Fernando Vázquez: “Hai calma e tranquilidade para traballar”

132

O adestrador branquiazul non escondeu que ten “certa morriña de Valerón”, co que se volverá a atopar no primeiro encontro de Liga ante Las Palmas. Ademais, mostrouse tranquilo coa situación do club.

A marcha de Juan Carlos Valerón e a súa posterior fichaxe por Las Palmas deixou tocado a todo o deportivismo, incluso ao propio Fernando Vázquez, que o bota de menos e lle desexa o mellor na súa nova etapa lonxe de A Coruña. “Valerón decidiu quedarse na casa, e a súa decisión paréceme perfecta. Sempre acerta”, comentou o de Castrofeito, que tamén recoñeceu que xa o felicitou polo seu regreso a súa terra natal.

“Por un lado, alégrame que estea na súa casa, pero por outro teño certa morriña de Valerón. Ao igual que todo o deportivismo e o club, botámolo de menos”, explicou. O chou quixo que Las Palmas e o Deportivo teñanse que enfrontar na primeira xornada do campeonato ligueiro. Vázquez tamén engadiu que ver a Valerón coa camisola do rival “será algo raro, aínda que seguro que o é máis para el. Ao final, abrazarémonos todos”.

O Dépor non se moveu demasiado neste mercado de fichaxes, e tan só anunciou as incorporación de Germán Lux e Claudiano Bezerra ‘Kaká’, que terminaran contrato no pasado mes de xuño. Fernando Vázquez non está “tenso” porque os xogadores cheguen tarde. “Estamos tendo algún problemas pola situación na que estamos. Pero eu sei que van chegar futbolistas, aínda que me gustaría telos antes“, indicou.

A situación económica pola que atravesa o club afectou pouco ao rendemento da plantilla nos adestramentos e Vázquez deixou ben claro que “están entregándose ao máximo”. Segundo describiu o propio técnico, no vestiario deportivista “hai calma e paz para traballar con certa comodidade”. O que si, tampouco se extrañou de que algún dos xogadores que busca unha saída estén “desconcentrados”. “Podes entregarte físicamente, pero a nivel de concentración, a túa cabeza non está neste punto en concreto. Aranzubia é un profesional, Zé Castro é un chaval tremendo e Assunçao igual, finalizou.

Fernando Vázquez ya añora a Valerón

El preparador blanquiazul no escondió que tiene “cierta morriña de Valerón”, con el que se reencontrará en el primer partido de Liga ante Las Palmas. Además, se mostró tranquilo con la situación del club.

La marcha de Juan Carlos Valerón y su posterior fichaje por Las Palmas ha dejado tocado a todo el deportivismo, incluso al propio Fernando Vázquez, que lo echa de menos y le desea lo mejor en su nueva etapa lejos de A Coruña. “Valerón decidió quedarse en casa, y su decisión me parece perfecta. Siempre acierta”, comentó el de Castrofeito, que también reconoció que ya lo ha felicitado por su regreso a su tierra natal.

“Por un lado, me alegra que esté en su casa, pero por otro tengo cierta morriña de Valerón. Al igual que todo el deportivismo y el club, lo echamos de menos”, explicó. El azar quiso que Las Palmas y el Deportivo se enfrenten en la primera jornada del campeonato liguero. Vázquez también añadió que ver a Valerón con la camiseta del rival “será algo raro, aunque seguro que lo es más para él. Al final, nos abrazaremos todos”.

El conjunto coruñés apenas se ha movido en este mercado de fichajes, y tan solo ha anunciado las incorporaciones de Germán Lux y Claudiano Bezerra ‘Kaká’, que habían finalizado su vinculación con la entidad herculina el pasado mes de junio. Fernando Vázquez no está “tenso” porque los jugadores tarden en llegar. “Estamos teniendo algunos problemas por la situación en la que estamos. Pero yo sé que van a llegar futbolistas, aunque quizás me gustaría tenerlos antes”, indicó.

La situación económica por la que atraviesa el club ha afectado poco al rendimiento de la plantilla en los entrenamientos y Vázquez dejó claro que “se están entregando al máximo”. Según describió el propio técnico, en el vestuario deportivista “hay calma y paz para trabajar con cierta comodidad”. Lo que sí, tampoco se extrañó de que alguno de los jugadores que busca una salida estén “desconcentrados”. “Te puedes entregar físicamente, pero a nivel de concentración, tu cabeza no está en este punto en concreto. Aranzubia es un profesional, Zé Castro es un chaval tremendo y Assunçao igual”, finalizó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.