Unha afección de 12

251

Lendoiro pediralle á LFP que o Deportivo poida retirar o dorsal número 12, para rendirlle unha particular homenaxe aos máis de 25.000 siareiros que arroupan ao equipo xornada tras xornada.

Riazor viviu onte unha das tardes máis cálidas que se recordan nos últimos tempos no estadio herculino. Quizais xunto co fervor desatado a campaña pasada nas xornadas nas que o conxunto coruñés se xogou a salvación, e este ano nos encontros ante o Celta e Valladolid, foi un dos encontros nos que a grada blanquiazul máis logrou apertar ao equipo visitante.

Os cerca de 26.000 abonados dos que dispón o Deportivo, máis as innumerables mostras de apoio e cariño que a hinchada deportivista está mostrando en todo o mundo, fan que a ninguén se lle escape a importancia que esta afección ten nos éxitos da nave que dirixe José Luis Oltra. Así o recoñecía o presidente Lendoiro tras a finalización do partido de onte. “A afección deu un exemplo ao fútbol español e internacional”, sinalou.

E precisamente grazas a ese exemplo, o presidente ten o desexo de que a Liga de Fútbol Profesional lle permita ao clube coruñés ter un detalle con todas esas persoas que domingo a domingo están animando ao equipo. “Intentaremos, aínda que seguro que non van a permitírnolo, retirar o dorsal número 12“, afirmou.

Ademais, o máximo mandatario deportivista non evitou falar dos supostos amaños que existen no fútbol español nos últimos anos. “Todos saben o que ocorre, o que pasa é que moitas veces non se fala porque non hai probas ou non se buscan, aínda que tamén houbo momentos nos que había probas e os xulgados escurriron o bulto“, declarou.

Una afición de 12

Lendoiro pedirá a la LFP que el Deportivo pueda retirar el dorsal número 12, para rendirle un particular homenaje a los más de 25.000 hinchas que arropan al equipo jornada tras jornada.

Riazor vivió ayer una de las tardes más cálidas que se recuerdan en los últimos tiempos en el estadio herculino. Quizás junto con el fervor desatado la campaña pasada en las jornadas en las que el conjunto coruñés se jugó la salvación, y este año en los encuentros ante el Celta y Valladolid, fue uno de los encuentros en los que la grada blanquiazul más logró apretar al equipo visitante.

Los cerca de 26.000 abonados de los que dispone el Deportivo, más las innumerables muestras de apoyo y cariño que la hinchada deportivista está mostrando en todo el mundo, hacen que a nadie se le escape la importancia que esta afición tiene en los éxitos de la nave que dirige José Luis Oltra. Así lo reconocía el presidente Lendoiro tras la finalización del partido de ayer. “La afición ha dado un ejemplo al fútbol español e internacional”, señaló.

Y precisamente gracias a ese ejemplo, el presidente tiene el deseo de que la Liga de Fútbol Profesional le permita al club coruñés tener un detalle con todas esas personas que domingo a domingo están animando al equipo. “Intentaremos, aunque seguro que no van a permitírnoslo, retirar el dorsal número 12,” afirmó.

Además, el máximo mandatario deportivista no evitó hablar de los supuestos amaños que existen en el fútbol español en los últimos años. “Todos saben lo que ocurre, lo que pasa es que muchas veces no se habla porque no hay pruebas o no se buscan, aunque también hubo momentos en los que había pruebas y los juzgados escurrieron el bulto“, declaró.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.