Fernando Vázquez descarta polo momento a Marchena

78

O preparador quixo deixar claro que o ‘re-debut’ do central terá que agardar polo menos unha semana máis. En canto ao partido de hoxe, o técnico veo como “unha boa proba”.

Tras a derrota do pasado domingo en Riazor ante o Murcia, a competición non da tregua e hoxe o Deportivo disputará en terras andaluzas o seu primeiro encontro copeiro desta campaña ante o Córdoba, rival ao que xa se mediu na primeira xornada de Liga. O adestrador do Deportivo mostrou certa desilusión ante un torneo que segundo el “non está moi atractivo” debido ao formato actual, no que considera que tarde ou cedo os equipos pequenos teñen todas as papeletas para caer eliminados.

Tampouco lle agrada demasiado a Vázquez a normativa que lle esixe poñer sobre o céspede un mínimo de futbolistas con ficha profesional. “A nós perxudícanos claramente. Son as regras e aceptámolas”, laiouse. En calquera caso, considera o partido de hoxe “unha boa proba”.

En relación ao debutante e novísimo Quique Fornos, o de Castrofeito mostrou confianza nas posibilidades do defensa fabrilista. “Se está aí é porque o merece. Ten proxección como central importante”, expuxo.

Sobre o auto emitido polo xuíz García Pérez, o técnico valorouno como positivo se ben non ten claro que consecuencias pode traer a nivel deportivo. “Non é unha mala noticia para o clube, pero non sabemos en que se vai transformar e o que significa”. En calquera caso, aclarou que se existe a posibilidade de incorporar a un novo futbolista, a súa prioridade segue a ser “un dianteiro” antes que un extremo.

Por último, en canto a Marchena e Kaká, sobre o primeiro dixo que era demasiado “pronto” para contar con el, e que se el considerase que estaba en condicións de poder xogar o próximo domingo, xa tería “viaxado” onte para gozar de minutos ante o Córdoba. Sobre o zagueiro brasileiro, explicou que podería ter opcións de desprazarse a Xixón.

Fernando Vázquez descarta por el momento a Marchena

El preparador quiso dejar claro que el ‘re-debut’ del central tendrá que esperar por lo menos una semana más. En cuanto al partido de hoy, el técnico lo ve como “una buena prueba”.

Tras la derrota del pasado domingo en Riazor ante el Murcia, la competición no da tregua y hoy el Deportivo disputará en tierras andaluzas su primer encuentro copero de esta campaña ante el Córdoba, rival al que ya se midió en la primera jornada de Liga. El entrenador del Deportivo mostró cierta desilusión ante un torneo que según él “no está muy atractivo” debido al formato actual, en el que considera que tarde o temprano los equipos pequeños tienen todas las papeletas para caer eliminados.

Tampoco le agrada demasiado a Vázquez la normativa que le exige poner sobre el césped un mínimo de futbolistas con ficha profesional. “A nosotros nos perjudica claramente. Son las reglas y las aceptamos”, se lamentó. En cualquier caso, considera el partido de hoy “una buena prueba”.

En relación al debutante y jovencísimo Quique Fornos, el de Castrofeito mostró confianza en las posibilidades del defensa fabrilista. “Si está ahí es porque lo merece. Tiene proyección como central importante“, expuso.

Sobre el auto emitido por el juez García Pérez, el técnico lo valoró como positivo si bien no tiene claro que consecuencias puede traer a nivel deportivo. “No es una mala noticia para el club, pero no sabemos en que se va a transformar y lo que significa“. En cualquier caso, aclaró que si existe la posibilidad de incorporar a un nuevo futbolista, su prioridad sigue siendo “un delantero” antes que un extremo.

Por último, en cuanto a Marchena y Kaká, sobre el primero dijo que era demasiado “pronto” para contar con él, y que si él considerara que estaba en condiciones de poder jugar el próximo domingo, ya habría “viajado” ayer para disfrutar de minutos ante el Córdoba. Sobre el zaguero brasileño, explicó que podría tener opciones de desplazarse a Gijón.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.