fbpx

Fútbol, música e pinchos na II Homenaxe a Txeka

93

A peña deportivista Txeka, a través da Federación de Peñas do Deportivo, fixo público o programa de actividades co que rendirá homenaxe ao seu amigo e compañeiro o sábado 26 de setembro, no que se combinará deporte, música e deportivismo, e no que destaca a organización dun torneo de fútbol. Desde a peña queren convidar a toda a parroquia branquiazul para que se sume a este evento. O programa será o seguinte:

– 16.00 horas. Ofrenda floral en San Amaro
– 17.00 a 20.00 horas. Torneo de fútbol nos campos da Torre
– 20.30 horas. Pinchos para os participantes no Bar Os Ancares (Rúa Almirante Cadarso, zona Riazor)
– 23.30 horas. Concerto no Club DaYes (Atocha Alta, 40)

As peñas que desexen apuntarse nos torneos amistosos de fútbol poderán facelo a un prezo de 10 euros (inclúe partido e pinchos) ata o vindeiro mércores 16 de setembro. Inscricións e información no 659 723 102 (Unai).

Fútbol, música y pinchos en el II Homenaxe a Txeka

La peña deportivista Txeka, a través de la Federación de Peñas del Deportivo, hizo público el programa de actividades con el que rendirá homenaje a su amigo y compañero el sábado 26 de septiembre, en el que se combinará deporte, música y deportivismo, y en el que destaca la organización de un torneo de fútbol. Desde la peña quieren invitar a toda la parroquia blanquiazul para que se sume a este evento. El programa será el siguiente:

– 16.00 horas. Ofrenda floral en San Amaro
– 17.00 a 20.00 horas. Torneo de fútbol en los campos de La Torre
– 20.30 horas. Pinchos para los participantes en el Bar Os Ancares (Calle Almirante Cadarso, zona Riazor)
– 23.30 horas. Concierto en el Club DaYes (Atocha Alta, 40)

Las peñas que deseen apuntarse en los partidos amistosos de fútbol podrán hacerlo a un precio de 10 euros (incluye partido + pinchos) hasta el próximo miércoles 16 de septiembre. Inscripciones e información en el 659 723 102 (Unai).

Sobre el Autor