“Os nosos” une ao deportivismo co celtismo

67

Noela Rey -celtista e xornalista natural de Ponteareas- e Héctor J. Pena, -deportivista, coruñés e historiador do fútbol galego-, trátase dunha parella que proximamente contraerá matrimonio, e que ademais, ten un proxecto en común no que ambos participaron como autores: “Os nosos”. Baixo este título, ambos realizaron unha publicación que reúne a todos aqueles xogadores e adestradores que desenrolaron a súa carreira profesional tanto no Celta como no Deportivo.

Oriol Riera, Goran Djorovic, Jabo Irureta, Miguel Ángel Lotina, Fernando Vázquez, Flaco Gil, Pahíño ou Mariano son algúns dos protagonistas do libro, no que aparecen moitas historias inéditas que provocarán a sorpresa de moitos afeccionados. O propio Vicente Celeiro, que vestiu a camiseta de ambas entidades, é o encargado de poñer as primeiras palabras a esta obra tras aceptar realizar o seu prólogo.

Tal e como informan os propios autores, a plataforma Verkami será a encargarda de ofrecer “a oportunidade de darlle forma física” a ‘Os Nosos’ mediante o formato de crowdfunding. Para isto, precisan reunir 4.500 euros antes do vindeiro 31 de outubro. Todos aqueles que o desexen poden facer a súa achega en forma de financiamento, que vai desde a máis barata, de 12 euros, ata a máis cara, como mecenado de honra de 125 euros, pasando por formatos cun coste de 15, 18, 24, 30, 40 ou 60 euros, entre outros.

osnosos_02

“Os nosos” une al deportivismo con el celtismo

Noela Rey -celtista y periodista natural de Ponteareas- y Héctor J. Pena, -deportivista, coruñés e historiador del fútbol gallego-, se trata de una pareja que próximamente contraerá matrimonio, y que además, tiene un proyecto en común en el que ambos participaron como autores: “Os nosos”. Bajo este título, ambos realizaron una publicación que reúne a todos aquellos jugadores y entrenadores que desarrollaron su carrera profesional tanto en el Celta como en el Deportivo.

Oriol Riera, Goran Djorovic, Jabo Irureta, Miguel Ángel Lotina, Fernando Vázquez, Flaco Gil, Pahíño o Mariano son algunos de los protagonistas del libro, en el que aparecen muchas historias inéditas que provocarán la sorpresa de muchos aficionados. El propio Vicente Celeiro, que vistió la camiseta de ambas entidades, es el encargado de poner las primeras palabras a esta obra tras aceptar realizar su prólogo.

Tal y como informan los propios autores, la plataforma Verkami será la encargarda de ofrecer “la oportunidad de darle forma física” a ‘Os nosos’ mediante el formato de crowdfunding. Para ello, precisan reunir 4.500 euros antes del próximo 31 de octubre. Todos aquellos que lo deseen pueden hacer su aportación en forma de financiación, que va desde la más barata, de 12 euros, hasta la más cara, como mecenazgo de honra de 125 euros, pasando por formatos con un coste de 15, 18, 24, 30, 40 o 60 euros, entre otros.

Sobre el Autor