Por un derbi galego sen violencia

1532

Medios e peñas dixitais do Deportivo e do Celta únense para facer un chamamento á calma por parte das dúas aficións e conseguir que o domingo sexa una festa do fútbol galego e non se converta nunha desgracia.

O partido máis agardado xa chegou. Cheo absoluto, un ambiente espectacular. Non cabe dúbida. Todo está listo para que o domingo a partir das doce do mediodía dé comezo a festa do fútbol galego. Unha festa con todolos ingredientes posibles: cánticos, piques sanos, a previa de antes e o xantar despois, as apertas, as bágoas, a tristuraPoP, a emoción…

Unha morea de condimentos para facer deste un partido inesquecible. Pero hai un que non queremos usar. A quén se lle pode pasar pola cabeza utiliza-la violencia? Qué tipo de persoas teríamos demostrado ser permitindo tal atrocidade? Merece a pena arrisca-la integridade dos demáis?

Non entres no xogo daqueles cegados polo protagonismo mal entendido. A eses de sempre, a eses catro parvos que hai en todolos lados, a eses ós que lles interesa máis tirar unha pedra que celebrar un gol de Valerón ou de Oubiña. Desfruta do derbi o domingo como mellor sabes: Cos teus amigos, coa túa familia, coa túa parella, coa túa camisola, sexa da cor que sexa.

Nós non coñecemos outra forma mellor de desfrutar do derbi. Pon connosco o teu graíño de área para que este partido sexa o que ten que ser: Unha festa, a festa do fútbol galego. O noso fútbol.

Por un derbi galego sen violencia.

www.elfutbolesceleste.com
www.somosdepor.com
www.noticiascelta.com
www.riazor.org
www.deportivistas.es
www.siareiros.net
www.delcelta.com
www.moiceleste.com
www.forzadepor.net
www.444gramos.com/depor

Por un derbi gallego sin violencia

Medios y peñas digitales del Deportivo y del Celta se unen para hacer un llamamiento a la calma por parte de las dos aficiones y conseguir que el domingo sea una fiesta del fútbol gallego y no se convierta en una desgracia.

El partido más esperado llegó. Lleno absoluto, un ambiente espectacular. No cabe duda. Todo está listo para que el domingo a partir de las 12 del mediodía de comienzo la fiesta del fútbol gallego. Una fiesta con todos los ingredientes posibles: cánticos, piques sanos, la previa y la comida de después, los abrazos, las lágrimas, la tristeza, la emoción…

Una marea de condimentos para hacer este partido inolvidable. Pero hay uno que no queremos usar. ¿A quién se le puede pasar por la cabeza utilizar la violencia? ¿Qué tipo de personas demostraríamos ser permitiendo tal atrocidad? ¿Merece la pena arriesgar la integridad de los demás?

No entres en el juego de aquellos cegados por el protagonismo mal entendido. A esos de siempre, a esos cuatro idiotas que hay en todos lados, a esos a los que les interesa más tirar una piedra que celebrar un gol de Valerón o de Oubiña. Disfruta del derbi del domingo como mejor sabes: con tus amigos, con tu familia, con tu pareja, con tu camiseta, sea del color que sea.

Nosotros no conocemos otra forma mejor de disfrutar del derbi. Pon con nosotros tu granito de arena para que este partido sea lo que tiene que ser, una fiesta. La fiesta del fútbol gallego. Nuestro fútbol.

Por un derbi gallego sin violencia.

www.elfutbolesceleste.com
www.somosdepor.com
www.noticiascelta.com
www.riazor.org
www.deportivistas.es
www.siareiros.net
www.delcelta.com
www.moiceleste.com
www.forzadepor.net
www.444gramos.com/depor

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.