fbpx

Luisito supera su problema de salud: “Ganar en Riazor será el mejor tratamiento”

0

Luisito, entrenador del Pontevedra, ha vivido una de las peores épocas de su vida. Un trombo en su brazo derecho llegó a comprometer su vida, hasta el punto que los doctores lo han calificado como milagro. “A doutora díxome que me salvei de milagre. De ter sido un trombo máis pequeno, púidose diluir e afectarme ao pulmón, ao corazón ou á cabeza”.

El extécnico del Fabril se empezó a encontrar mal entre el jueves y el sábado de la semana asada. Acudió al PAC donde le aseguraron que su problema era “muscular al 95%”. Como él mismo añadió, “foi un erro do médico. Pero todos nos podemos equivocar. Aínda así, eu intuía que non tiña razón”.

Llegó a sentarse en el banquillo, pese a que el domingo fue su peor día. “O domingo levanteime destrozado. Pero o ocultei todo. Vin dirixir o partido nun estado moi malo. Sabía que tiña algo, pero agarreime á dor muscular e como son moi cazurro, non quixen deixar só ao Pontevedra nesta situación. Gústame moito e débolle tanto ao club que non fun capaz de dicir que non. Pero tiven moito medo”.

El lunes acudió al entrenamiento para ingresar posteriormente en Urgencias

Además de dirigir al equipo el domingo, el lunes acudió a dar la charla en el entrenamiento. Esa misma mañana ya le detectaron el trombo en una ecografía, así que posteriormente ingresó por Urgencias en Santiago.

Cando me fixeron tantas probas temínme o peor. Foi unha das poucas veces que pasei medo na miña vida. Agora estou aliviado, pero cando cheguei á casa e vin aos fillos, párteseche a alma”, explicó. Tras el susto, podrá seguir entrenando. “Sóbrame forza mental e física, a médico díxome que este tipo de trombos lle dan aos deportistas de alto nivel, pero eu nin son alto nin teño nivel”.

En su cabeza, ahora, tan solo está el partido contra el Pontevedra. Tendrá que evitar los golpes durante una temporada, pero en su cabeza “o único en que penso xa é en gañar en Riazor”, algo que sería “o mellor tratamento que me poden dar”.

 

Sobre el Autor

Equipo de redacción de Riazor.org.