Fernando Vázquez deixa entrever o once inicial

118

O técnico comentou que “no está totalmente definido” pero recoñeceu que a idea inicial é que Rudy entre por Arizmendi mentres que Bergantiños continuaría como central.

Fernando Vázquez atendeu aos medios de comunicación está mañá na sala de prensa de Abegondo, e analizou prácticamente todos os temas relacionados coa actualidade do club branquiazul. En primeiro lugar, falou sobre unha noticia de última hora, a baixa de Javier Arizmendi: “agora temos que tentar recuperalo con tratamento e adestramento. Con toda honestidade díxome que non estaba ben e eu tamén noto que non está en plenitude polo que a decisión foi tratar de recuperalo totalmente“. O lugar do atacante madrileño parece que estará ocupado por Rudy, tal e como recoñeceu o propio adestrador. “No está totalmente definido, pero de principio a idea é que xogue él(Rudy) acompañando a Borja”, dixo.

Con respecto aos once que xogarán mañá, o técnico tamén afirmmou que “o máis normal é que permanezca nesa posición“, en referencia a Álex Bergantiños e a posibilidade de que continúe xogando como central. Aínda que quixo deixar claro que “a súa primeira posición segue sendo a de mediocentro”. Para rematar co repaso aos posibles titulares, comentou que non sabe o que vai facer no lateral esquerdo. “Podería entrar Lusinho, que sería o máis natural nesa posición, pero é unha dúbida que teño. Se seguir con Manuel Pablo ou darlle a alternativa xa a Lusinho, que ven de estar 15 días fora”, indicou.

Do rival de mañá, o CD Mirandés, Vázquez espera un equipo “equilibrado” e polo tanto pediu encarar o partido “con total humildade”. “Como estades a ver hai moita igualdade na competición. De momento todos os equipos teñen posibilidades de gañar os partidos e nós non podemos presummir de ser mellor ca ninguén. Estamos amosando problemas ofensivos, especialmente na casa, polo tanto hai que ir con toda a humildade, con toda a responsabilidade e con toda a tensión para gañar. Non vai a ser doado. Eu vínlles partidos (ao Mirandés) e é un equipo organizado, moi ben traballado. Non ten medo a ter a pelota e atacarte, é un equipo equilibrado que non vai vir a esperar atrás. Van intentar xogar e polo tanto poderemos tamén ter posibilidades de contraatacar”, declarou.

Por outro lado, o de Castrofeito foi preguntado pola non inclusión de Pablo Insua na convocatoria da selección sub-21, algo do que Vázquez non ten “nada que dicir” xa que é unha decisión que corresponde a Lopetegui, aínda que sí quixo deixar claro que “algún día, Pablo Insua será internacional, seguro”.

Por último, tamén tivo tempo o preparador de 58 anos para falar do tema que centrou a atención de moitos deportivistas nos últimos días, a presentación de candidutara de Paco Zas. “Estou informado. É a miña casa, a miña empresa. Estou informado e preocupado pero evidentemente a nivel de opinión estou aislado. En todo caso, darlle as grazas a Paco Zas polo que dixo, nada máis”, finalizou.

Fernando Vázquez deja entrever el once inicial

El técnico comentó que “no está totalmente definido” pero reconoció que la idea inicial es que Rudy entre por Arizmendi mientras que Bergantiños continuaría como central.

Fernando Vázquez atendió a los medios de comunicación esta mañana en la sala de prensa de Abegondo, y analizó prácticamente todos los temas relacionados con la actualidad del club blanquiazul. En primer lugar, habló sobre una noticia de última hora, la baja de Javier Arizmendi: “ahora tenemos que intentar recuperar con tratamiento y entrenamiento. Con toda honestidad me dijo que no estaba bien y yo también noto que no está en plenitud por lo que la decisión fue tratar de recuperarlo totalmente“. El lugar del atacante madrileño parece que estará ocupado por Rudy, tal y como reconoció el propio entrenador. “No está totalmente definido, pero en principio la idea es que juegue él (Rudy) acompañando a Borja”, dijo.

Con respecto a los que jugarán mañana, el técnico también afirmó que “lo más normal es que permanezca en esa posición“, en referencia a Álex Bergantiños y la posibilidad de que continúe jugando como central. Aunque quiso dejar claro que “su primera posición sigue siendo la de mediocentro”. Para terminar con el repaso a los posibles titulares, comentó que no sabe qué hará en el lateral zurdo. “Podría entrar Luisinho, que sería lo más natural en esa posición, pero es una duda que tengo. Si seguir con Manuel Pablo o darle ya la alternativa a Lusinho, que viene de estar 15 días fuera”, indicó.

Del rival de mañana, el CD Mirandés, Vázquez espera un equipo “equilibrado” y por lo tanto pidió encarar el partido ” con total humildad”. “Tal y como estáis viendo hay mucha igualdad en la competición. De momento todos los equipos tienen posibilidades de ganar los partidos y nosotros no podemos presumir de ser mejores que nadie. Estamos mostrando problemas ofensivos, especialmente en casa, por lo tanto hay que ir con toda la humildad, con toda la responsabilidad y con toda la tensión para ganar. No va a ser fácil. Les he visto partidos (al Mirandés) y es un equipo organizado, muy bien trabajado. No tiene miedo a tener la pelota y atacarte, es un equipo equilibrado que no va a venir a esperar atrás. Van a intentar jugar y por lo tanto también podremos tener la posibilidad de contraatacar”, declaró.

Por otro lado, el de Castrofeito fue preguntado por la no inclusión de Pablo Insua en la convocatoria de la selección sub-21, algo de lo que Vázquez no tiene “nada que decir” ya que es una decisión que corresponde a Lopetegui, aunque sí quiso dejar claro que “algún día, Pablo Insua será internacional, seguro”.

Por último, también tuvo tiempo el preparador de 58 años para hablar del tema que ha centrado la atención de muchos deportivistas en los últimos días, la presentación de candidatura de Paco Zas. “Estoy informado. Es mi casa, mi empresa. Estoy informado y preocupado pero evidentemente a nivel de opinión estoy aislado. En todo caso, darle las gracias a Paco Zas por lo que dijo, nada más”, finalizó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.