Tino: “As negociacións cos grandes acredores van ben”

105

O presidente do Deportivo falou na Radio Galega da actualidade económica do equipo galego, do seu desexo por reformar o Teresa Herrera e da súa nova vida como dirixente de clube.

O sábado estreouse no palco de Riazor e 24 horas despois estivo nos estudos da Radio Galega para falar da actualidade do Deportivo. Tino Fernández, o máximo mandatario do conxunto herculino, repasou a actualidade branquiazul no programa Galicia en Goles, no que o tema principal foi o estado das negociacións con Facenda e os bancos, que baixo o seu punto de vista “van ben”. “A viabilidade do clube pasa máis por este acordo económico que polo ascenso”, dixo.

Preguntado por como a entidade coruñesa será capaz de convencer a Axencia Tributaria, o dirixente deportivista declarou que “hai que deixarlle claro que cobrará máis cun acordo que se liquida ao clube”, e para iso abogou por ofrecer una “proposta diferente” ao que puxera enriba da mesa o anterior Consello de Administración.

Por outro lado, Fernández explicou que o conxunto galego non contratou o mediocentro desexado no peche de mercado porque “o obxectivo non é gastar por gastar”, senón atopar ao xogador ideal, e ademais explicou que “o adestrador (Fernando Vázquez) estaba dacordo en que o equipo estaba ben como estaba”. “Temos un bo plantel e, sinceramente, creo que vamos a lograr o obxectivo”, engadiu.

O presidente branquiazul tamén traou o polémico patrocinio da súa empresa, Altia, ao Celta de Vigo, algo que deixou claro que non cambiará, xa que é “unha decisión da oficina de Vigo” e hai que “aprender a separar a actividade profesional da presidencia”.

Un Teresa Herrera como os de antes e o desexo dun equipo feminino

Os compañeiros de Galicia en Goles non quixeron perder a oportunidade de preguntar ao máximo mandatario herculino pola presenza do Sporting de Gijón no próximo Teresa Herrera, que ademais será un cuadrangular. “Creo que os equipos do norte peninsular teñen que colaborar máis. Aproveitamos as negociacións da venta de entradas co Sporting para isto. O que queremos é que o Teresa Herrera recupere o ambiente de festa que tiña antano”, comentou.

Un dos puntos máis chamativos do programa da súa candidatura foi a presenza dun apartado no que falouse da posibilidade de formar un equipo feminino no Deportivo, unha ilusión para o presidente, pero limitada “polos cartos”, aínda que aseguro que “tódalas cousas comentadas no programa faranse durante o mandato”.

Por último, Tino Fernández recoñeceu que os seus hábitos de vida “son os mesmos” dende que dirixe o Deportivo, xa que érguese “ás sete da mañá” e combina “cousas da empresa co clube, como o resto do Consello de Administración”. Ademais, afirmou que “vivir un partido no palco é distinto” e que prefire “velo na grada porque érgueste, discutes e gritas”. “Hai que adaptarse á vida presidencial”, rematou.

Tino: “Las negociaciones con los grandes acreedores van bien”

El presidente del Deportivo habló en la Radio Galega de la actualidad económica del equipo gallego, de su deseo por reformar el Teresa Herera y de su nueva vida como dirigente de club.

El sábado se estrenó en el palco de Riazor y 24 horas después estuvo en los estudios de la Radio Galega para hablar de la actualidad del Deportivo. Tino Fernández, el máximo mandatario del conjunto herculino, repasó la actualidad blanquiazul en el programa Galicia en Goles, en el que el tema principal fue el estado de las negociaciones con Hacienda y los bancos, que bajo su punto de vista “van bien”. “La viabilidad del club pasa más por este acuerdo económico que por el ascenso”, dijo.

Preguntado por cómo la entidad coruñesa será capaz de convecer a la Agencia Tributaria, el dirigente deportivista declaró que “hay que dejarle claro que cobrará más con un acuerdo que si se liquida el club”, y para ello abogó por ofrecer una “propuesta diferente” a lo que había puesto encima de la mesa el anterior Consejo de Administración.

Por otro lado, Fernández explicó que el conjunto gallego no contrató el mediocentro deseado en el cierre de mercado porque “el objetivo no es gastar por gastar”, sino encontrar al jugador ideal, y además explicó que “el entrenador (Fernando Vázquez) estaba de acuerdo en que el equipo estaba bien como estaba”. “Tenemos una buena plantilla y, sinceramente, creo que vamos a lograr el objetivo”, añadió.

El presidente blanquiazul también trató el polémico patrocinio de su empresa, Altia, al Celta de Vigo, algo que dejó claro que no cambiará, ya que es “una decisión de la oficina de Vigo” y hay que “aprender a separar la actividad profesional de la presidencia”.

Un Teresa Herrera como los de antes y el deseo de un equipo femenino

Los compañeros de Galicia en Goles no quisieron perder la oportunidad de preguntar al máximo mandatario herculino por la presencia del Sporting de Gijón en el próximo Teresa Herrera, que además será un cuadrangular. “Creo que los equipos del norte peninsular tienen que colaborar más. Aprovechamos las negociaciones de la venta de entradas con el Sporting para esto. Lo que queremos es que el Teresa Herrera recupere el ambiente de fiesta que tenía antaño”, comentó.

Uno de los puntos más llamativos del programa de su candidatura fue la presencia de un apartado en el que se habló de la posibilidad de formar un equipo femenino en el Deportivo, una ilusión para el presidente, pero limitada “por el dinero”, aunque aseguró que “todas las cosas comentadas en el programa se harán durante el mandato”.

Por último, Tino Fernández reconoció que sus hábitos de vida “son los mismos” desde que dirige el Deportivo, ya que se levanta “a las siete de la mañana” y combina “cosas de la empresa con el club, como el resto del Consejo de Administración”. Además, afirmó que “vivir un partido en el palco es distinto” y que prefiere “verlo en la grada porque te levantas, discutes y gritas”. “Hay que adaptarse a la vida presidencial”, concluyó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.