¡Nunca máis!

414

Ese será o berro que se escoitará a partir do minuto 10 no Deportivo-Lugo e no Celta-Almería, como protesta á sentenza xudicial que deixou sen culpables a catástrofe do Prestige.

A plataforma cidadá ‘Nunca Máis’, fixo pública hoxe a proposta de varios seareiros e seareiras de Galicia: dita proposta consiste en que no minuto 10 do derbi galego entre o Deportivo e o Lugo, e tamén no partido que enfrontará ao Celta co Almería, a grada berrará “Nunca máis” como protesta á sentenza xudicial relativa ao caso ‘Prestige’. Ao día seguinte, están convocadas varias manifestacións nas diferentes cidades galegas.

O buque ‘Prestige’, accidentado o 13 de novembro do 2002 cando transportaba 77.000 toneladas de fuel, fronte á Coste da Morte, provocou tras o seu afundimento unha das maiores catástrofes medioambientais da historia da navegación. Tras dez anos de investigación xudicial, e tras nove meses de xuízo, o único condenado foi o capitán do barco, con nove meses de cárcere, por un delito de desobediencia grave ás autoridades españolas. E todo isto, pese a que a Fiscalía cuantificou os danos da traxedia en 4.121 millóns de euros.

A sentenza, que sentou como unha xerra de auga fría á cidadanía, será recurrida polo Estado francés, pola Fiscalía da Coruña e pola Xunta de Galicia. O propio presidente, Alberto Núñez Feijoo, catalogou a sentenza como unha “decepción“. “Hai que esperar sempre aos fallos xudiciais, é moi difícil probar delitos e hai unha gran decepción en Galicia e en España por que ninguén se faga responsable dos gastos ocasionados polo accidente do ‘Prestige’. E esa decepción por suposto que a comparte o Goberno galego. Ten que haber alguén que pague”, dixo o pasado 14 de novembro.

¡Nunca máis!

Ese será el grito que se escuchará a partir del minuto 10 en el Deportivo-Lugo y en el Celta-Almería, como protesta a la sentencia judicial que dejó sin culpables la catástrofe del Prestige.

La plataforma ciudadana ‘Nunca Máis’, hizo pública hoy la propuesta de varios aficionados y aficionadas de Galicia: dicha propuesta consiste en que en el minuto 10 del derbi gallego entre el Deportivo y el Lugo, y también en el partido que enfrentará al Celta con la Almería, la grada gritará “Nunca máis” como protesta a la sentencia judicial relativa al caso ‘Prestige’. Al día siguiente, están convocadas varias manifestaciones en las diferentes ciudades gallegas.

El buque ‘Prestige’, accidentado el 13 de noviembre del 2002 cuando transportaba 77.000 toneladas de fuel, frente a la Costa da Morte, provocó tras su hundimiento una de las mayores catástrofes medioambientales de la historia de la navegación. Tras diez años de investigación judicial, y tras nueve meses de juicio, el único condenado fue el capitán del barco, con nueve meses de cárcel, por un delito de desobediencia grave a las autoridades españolas. Y todo ello, pese a que la Fiscalía cuantificó los daños de la tragedia en 4.121 millones de euros.

La moraleja, que sentó como una jarra de agua fría a la ciudadanía, será recurrida por el Estado francés, por la Fiscalía de A Coruña y por la Xunta de Galicia. El propio presidente, Alberto Núñez Feijoo, catalogó la decisión como una “decepción”. “Hay que esperar siempre a los fallos judiciales, es muy difícil probar delitos y es una gran decepción en Galicia y en España porque nadie se haga responsable de los gastos ocasionados por el accidente del ‘Prestige’. Y esa decepción por supuesto que la comparte el Gobierno gallego. Tiene que haber alguien que pague”, dijo el pasado 14 de noviembre.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.