A festa do fútbol alevín e benxamín

24

A décima edición do Torneo R.C. Deportivo de A Coruña disputarase hoxe nas instalacións do Mundo do Fútbol, coincidindo coa festividade das Letras Galegas.

Chega a nova edición do Torneo do Deportivo, que reunirá a preto de 2.700 nenos nas instalacións da cidade deportiva de Abegondo, onde se habilitarán un total de 20 campos polos que pasarán nada menos que 96 equipos -todos eles das categorías alevín e benxamín- que competirán en formato ‘fútbol oito’.

Agárdase que preto de 10.000 persoas pasen ao longo do día polas instalacións no que se postula como a gran festa do fútbol modesto coruñés, malia que a previsión é de chuvia ao longo de todo o día. Os enfrontamentos comezarán ás dez da mañá e culminarán coas dúas finais fixadas para as oito da tarde no campo principal do Mundo do Fútbol, onde adoita disputar o Fabril os seus enfrontamentos. Á entrega de premios acudirán Augusto César Lendoiro, Fernando Vázquez, Juan Carlos Valerón e Álex Bergantiños, que entregarán os trofeos aos correspondentes gañadores.

O torneo non influirá no adestramento previsto polo primeiro equipo, xa que os xogadores están citados ás 10:30 de hoxe para exercitarse sobre o céspede do Estadio de Riazor, onde máis tarde concluirán a sesión con traballo no ximnasio Zona Fit.

La fiesta del fútbol alevín y benjamín

La décima edición del Torneo R.C. Deportivo de La coruña se disputará hoy en las instalaciones de El Mundo del Fútbol, coincidiendo con la festividad de las letras gallegas.

Llega la nueva edición del Torneo del Deportivo, que reunirá a cerca de 2.700 niños en las instalaciones de la ciudad deportiva de Abegondo, donde se habilitarán un total de 20 campos por los que pasarán nada menos que 96 equipos -todos ellos de las categorías alevín y benjamín- que competirán en formato ‘fútbol ocho’.

Se espera que cerca de 10.000 personas pasen a lo largo del día por las instalaciones en lo que se postula como la gran fiesta del fútbol modesto coruñés, pese a que la previsión es de lluvia a lo largo de todo el día. Los enfrentamientos comenzarán a las diez de la mañana y culminarán con las dos finales fijadas para las ocho de la tarde en el campo principal de El Mundo del Fútbol, donde suele disputar el Fabril sus enfrentamientos. A la entrega de premios acudirán Augusto César Lendoiro, Fernando Vázquez, Juan Carlos Valerón y Álex Bergantiños, que entregarán los trofeos a los correspondientes ganadores.

El torneo no influirá en el entrenamiento previsto por la primera plantilla, ya que los jugadores están citados a las 10:30 de hoy para ejercitarse sobre el césped del Estadio de Riazor, donde más tarde concluirán la sesión con trabajo en el gimnasio Zona Fit.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.