Rubén: “A nosa idea é a de pasar cantas máis roldas posibles e soñar”

27

O gardameta do Deportivo Rubén Martínez atendeu aos medios de comunicación e mostrou a súa opinión acerca da súa situación persoal actual e a do equipo no grupal, que nos últimos encontros experimentou unha mellora na súa traxectoria. “Colectivamente o equipo estaba ben pero non conseguía sacar resultados. Agora estanse xuntando as dúas cousas, o bo xogo e os resultados”, explicou.

Sobre o seu rol no conxunto coruñés, mostrouse satisfeito coas oportunidades recibidas. “Persoalmente tiven a oportunidade de disputar a Copa, de dispoñer de minutos e de gozar no Deportivo que é o que quería cando vin aquí”, valorou, á vez que mostrou a súa ambición por obxectivos maiores. “Se apuntas baixo nunca vas conseguir unha meta alta. Teño que loitar para optar a todo e despois evidentemente hai unha persoa que é o adestrador e que é o que decide. Pero loxicamente quero optar a todo”, expuxo.

O Deportivo medirase ao Alavés coa intención de obter un bo resultado que lle permita viaxar a Euskadi con certas garantías, e o porteiro non ocultou o seu desexo de facer un bo papel na Copa do Rei. “A nosa idea é a de pasar cantas máis roldas posibles e soñar mentres se poida porque soñar é gratis”, indicou.

Falou tamén do seu día a día cos seus compañeiros de posto, e relatou a existencia dunha boa relación e sa competencia entre eles. “Teño unha traxectoria moi longa, compartín vestiario con moitos compañeiros pero tanto Lux como Tyton son dúas persoas espectaculares e que se traballa moi ben con eles”, admitiu.

Sobre a saída de Ryan Babel, ao que lle desexou “moita sorte”, recoñeceu que se trataba dun xogador “moi importante” pero confía en que outros compañeiros poidan suplilo con garantías, aínda que abriu a porta a posibles fichaxes. “É unha baixa difícil de suplir, pero calquera incorporación que poida vir para axudarnos será recibida cos brazos abertos”, dixo o de Coristanco.

Rubén: “Nuestra idea es la de pasar cuantas más rondas posibles y soñar”

El guardamenta del Deportivo Rubén Martínez atendió a los medios de comunicación y mostró su opinión acerca de su situación personal actual y la del equipo en lo grupal, que en los últimos encuentros ha experimentado una mejora en su trayectoria. “Colectivamente el equipo estaba bien pero no conseguía sacar resultados. Ahora se están juntando las dos cosas, el buen juego y los resultados”, explicó.

Sobre su rol en el conjunto coruñés, se mostró satisfecho con las oportunidades recibidas. “Personalmente tuve la oportunidad de disputar la Copa, de disponer de minutos y de disfrutar en el Deportivo que es lo que quería cuando vine aquí”, valoró, al tiempo que mostró su ambición por objetivos mayores. “Si apuntas bajo nunca vas a conseguir una meta alta. Tengo que luchar para optar a todo y después evidentemente hay una persona que es el entrenador y que es el que decide. Pero lógicamente quiero optar a todo”, expuso.

El Deportivo se medirá al Alavés con la intención de obtener un buen resultado que le permita viajar a Euskadi con ciertas garantías, y el portero no ocultó su deseo de hacer un buen papel en la Copa del Rey. “Nuestra idea es la de pasar cuantas más rondas posibles y soñar mientras se pueda porque soñar es gratis”, indicó.

Habló también de su día a día con sus compañeros de puesto, y relató la existencia de una buena y sana competencia entre ellos. “Tengo una trayectoria muy larga, compartí vestuario con muchos compañeros pero tanto Lux como Tyton son dos personas espectaculares y que se trabaja muy bien con ellos”, admitió.

Sobre la salida de Ryan Babel, al que le deseó “mucha suerte”, reconoció que se trataba de un jugador “muy importante” pero confía en que otros compañeros puedan suplirlo con garantías, aunque abrió la puerta a posibles fichajes. “Es una baja difícil de suplir, pero cualquier incorporación que pueda venir para ayudarnos será recibida con los brazos abiertos”, dijo el de Coristanco.

Sobre el Autor

Muros (1988). Trabajador social de profesión, criado a orillas del Atlántico y con el deportivismo da Costa da Morte corriendo por mi sangre, no dejé pasar la oportunidad que me dio Riazor.org como redactor en el año 2010 y desde entonces trato de aportar mi granito de arena para que este portal siga siendo la referencia de la parroquia blanquiazul.