Para Insua é un “luxo” xogar con Marchena

114

O canteirán eloxiou ao veterano defensor co que está a facer unha parella practicamente inexpugnábel, e comentou que as molestias coas que xogou o último partido non deberían ir máis alá desta semana.

Convertido dende o inicio da tempada nun indiscutíbel para Fernando Vázquez, Pablo Insua compareceu ante os medios de comunicación en El Mundo del Fútbol de Abegondo e dixo encontrarse “ben”. “Aprendendo día a día, traballando, gañando experiencia… E a seguir neste camiño a ver se podemos seguir subindo o nivel”, engadiu. Ademáis, tamén quixo deixar clara a admiración que sente por Carlos Marchena, a súa parella no centro da zaga coruñesa: “para min é un libro aberto para aprender del. Tanto deportivamente como extradeportivamente teño moito que aprender del, ten moitos consellos que darme, e nese sentido para min é un luxo telo ao lado. É como se me tocase a lotería”.

Por outro lado, o de Arzúa deu a súa impresión sobre o partido contra o Lugo, comentando que “cando perdían o balón deixaban un pouco de espazo para saír”, e que “na primeira parte tivemos contras para facerlles dano”. “O Lugo tivo a posesión e nós as ocasións”, engadiu. Precisamente nese partido, o central foi dúbida ata o último momento. Tivo que probarse nos exercicios de quecemento pero finalmente xogou: “puxen unha vendaxe, pero tiña moita dor con iso. E despois puxen outra e si que fun aguantando ben e cando entrei en calor xa non notaba nada”. Así mesmo, Insua recoñeceu que pensa que estas molestias “non” lle impedirán xogar o próximo domingo, xa que “a semana é longa”.

O defensor de 20 anos destacou tamén o nivel de Carlos Pita, ex deportivista e quizais o mellor xogador do partido, e comentou que “merece” a ovación que lle deu Riazor ao ser substituido.

O Deportivo encara agora una fase da temporada que se presume moi importante, xa que disputará na casa catro dos próximos seis encontros, algo que o ex fabrilista non sabe “se será bo ou malo”, pero recoñeceu que é “unha boa oportunidade para sacar un bo número de puntos e intentar distanciarse ou, polo menos, manterse aí arriba”.

Por último, o futbolista galego foi preguntado polas declaracións de Augusto César Lendoiro o pasado sábado nas que aseguraba que non habería ningunha saída no mercado de inverno. “A min ninguén me dixo nada, haberá que esperar acontencementos. Pero se el di que non sae ninguén é que non sae ninguén”, senteciou.

Para Insua es un “lujo” jugar con Marchena

El canterano elogió al veterano defensor con el que está haciendo una pareja prácticamente inexpugnable, y comentó que las molestias con las que jugó el último partido no deberían ir más allá de esta semana.

Convertido desde el inicio de la temporada en un indiscutible para Fernando Vázquez, Pablo Insua, compareció ante los medios de comunicación en El Mundo del Fútbol de Abegondo y dijo encontrarse “bien”. “Aprendiendo día a día, trabajando, ganando experiencia… Y a seguir en este camino a ver si podemos seguir subiendo el nivel”, añadió. Además, también quiso dejar clara la admiración que siente por Carlos Marchena, su pareja en el centro de la zaga coruñesa: “para mí es un libro abierto para aprender de él. Tanto deportivamente como extradeportivamente tengo mucho que aprender de él, tiene muchos consejos que darme, y en ese sentido para mí es un lujo tenerlo al lado. Es como si me tocase la lotería”.

Por otro lado, el de Arzúa dio su impresión sobre el partido contra el Lugo, comentando que “cuando perdían el balón dejaban un poco de espacio para salir”, y que “en la primera parte tuvimos contras para hacerles daños”. “El Lugo tuvo la posesión y nosotros las ocasiones”, añadió. Precisamente en ese partido, el central fue duda hasta el último momento. Tuvo que probarse en el calentamiento pero finalmente jugó: “puse una venda, pero tenía mucho dolor con eso. Y después puse otra y sí que fui aguantando bien y cuando entré en calor ya no notaba nada”. Así mismo, Insua reconoció que piensa que estas molestias “no” le impedirán jugar el próximo domingo, ya que “la semana es larga”.

El defensor de 20 años destacó también el nivel de Carlos Pita, ex deportivista y quizás el mejor jugador del partido, y comentó que “merece” la ovación que le dio Riazor al ser sustituido.

El Deportivo encara ahora una fase de la temporada que se presume muy importante, ya que disputará en casa cuatro de los próximos seis encuentros, algo que el ex fabrilista no sabe “si será bueno o malo”, pero reconoció que es “una buena oportunidad para sacar un buen número de puntos e intentar distanciarse o, por lo menos, mantenerse ahí arriba”.

Por último, el futbolista gallego fue preguntado por las declaraciones de Augusto César Lendoiro el pasado sábado en las que aseguraba que no habría ninguna salida en el mercado de invierno. “A mí nadie me dijo nada, habrá que esperar acontecimientos. Pero si él dice que no sale nadie es que no sale nadie”, sentenció.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.