Insua: “Penso que estarei para xogar”

237

O central non puido completar o adestramento de onte por “unha molestia no tendón do isquio”, pero confía “estar para xogar” o domingo ante a UD Las Palmas.

Pablo Insua compareceu ante os medios esta mañá na sala de prensa de Riazor despois do adestramento do primeiro equipo no ximnasio Zona Fit, e mostrouse positivo con repecto a súa participación de cara ao domingo. “Teño que probar mañá, pero en principio penso que estarei para xogar. Se non estivera en condición para xogar non xogaría, porque tampouco penso que sexa agora moi necesario arriesgar”, asegurou cando foi preguntado polas molestias que arrastra “no tendón do isquio”.

Precisamente sobre o rival desta fin de semana, a UD Las Palmas, comentou que “a nivel de plantel é un dos tres mellores da categoría” e que será un partido “complicado” e “importante”, xa que “están preto de nós na clasificación e hai que sacar os tres puntos na casa”.

A sanción de Álex Bergantiños por acumulación, a falta de ritmo de Wilk que volve tras dous meses lesionado, e a rotura de fibras de Marchena, deixan a Fernando Vázquez sen ningún mediocentro puro, pero Insua amosouse confiado de que “o que xogue vai demostrar que ten moito nivel”. Tamén afirmou que ten tanta “incertidume” como a prensa ou a afección sobre quen será o elixido, e que “ata o domingo non se saberá”. Precisamente sobre o quinto cartón a Álex, recoñeceu que nunca tiveron “moita confianza en que lla sacaran”, a pesar de “ver que si o fan con outros clubes”.

Da ausencia da súa habitual parella, Carlos Marchena, comentou que “está claro que é un xogador moi importante. A nivel de liderazgo, de colocación da defensa… Pero entra Kaká, que ten moito nivel para esta categoría, e tampouco penso que se vaia a notar tantísimo o cambio”.

O encontro suporá tamén o regreso a Riazor de Juan Carlos Valerón e a despedida de Augusto César Lendoiro tras máis de 25 anos de presidente, polo que o de Arzúa dixo que perciben “no ambiente” que “é un partido diferente”. Sobre o de Arguineguín, non reparou en eloxios: “para min foi sempre un referente, e cando estás con el pois aínda máis. Porque ves como traballa, como é a nivel persoal, o respetado que é polos outros clubes e pola afición… Cando vas xogar fora e ves que é ovacionado mentres ao 99% dos xogadores lle pitaban, sabes que é por algo. Estar con el era unha marabilla”.

Da saída do aínda mandatario Lendoiro, declarou que “polo visto toca cambio, e a ver que é o que pasa. Algúns xa nacemos con el (Augusto César Lendoiro) de presidente e si que se vai facer raro”.

Por último, non quixo centrar a atención nos fichaxes porque “aínda non chegou ninguén, e cando cheguen terán que ter un tempo para acoplarse ao equipo, aos compañeiros e á liga”. “Por iso temos que mirar nos que estamos aquí, seguir traballando, porque tamén temos recambios e a ver se todos xuntos melloramos e voltamos ás victorias, que está claro que a ritmo de empate non manteremos moito tempo esta posición”, finalizou.

Insua: “Creo que estaré para jugar”

El central no pudo completar el entrenamiento de ayer por “una molestia en el tendón del isquio”, pero confía en “estar para jugar” el domingo ante la UD Las Palmas.

Pablo Insua compareció ante los medios esta mañana en la sala de prensa del Estadio de Riazor después del entrenamiento del primer equipo en el gimnasio Zona Fit, y se mostró positivo con respecto a su participación de cara al domingo. “Tengo que probar mañana, pero en principio creo que estaré para jugar. Si no estuviera en condición de jugar no jugaría, porque tampoco creo que sea ahora muy necesario arriesgar”, aseguró cuando fue preguntado por las molestias que arrastra “en el tendón del isquio”.

Precisamente sobre el rival de este fin de semana, la UD Las Palmas, comentó que “a nivel de plantilla es uno de los tres mejores de la categoría” y que será un partido “complicado” e “importante”, ya que “están cerca de nosotros en la clasificación y hay que sacar los tres puntos en casa”.

La sanción de Álex Bergantiños por acumulación, la falta de ritmo de Wilk que vuelve tras dos meses lesionados, y la rotura de fibras de Marchena, dejan a Fernando Vázquez sin ningún mediocentro puro, pero Insua se mostró confiado de que “el que juegue va a demostrar que tiene mucho nivel”. También afirmó que tienen tanta “incertidumbre” como la prensa o la afición sobre quién será el elegido, y que “hasta el domingo no se sabrá”. Precisamente sobre la quinta amarilla a Álex, reconoció que nunca han tenido “mucha confianza en que se la quitasen”, a pesar de “ver que sí lo hacen con otros clubes”.

De la ausencia de su habitual pareja, Carlos Marchena, comentó que “está claro que es un jugador muy importante. A nivel de liderazgo, de colocación de la defensa… Pero entra Kaká, que tiene mucho nivel para esta categoría, y tampoco creo que se vaya a notar tantísimo el cambio”.

El encuentro supondrá también el regreso de Juan Carlos Valerón y la despedida de Augusto César Lendoiro tras más de 25 años de presidente, pro lo que el de Arzúa dijo que perciben “en el ambiente” que “es un partido diferente”. Sobre el de Arguineguín, no reparó en elogios: “para mí ha sido siempre un referente, y cuando estás con él pues aún más. Porque ves como trabaja, como es a nivel personal, lo respetado que es por los otros clubes y por la afición… Cuando vas a jugar fuera y ves que es ovacionado mientras que al 99% de los jugadores les pitaban sabes que es por algo. Estar con él era una maravilla”.

De la salida del aún mandatario Lendoiro, declaró que “por lo visto toca cambio, y a ver qué es lo que pasa. Algunos ya nacimos con él (Augusto César Lendoiro) de presidente y sí que se va a hacer raro”.

Por último, no quiso centrar la atención en los fichajes porque “aún no ha llegado nadie y cuando lleguen tendrán que tener un tiempo para acoplarse al equipo, a los compañeros y a la liga”. “Por eso tenemos que centrarnos en los que estamos aquí, seguir trabajando, porque también tenemos recambios y a ver si todos juntos mejoramos y volvemos a las victorias, que está claro que a ritmo de empate no mantendremos mucho tiempo esta posición”, finalizó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.