Por un ‘Deportivo da Coruña’

242

A Federación de Penas do Deportivo, Old Faces e os Riazor Blues presentarán esta tarde a partir das 18.30 horas nas inmediacións da Torre de Hércules a campaña de apoio para que o Deportivo utilice o topónimo oficial da cidade, A Coruña, e deixe atrás a utilización de La Coruña.

Baixo o lema ‘Eu apoio que o Deportivo sexa da Coruña’, os tres colectivos expoñerán detalladamente en que consistirá a campaña, entre a que figurará unha recolleita de firmas para lograr este obxectivo, que enmarcan dentro dunha normalidade social e da afección deportivista que debe levar a cabo tamén o propio club.

A través das redes sociais destas tres agrupacións poderán consultarse os detalles, e dunha forma máis concreta en Twitter seguindo o perfil @eudeporacoruna.

Por un ‘Deportivo da Coruña’

La Federación de Peñas del Deportivo, Old Faces y los Riazor Blues presentarán esta tarde a partir de las 18.30 horas en las inmediaciones de la Torre de Hércules la campaña de apoyo para que el Deportivo utilice el topónimo oficial de la ciudad, A Coruña, y deje atrás la utilización de La Coruña.

Bajo el lema ‘Eu apoio que o Deportivo sexa da Coruña’, los tres colectivos expondrán detalladamente en qué consistirá la campaña, entre la que figurará una recogida de firmas para lograr este objetivo, que enmarcan dentro de una normalidad social y de la afición deportivista que debe llevar a cabo también el propio club.

A través de las redes sociales de estas tres agrupaciones podrán consultarse los detalles, y de una forma más concreta en Twitter siguiendo el perfil @eudeporacoruna.

Sobre el Autor