Fernando Vázquez: “Os xogadores defenden os seus intereses, e está claro que teñen razón”

210

O adestrador branquiazul profundou sobre a situación crítica que vive o Deportivo e deixou ben claro que comprende perfectamente a postura dos xogadores.

A pantasma do descenso administrativo comeza a rodear ao Deportivo. Achégase a data límite -31 de xullo- e os futbolistas aínda non teñen satisfeitas as súas demandas para que se lles garanta o pago dos cartos que se lles deben. Fernando Vázquez, que saíu a falar á sala de prensa de Abegondo, confía plenamente en que haxa un acordo entre todas as partes para que o club poida saír adiante. Tamén entende as medidas que os seus pupilos tomaron, xa que “reclaman o xusto”.

“Cada un ten que asumir a súa responsabilidade. Os xogadores defenden os seus intereses, e se o pensas friamente, está claro que teñen razón”, explicou o de Castrofeito, que quixo recalcar que desde o seu punto de vista “os xogadores non van ser culpables de nada”. A plantilla pretende que se lles asegure percibir todo o que se lles debe, pero non quere dicir que teñan que ter o diñeiro mañá. “Están dispostos a pactar calquera solución que satisfaga os seus intereses. Creo que todo o mundo actuaría exactamente igual na súa vida profesional”, asegurou.

Para Vázquez, estase a disputar “a partida definitiva”, que espera que conclúa de maneira sensata por parte de todos. Ademais, ten moi claro que “segue parecendo imposible que haxa outra solución distinta á que ten que haber”, pois está en xogo a supervivencia dunha entidade centenaria. “A cidade e a historia do Deportivo non se poden quedar tiradas por non chegar a un acordo que a min non me parece complicado de alcanzar”, afirmou.

Esperanzas na canteira

Fernando Vázquez tamén aproveitou a ocasión para mandar unha mensaxe de tranquilidade aos acreedores. “Comprométome a producir con pouco gasto e no futuro terán un froito extraordinario de todo aquilo que pensen que poden perder agora. Seguro que responderemos e faremos ao Deportivo viable e produtivo”, explicou. O traballo das categorías inferiores será clave, aínda que o técnico está convencido de que “sairán canteiráns bos que nos darán futuro e esperanza, tamén no económico”.

Fernando Vázquez: “Los jugadores defienden sus intereses, y está claro que tienen razón”

El preparador deportivista profundizó sobre la situación crítica que vive el Deportivo y dejó claro que comprende perfectamente la postura de la plantilla.

El fantasma del descenso administrativo se cierne sobre el Deportivo. Se acerca la fecha límite -31 de julio- y los futbolistas no han visto satisfechas sus demandas para que se les garantice el pago del dinero que se les adeuda. Fernando Vázquez, que habló en la sala de prensa de Abegondo, confía plenamente en que haya un acuerdo entre todas las partes para que el club pueda salir adelante. También entiende las medidas que sus pupilos han tomado porque “reclaman lo justo”.

“Cada uno tiene que asumir su responsabilidad. Los jugadores defienden sus intereses, y si lo piensas fríamente, está claro que tienen razón”, explicó el de Castrofeito, que recalcó que desde su punto de vista “los jugadores no van a ser culpables de nada”. La plantilla busca un pacto que les asegure percibir todo lo que se les debe, aunque no necesariamente significa que tengan que tener el dinero mañana. “Están dispuestos a pactar cualquier solución que satisfaga sus intereses. Creo que todo el mundo actuaría exactamente igual en su vida profesional”, aseguró.

Para Vázquez, se está disputando “la partida definitiva”, que espera que concluya de manera sensata por parte de todos. Además, tiene claro que le “sigue pareciendo imposible que haya otra solución distinta a la que tiene que haber”, pues está en juego la supervivencia de una entidad centenaria. “La ciudad y la historia del Deportivo no se pueden quedar tiradas por no llegar a un acuerdo que a mí no me parece difícil de alcanzar”, afirmó.

Esperanzas en la cantera

Fernando Vázquez también aprovechó la ocasión para mandar un mensaje de tranquilidad a los acreedores. “Me comprometo a producir con poco gasto y en el futuro tendrán un fruto extraordinario de todo aquello que piensen que pueden perder ahora. Seguro que responderemos y haremos al Deportivo viable y productivo”, explicó. El trabajo de las categorías inferiores será clave, aunque el técnico está convencido de que “saldrán canteranos buenos que nos darán futuro y esperanza, también en lo económico”.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.