Vázquez: “En Riazor é como se tivésemos présa”

75

O ‘míster’ herculino restou importancia a que Borja Bastón fallase un penalti ante o Sporting e explicou que “os que están no campo son os que deciden quen lanza”. Ademais, confirmou que Lux pode estar listo para a vindeira semana.

O Deportivo regresou ao traballo en El Mundo del Fútbol de Abegondo tras un día de descanso e, como adoita ser habitual a mediados de semana, Fernando Vázquez compareceu ante os medios informativos coruñeses. O técnico branquiazul volveu facer referencia á dificultade que ten o equipo herculino para levar os puntos de Riazor, algo que se repetiu ante o Sporting de Gijón.

“É como se tivésemos présa, unha cuestión xeral. Fáltanos un pouco de aplomo e tranquilidade en Riazor. Ademais, ante o Sporting saímos máis arriba e parece que o equipo anda máis rápido e con menos control”, dixo.

Ao preparador galego o que máis lle preocupa do partido ante o conxunto asturiano é que os seus homes perderon “o control por momentos” e deixaron que o rival “puidese correr fácil” cara a portería local. “Non me importa dominar, pero iso non me pode facer perder o control do partido”, indicou.

Unha das circunstancias máis comentadas do duelo contra o Sporting foi o penalti que fallou Borja Bastón, que tal e como manifestou o técnico branquiazul, marchou do campo “afectado”, sobre todo porque o fixo “coa desaprobación do público”, algo que “nun chaval da súa idade evidentemente afecta”. Sen embargo, Vázquez asegurou que, “aínda que non estivo afortunado de cara ao gol”, está moi contento porque Borja “fixo un traballo extraordinario e iso é o importante”.

Neste sentido, o ‘míster’ deportivista tamén quixo explicar que, “se estivera Luis no campo, seguramente fose el” o encargado de executar a pena máxima, pero “foi Borja o que asumiu a responsabilidade” e, baixo o seu punto de vista, é “perfecto”. “Os que están no campo son os que deciden quen lanza”, engadiu.

Lux e Lemos, preto de volver a xogar; Sissoko, cada vez mellor

Fernando Vázquez amosou a súa ledicia coa boa recuperación de Germán Lux, que “está cerca” de reaparecer e “para a próxima semana podería entrenar con normalidade”. Pola súa parte, Álvaro Lemos recibirá o alta “esta semana ou a próxima”, pero tras sete meses parado “terá que xogar partidos co ‘B’ para ver como evoluciona”.

Por último, o técnico herculino volveu a incidir no estado de forma de Ibrahim Sissoko, que “está mellorando”. “Está empezando a amosar o que eu sei que é porque xa o teño visto. Ten que seguir mellorando, entrenando máis que o resto. A convocatoria da selección trastoca os noso plan con el. Imos ver se vai”, indicou.

Vázquez: “En Riazor es como si tuviésemos prisa”

El ‘míster’ herculino restó importancia a que Borja Bastón fallase un penalti ante el Sporting y explicó que “los que están en el campo son los que deciden quién lanza”. Además, confirmó que Lux puede estar listo para la próxima semana.

El Deportivo regresó al trabajo en El Mundo del Fútbol de Abegondo tras un día de descanso y, como suele ser habitual a mediados de semana, Fernando Vázquez compareció ante los medios informativos coruñeses. El técnico blanquiazul volvió a hacer referencia a la dificultad que tiene el equipo herculino para llevarse los puntos de Riazor, algo que se repitió ante el Sporting de Gijón.

“Es como si tuviésemos prisa, una cuestión general. Nos falta un poco de aplomo y tranquilidad en Riazor. Además, ante el Sporting salimos más arriba y parece que el equipo va más rápido y con menos control”, dijo.

Al preparador gallego lo que más le preocupa del partido ante el conjunto asturiano es que sus hombres perdieron “el control por momentos” y dejaron que el rival “pudiese correr fácil” hacia la portería local. “No me importa dominar, pero eso no me puede hacer perder el control del partido”, indicó.

Una de las circunstancias más comentadas del duelo contra el Sporting fue el penalti que falló Borja Bastón, que tal y como manifestó el técnico blanquiazul, se marchó del campo “afectado”, sobre todo porque lo hizo “con la desaprobación del público”, algo que “en un chaval de su edad evidentemente afecta”. Sin embargo, Vázquez aseguró que, “aunque no estuvo afortunado de cara al gol”, está muy contento porque Borja “hizo un trabajo extraordinario y eso es lo importante”.

En este sentido, el ‘míster’ deportivista también quiso explicar que, “si estuviera Luis en el campo, seguramente hubiera sido él” el encargado de ejecutar la pena máxima, pero “fue Borja el que asumió la responsabilidad” y, bajo su punto de vista, es “perfecto”. “Los que están en el campo son los que deciden quién lanza”, añadió.

Lux y Lemos, cerca de volver a jugar; Sissoko, cada vez mejor

Fernando Vázquez mostró su alegría con la buena recuperación de Germán Lux, que “está cerca” de reaparecer y “para la próxima semana podría entrenar con normalidad”. Por su parte, Álvaro Lemos recibirá el alta “esta semana o la próxima”, pero tras siete meses parado “tendrá que jugar partidos con el ‘B’ para ver cómo evoluciona”.

Por último, el técnico herculino volvió a incidir en el estado de forma de Ibrahim Sissoko, que “está mejorando”. “Está empezando a mostrar lo que yo sé que es porque ya lo vi. Tiene que seguir mejorando, entrenado más que el resto. La convocatoria de la selección trastoca nuestros planes con él. Vamos a ver si va”, indicó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.