equipo.

Dani Iglesias compareció ante los medios esta mañana en El Mundo del Fútbol de Abegondo. El delantero está cuajando una muy buena pretemporada con el primer equipo y lleva ya tres goles en los amistosos disputados en lo que va de verano. El juvenil se toma los entrenamientos con los de Fernando Vázquez como un “premio” y dice tener “buenas sensaciones” hasta el momento.

El internacional sub-17 alternó el año pasado el juvenil con el Fabril debido a la lesión de su compañero Luis Fernández. Ahora que entrena con el primer equipo, Dani Iglesias nota el cambio. “Cambia la intensidad de trabajo, el ritmo, el físico. No es lo mismo competir contra niños que contra jugadores más experimentados. Estoy creciendo como futbolista”, señaló.

Respecto al entrenador, el punta deportivista está satisfecho con él y espera poder seguir demostrándole de lo que es capaz. “Contar con la confianza del míster es importante para mí. Ahora espero devolverle la confianza a base de trabajo, tanto en los entrenamientos como en los partidos. Es un tipo bastante cercano, siempre está corrigiendo y apretando. A los canteranos les exige lo mismo que a los demás”, dijo.
A pesar de formar parte de la primera plantilla, Dani Iglesias mantiene la “ilusión de contar con minutos” en el primer equipo. “Se mi equipo no es este, sino el Fabril, pero yo trabajo con esto como se fuera un premio”, indicó.

En cuanto al partido que se disputa esta tarde en Ribadeo ante el Oviedo, el joven futbolista lo calificó de “importante” dado que considera al equipo asturiano un “histórico”.

El canterano tuvo también palabras de ánimo para su compañero Álvaro Lemos, quien sufre una rotura parcial del ligamento cruzado anterior. “La lesión de Lemos fue una putada muy grande para todos, por decirlo de alguna manera. Yo soy compañero de él desde hace muchos años. Para mí fue un palo muy grande. No lo merece para nada porque es trabajador y ganador. Le deseo una pronta recuperación, cuando vuelva lo hará más fuerte que nunca”, apuntó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.