Fernando Vázquez, renovado

304

O de Castrofeito continuará como adestrador do Deportivo tras chegar a un acordo con Lendoiro e firmar un contrato por dúas tempadas con opción a unha terceira.

Remataron as dúbidas entorno ao futuro de Fernando Vázquez. Despois de varias reunións ao longo desta semana, o técnico sellou hoxe a súa continuidade coa entidade branquiazul ata 2015, coa opción de prorrogar un ano máis o contrato no caso de conseguir ascender.

Á súa saída da sede do clube na Praza de Pontevedra esta tarde ás 20:30, o preparador falou para a Radio Galega e asegurou estar “contento e emocionado”. “Podemos dicir que xa hai acordo entre o Deportivo e máis eu, e xa estamos traballando con moita ilusión no ano que ven. O proxecto é un pouco a longo prazo e esperemos que todo saía ben“, comentou.

Segundo palabras do propio Vázquez, a canteira adquirirá agora moita máis importancia. “O clube xirará cara a canteira. Iso é moi motivador porque de algunha maneira significa enraizar o clube na cidade e na provincia”, declarou, ao mesmo tempo que pediu que “todos vaíamos na mesma liña, porque o peor que pode pasar é que haxa fractura social”.

Ademáis, anunciou que mañá haberá unha rolda de prensa na que se explicarán de forma máis detallada todos os aspectos de este novo proxecto que arranca xa.

Fernando Vázquez, renovado

Se acabó la incertidumbre entorno al futuro de Fernando Vázquez. Después de varias reuniones a lo largo de esta semana, el técnico ha sellado hoy su continuidad en la entidad blanquiazul hasta 2015, con opción prorrogar un año más el contrato en caso de conseguir el ascenso.

A su salida de la sede del club en la Plaza de Pontevedra esta tarde a las 20:30, el preparador habló para la Radio Galega y aseguró estar “contento y emocionado”. “Podemos decir que hay acuerdo entre el Deportivo y yo, y ya estamos trabajando con mucha ilusión en el año que viene. El proyecto es un poco a largo plazo y esperamos que todo salga bien”, comentó.

Según palabras del propio Vázquez, la cantera adquirirá a partir de ahora mucha más importancia. “El club girará hacia la cantera. Eso es muy motivador porque de alguna manera significa enraizar el club en la ciudad y en la provincia”, declaró, a la vez que pidió que “todos vayamos en la misma línea, porque lo peor que puede pasar es que haya fractura social”.

Además, anunció que mañana habrá una rueda de prensa en la que se explicarán más detalladamente todos los aspectos de este nuevo proyecto que ya arranca.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.