Luis prefire as redes da portería

82

O canteirán blanquiazul concéntrase nesta “boa racha” do seu equipo, aínda que recoñeceu que abandonou as redes sociais porque non estaba acostumado ás críticas.

Luis Fernández está preparado para todo o que se lle presente. Lucense de nacemento, recoñeceu onte en rolda de prensa que “sempre é especial xogar co equipo da túa cidade”, como lle toca facer esta fin de semana no esperado derbi galego. Os de Fernando Vázquez queren aproveitar esa racha, que para o xogador deportivista “é froito do bo facer do equipo. Estamos pelexando para mellorar no xogo. O noso fútbol é non ser vulnerables atrás” e reaccionar ante “un bo contragolpe”, explicou.

O seu papel no grupo está a ser valorado cada vez máis. “Cando un fai goles e serven para gañar sempre estás máis contento. O de ser o maior goleador dame exactamente igual, prefiro gañar e asistir a un compañeiro para que poida facer o gol e conseguir os tres puntos”, xustificou restando importancia ao seu recente protagonismo.

Precisamente, esa novidade de estar máis exposto aos medios de comunicación e a os comentarios de siareiros provocaron que o canteirán blanquiazul decidira abandonar a súa actividade nas redes sociais. “Non me aportaban nada. Iso é máis para para xornalistas e a afección, pero creo que os xogadores non debemos meternos nesas cousas”. Luis comentou que “non o estaba a facer ben” no ámbito deportivo e que como “non me sentaban moi ben as críticas decidín quitarme desas cousas. Agora estou preparado para o que veña”, engadiu.

Análise do rival

Para o fabrilista, o Club Deportivo Lugo ten un “fútbol vistoso” e “as ideas moi claras”. “Quizais ao principio da tempada o obxectivo era salvar a categoría pero agora están tendo bos resultados e non é froito da casualidade que estean aí arriba”.

A pesar do especial da cita, Luis cre que “hai que enfocalo como si fose un partido normal” no que se vivirá un “ambiente excepcional”. Por outra banda, non esqueceu que “o Deportivo ten a obriga de gañar, é un equipo grande que está agora está na Segunda división, pero que estamos tratando de levalo aonde se merece o club, a cidade e a afección”.

LUIS PREFIERE LAS REDES DE LA PORTERÍA

El canterano blanquiazul se concentra en esta “buena racha” de su equipo, aunque reconoció que abandonó las redes sociales porque no estaba acostumbrado a las críticas.

Luis Fernández está preparado para todo lo que se le presente. Lucense de nacimiento, reconoció ayer en rueda de prensa que “siempre es especial jugar con el equipo de tu ciudad”, como le toca hacer este fin de semana en el esperado derbi gallego. Los de Fernando Vázquez quieren aprovechar esa racha, que para el jugador deportivista “es fruto del buen hacer del equipo. Estamos peleando para mejorar en el juego. Nuestro fútbol es no ser vulnerables atrás” y reaccionar ante “un bueno contragolpe”, explicó.

Su papel en el grupo está siendo valorado cada vez más. “Cuando uno hace goles y sirven para ganar siempre estás más contento. Lo de ser el mayor goleador me da exactamente igual, prefiero ganar y asistir a un compañero para que pueda hacer el gol y conseguir los tres puntos”, justificó restando importancia a su reciente protagonismo.

Precisamente, esa novedad de estar más expuesto a los medios de comunicación y a los comentarios de aficionados provocaron que el canterano blanquiazul decidiera abandonar su actividad en las redes sociales. “No me aportaban nada. Eso es más para para periodistas y la afición, pero creo que los jugadores no debemos meternos en esas cosas”. Luis comentó que “no lo estaba haciendo bien” en el ámbito deportivo y que como “no me sentaban muy bien las críticas decidí quitarme de esas cosas. Ahora estoy preparado para lo cual venga”, añadió.

Análisis del rival

Para el fabrilista, el Club Deportivo Lugo tiene un “fútbol vistoso” y “las ideas muy claras”. !Quizás al principio de la temporada el objetivo era salvare la categoría pero ahora están teniendo buenos resultados y no es fruto de la casualidad que estén ahí arriba”.

A pesar de lo especial de la cita, Luis cree que “hay que enfocalo como si fuera un partido normal” en el que se vivirá un “ambiente excepcional”. Por otra parte, no olvidó que “el Deportivo tiene el deber de ganar, por ser un equipo grande que está ahora está en la Segunda división, pero que estamos tratando de llevarlo adonde se merece el club, la ciudad y la afición”, concluyó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.