Por un derbi gallego sin violencia

30

Desde el Colegio Ceip Lamas de Abade, los alumnos de 6º de Primaria han manifestado su deseo de que el derbi gallego de hoy transcurra sin ningún tipo de incidente. Como todos lo deseamos.

Los últimos encuentros entre Dépor y Celta han dejado imágenes bochornosas de enfrentamientos entre las dos aficiones gallegas. Pedradas, insultos, peleas… todo ello estuvo presente, tanto en A Coruña como en Vigo, en los dos últimos partidos entre herculinos y olívicos.

Tras 6 años sin derbi en la máxima categoría del fútbol nacional, hoy vuelve el partido de la afición gallega por antonomasia y en el colegio Ceip Lamas de Abade de Santiago de Compostela, los alumnos de 6º de Primaria no han querido dejar pasar la ocasión para manifestarse en contra de todo tipo de violencia en el deporte. En su “Manifiesto contra la violencia” declaran “estar cansados” de ver imágenes de enfrentamientos en cualquier tipo de espectáculo deportivo. Además, los jóvenes defienden que cualquier tipo de problema se debe “arreglar por medio de la palabra y no emplear nunca la violencia”. En cuanto al partido de hoy entre Celta y Deportivo, esperan que esos aficionados que en otro tiempo gastaban sus energías en enfrentarse a los hinchas rivales e insultar a los jugadores contrarios, truequen su actitud y cambien “los insultos y peleas por ánimos y aplausos hacia su equipo, y que todos gocemos de esta manera con el deporte”.

“Cuando la violencia y los insultos desaparecen de estos partidos y se convierten en admiración y respeto estaremos hablando de una verdadera fiesta de nuestro país”. Desde la capital de Galicia, terreno neutral para deportivistas y celtistas, los chicos y chicas del Ceip Lamas de Abade, también han querido escenificar lo que realmente debe ser un partido entre los dos equipos gallegos más importantes en este video:

Por un derbi galego sen violencia

Dende o colexio Ceip Lamas de Abade, os alumnos de 6º de Primaria manifestaron o seu desexo de que o derbi galego de hoxe transcorra sen ningún tipo de incidente.

Os últimos encontros entre Deportivo e Celta deixaron imaxes bochornosas de enfrentamentos entre as dúas aficións galegas. Pedradas, insultos, pelexas… todo iso estivo presente, tanto en A Coruña coma en Vigo nos dos últimos partidos entre herculinos e olívicos.

Tras 6 anos sen derbi na máxima categoría de fútbol nacional, hoxe volve o partido da afición galega por antonomasia e no colexio Ceip Lamas de Abade de Santiago de Compostela, os alumnos de 6º de Primaria non quixeron deixar pasar a ocasión para manifestarse en contra de todo tipo de violencia no deporte. No seu “Manifesto contra a violencia” declaran “estar cansos” de ver imaxes de enfrentamentos en calquera tipo de espectáculo deportivo. Ademáis, os mozos defenden que calquera tipo de problema débese “arranxar sempre por medio da palabra e non empregar nunca a violencia”. En canto ao partido de hoxe entre Celta e Deportivo, esperan que eses afeccionados que noutros tempos gastaban as súas enerxías en enfrontarse aos hinchas rivais e insultar ós xogadores contrarios, troquen a súa actitude e cambien “os insultos e pelexas por ánimos e aplausos cara o seu equipo e que todos e todas gocemos deste xeito co deporte.

“Cando a violencia e os insultos desaparezan destes partidos e se convertan en admiración e respecto estaremos falando dunha verdadeira festa do noso país”. Dende a capital de Galicia, terreo neutral para deportivistas e celtistas, os rapaces e rapazas do Ceip Lamas de Abade, tamén quixeron escenificar o que realmente debe ser un partido entre os dous equipos galegos máis importantes neste vídeo:

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.