Fernando Vázquez: “Estamos agardando por Geijo”

186

O adestrador do Deportivo non escondeu o interese do conxunto herculino por facerse co dianteiro, e aproveitou a rolda de prensa deste mediodía para sinalar que o fabrilista Luis formará parte do primeiro equipo.

Desde a súa chegada a A Coruña, Fernando Vázquez caracterizouse polo seu estilo comunicativo claro e directo, e o acontecido esta mañá durante a súa comparecencia ante os medios de comunicación foi unha mostra diso. Deixou claro que o dianteiro que quere para formar o seu ataque é Geijo, e afirmou que o propio futbolista lle dixo persoalmente que quere vestir a elástica branquiazul. “Estamos agardando por Geijo. El quere estar aquí, comunicoumo a min persoalmente”, dixo.

Precisamente, na posición de ariete, deixou claro que conta co canteirán Luis Fernández e que case con total seguridade o Deportivo e o xogador chegarán a un acordo para que sexa membro do primeiro plantel esta campaña. “Case hai acordo entre o clube e o xogador para que se quede aquí e polo tanto esa é a novidade desta mañá”. Quixo tamén indicar que pola súa parte nunca existiu a “intención” de que se marchase cedido a outro conxunto.

En relación a outros fabrilistas que poden ter oco no Deportivo, quixo destacar os casos de Dani Iglesias e Bicho, xa que o adestrador aínda non ten decidido cal será o seu lugar dentro da entidade herculina. “Estou á espera do seu rendemento e a ver qué pasa”.

Non valorou en exceso as novas incorporacións desta semana. De Culio dixo que é “un xogador que pode xogar como mediapunta ou pola banda esquerda” e de Wilk non quixo facer un xuízo polo momento. “Ata que non o teña aquí cerca prefiro reservar a miña opinión, pero penso que é un futbolista que nos pode axudar”, explicou.

Mostrou certa preocupación de que poidan saír xogadores cos que realmente conta, e sen facer mención a Bruno Gama, todo parece indicar que ese temor era en relación ao xogador luso. “Temor sempre hai. Pode haber posibilidade de que algún futbolista co que conte se poida ir”. Menos quebradeiros de cabeza parece que ten en relación ao exceso de centrais, xa que manifestou que sabe que “ hai xogadores que se van a ir, aí imos a prescindir de xente”.

Por último, asegurou que as probaturas que realizou nos encontros amigables de xogar con cinco defensas non serán a tónica habitual en Liga, xa que foron tácticas que empregou para “poder dar minutos e manexar mellor o plantel” durante a pretempada.

Fernando Vázquez: “Estamos esperando por Geijo”

El entrenador del Deportivo no escondió el interés del conjunto herculino por hacerse con el delantero, y aprovechó la rueda de prensa de este mediodía para señalar que el fabrilista Luis formará parte del primer equipo.

Desde su llegada a A Coruña, Fernando Vázquez se caracterizó por su estilo comunicativo claro y directo, y lo acontecido esta mañana durante su comparecencia ante los medios de comunicación fue una muestra de ello. Dejó claro que el delantero que quiere para formar su ataque es Geijo, y afirmó que el propio futbolista le dijo personalmente que quiere vestir la elástica blanquiazul. “Estamos aguardando por Geijo. Él quiere estar aquí, me lo dijo a mí personalmente“, explicó.

Precisamente, en la posición de ariete, dejó claro que cuenta con el canterano Luis Fernández y que casi con total seguridad el Deportivo y el jugador llegarán a un acuerdo para que sea miembro del primer plantel esta campaña. “Casi hay acuerdo entre el club y el jugador para que se quede aquí y por lo tanto esa es la novedad de esta mañana”. Quiso también indicar que por su parte nunca existió la “intención” de que se marchara cedido a otro conjunto.

En relación a otros fabrilistas que pueden tener hueco en el Deportivo, quiso destacar los casos de Dani Iglesias y Bicho, ya que el preparador no ha decidido aún cuál será su lugar dentro de la entidad herculina. “Estoy a la espera de su rendimiento y a ver qué pasa”.

No valoró en exceso las nuevas incorporaciones de esta semana. De Culio dijo que es “un jugador que puede jugar como mediapunta o por la banda izquierda” y de Wilk no quiso hacer un juicio por el momento. “Hasta que no lo tenga aquí cerca prefiero reservar mi opinión, pero pienso que es un futbolista que nos puede ayudar”, explicó.

Mostró cierto preocupación de que puedan salir jugadores con los que realmente cuenta, y sin hacer mención a Bruno Gama, todo parece indicar que ese temor era en relación al jugador luso. “Temor siempre hay. Puede haber posibilidad de que algún futbolista con el que cuente se pueda ir“. Menos quebraderos de cabeza parece que tiene en relación al exceso de centrales, ya que manifestó que sabe que “hay jugadores que se van a ir, ahí vamos a prescindir de gente”.

Por último, aseguró que las probaturas que realizó en los encuentros amistosos de jugar con cinco defensas no serán la tónica habitual en Liga, ya que fueron tácticas que empleó para “poder dar minutos y manejar mejor la plantilla” durante la pretemporada.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.