Luis Fernández: “Está claro que teño unha oportunidade moi importante”

92

Antes de marcar un hattrick contra o Lemos, o dianteiro compareceu ante os medios para valorar os seus primeiros días de adestramento co primeiro equipo deportivista. Recoñeceu que ten unha gran motivación por poder loitar por un posto no proxecto de Fernando Vázquez.

Luis Fernández foi unha das revelacións do Fabril durante a última campaña, ao converterse no máximo goleador do filial branquiazul. Grazas a este bo facer, o adestrador do Deportivo deulle a posibilidade de realizar a pretempada co primeiro plantel e de poder demostrar que pode ter un oco no primeiro conxunto. E vai tratar de aprovechalo, o primeiro paso xa o deu, marcando tres dianas onte en A Pingüela ante o Lemos.

Antes do encontro atendeu ós medios. En canto ao feito de compartir adestramentos con futbolistas de máximo nivel, o futbolista galego recoñeceu que existen certas diferenzas no ritmo entre a Terceira División e o nivel actual do Deportivo, pero confía en poder aclimatarse rápido. “Adestrando todos os días con eles poderémonos adaptar ao ritmo”, declarou.

Preguntado pola oportunidade que se lle presenta ao ser o único punta co que conta Fernando Vázquez nestes momentos, o atacante confía en poder dar o nivel agardado e convencer ao preparador de Castrofeito. “Como non hai máis dianteiros está claro que teño unha oportunidade moi importante e intentarei aproveitala”, recoñeceu.

Tamén quixo valorar positivamente a calidade humana do vestiario coruñés, e admitiu que os xogadores deportivistas están facendo que a aclimatización dos recén chegados fabrilistas sexa máis sinxela. “É un grupo espectacular, todos os xogadores axudannos a integrarnos. Os xogadores do Fabril estamos moi motivados e con gañas de demostrar que podemos estar aquí”, afirmou.

Pronunciouse por último sobre a gran esixencia física á que está a someter o técnico aos xogadores, e Luis Fernández apoiou ao míster xa que considera que “a calidade suponse que xa a temos” e “o importante é estar ben fisicamente” para poder comezar o campionato nas mellores condicións.

Luis Fernández: “Está claro que tengo una oportunidad muy importante”

Antes de marcar un hattrick contra el Lemos, el delantero herculino compareció ante los medios de comunicación para valorar sus primeros días de entrenamiento con el primer equipo deportivista, y reconoció que tiene una gran motivación por poder luchar por un puesto en el proyecto de Fernando Vázquez.

Luis Fernández fue una de las revelaciones del Fabril durante la última campaña, al convertirse en el máximo goleador del filial blanquiazul. Gracias a este buen hacer, el entrenador del Deportivo le dio la posibilidad de realizar la pretemporada con el primer plantel y de poder demostrar que puede tener un hueco en el primer conjunto. Y va a tratar de aprovecharlo, el primer paso lo dio en el amistoso de ayer marcando un hattrick en 45 minutos.

Antes del encuentro habló con los medios. En cuanto al hecho de compartir entrenamientos con futbolistas de máximo nivel, el futbolista gallego reconoció que existen ciertas diferencias en el ritmo entre la Tercera División y el nivel actual del Deportivo, pero confía en poder aclimatarse rápido. “Entrenando todos los días con ellos podremos adaptarnos al ritmo”, declaró.

Preguntado por la oportunidad que se le presenta al ser el único punta con el que cuenta Fernando Vázquez en estos momentos, el atacante confía en poder dar el nivel esperado y convencer al preparador de Castrofeito. “Como no hay más delanteros está claro que tengo una oportunidad muy importante e intentaré aprovecharla”, reconoció.

También quiso valorar positivamente la calidad humana del vestuario coruñés, y admitió que los jugadores deportivistas están haciendo que la aclimatización de los recién llegados fabrilistas sea más sencilla. “Es un grupo espectacular, todos los jugadores nos ayudan a integrarnos. Los jugadores del Fabril estamos muy motivados y con ganas de demostrar que podemos estar aquí”, afirmó.

Se pronunció por último sobre la gran exigencia física a la que está sometiendo el técnico a los jugadores, y Luis Fernández apoyó al míster ya que considera que “la calidad se supone que ya la tenemos” y “lo importante es estar bien físicamente” para poder comenzar el campeonato en las mejores condiciones.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.