Fernando Vázquez deixa fóra a Luis para que “siga mellorando”

141

O adestrador deportivista foi claro cos motivos que levaron a non incluir ao canteirán na lista de convocados. Eso sí, non quixo dar datos sobre o once que ten pensado para xogar fronte ao Hércules C.F.

Foi das primeiras preguntas que se lle fixo na rolda de prensa que ofreceu pola mañá en Abegondo. Fernando Vázquez xustificou a ausencia de Luis na convocatoria “por decisión técnica, para que siga mellorando”. O técnico calificou esta decisión de “dura pero necesaria” xa que o xogador debe tomala “como proceso de aprendizaxe” e non “como un golpe”.

Sobre a baixa de última hora de Laure, Vázquez explicou que “sentiu algo raro” cando estiraba ao final do adestramento. “Hai posibilidades de que estea roto e teña que estar dúas semanas de baixa, que normalmente serían tres en un caso normal”, dixo destacando a rapidez de recuperación do lateral dereito.

En canto a Ibrahim Sissoko, o de Castrofeito recoñeceu que aínda “lle falta para xogar 90 minutos”. “Estáse esforzando ao máximo para poder competir e axudarnos”, engadiu.

Xa non quixo desvelar máis datos sobre o once que sairá de inicio en Riazor ante o Hércules C.F. “Eu digo a alineación unha hora antes do partido. Eles tamén quedan sorprendidos” – en referencia aos xogadores-, “ata me sorprendo eu”. Igual ocorre cos porteiros. “Non teño que falar con eles, xa que a decisión é a do adestrador”.

O rival a bater tamén foi tema de análise. “É un equipo que gañou en campos complicados pese a que está sendo irregular”. A Fernando gústalle ver xogar ao Hércules “polo estilo que propón. Gústame o adestrador, o seu fútbol ofensivo e aínda que quedou retrasado na táboa, non está descartado para nada”.

Fernando Vázquez deja fuera a Luis para que “siga mejorando”


El entrenador deportivista fue claro con los motivos que llevaron a no incluir al canterano en la lista de convocados. Eso sí, no quiso dar datos sobre el once que ha pensado para jugar frente al Hércules C.F.

Fue de las primeras preguntas que se le hizo en la rueda de prensa que ofreció por la mañana en Abegondo. Fernando Vázquez justificó la ausencia de Luis en la convocatoria “por decisión técnica, para que siga mejorando”. El técnico calificó esta decisión de “dura pero necesaria” ya que el jugador debe tomarla “como proceso de aprendizaje” y no “como un golpe”.

Sobre la baja de última hora de Laure, Vázquez explicó que el madrileño “sintió algo raro” cuando estiraba al final del entrenamiento. “Hay posibilidades de que esté roto y tenga que estar dos semanas de baja, que normalmente serían tres en un caso normal”, dijo destacando la rapidez de recuperación del lateral derecho.

En cuanto a Ibrahim Sissoko, el de Castrofeito reconoció que aún “le falta para jugar 90 minutos”. “Se está esforzando al máximo para poder competir y ayudarnos”, añadió.

Ya no quiso desvelar más datos sobre el once que saldrá de inicio en Riazor ante el Hércules C.F. “Yo digo la alineación una hora antes del partido. Ellos también quedan sorprendido” – en referencia a los jugadores-, “incluso me sorprendo yo”. Igual ocurre con los porteros. “No tengo que hablar con ellos, ya que la decisión es la del entrenador”.

El rival a batir también fue tema de análisis. “Es un equipo que ganó en campos complicados pese a que está siendo irregular”. A Fernando le gusta ver jugar al Hércules “por el estilo que proponen. Me gusta el entrenador, su fútbol ofensivo y aunque quedó retrasado en la tabla, no está descartado para nada”, concluyó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.