Riazor Blues cita ao resto de peñas

228

O grupo fundado en 1987 “invita” a todas as peñas, “federadas e non federadas”, a acudir a unha reunión hoxe xoves ás 21:00 na sala de prensa do Estadio de Riazor.

Este pasado luns día 13, comezou a circular pola rede un pequeno comunicado de Riazor Blues no que lle pedía a todo o deportivismo que estivera “atento ás próximas horas”. Tan só dous días despois, a peña que soe ocupar a grada de Maratón Inferior sacou un novo escrito, máis amplio, citando “con carácter urxente” a todos os peñistas hoxe xoves 16 ás 21:00 na sala de prensa do Estadio de Riazor, para “compartir posturas, aunar forzas, e plantexar, se fose preciso, posibles accións en prol dunha solución que aclare o futuro do Real Club Deportivo de A Coruña”.

No seu comunicado, no que se pode ler o lema “O Dépor non se toca”, di Riazor Blues que tomaron esta decisión debido á “dedicada situación do clube”, á “actitude tomada por Facenda” e á “falta de iniciativa da Federación de Peñas e a súa negativa a convocar unha reunión entre todas as peñas antes do día 23”.

Engade tamén a peña que están “convencidos de que os cambios só virán alentados pola unión e o compromiso do deportivismo de a pé”.

Riazor Blues cita al resto de peñas

El grupo fundado en 1987 “invita” a todas las peñas, “federadas y no federadas”, a acudir a una reunión hoy jueves a las 21:00 en la sala de prensa del Estadio de Riazor.

Este pasado lunes día 13, comenzó a circular por la red un pequeño comunicado de Riazor Blues en el que pedían a todo el deportivismo que estuviera “atento a las próximas horas”. Tan solo dos días después, la peña que suele ocupar la grada de Maratón Inferior ha sacado un nuevo escrito, más amplio, citando “con carácter urgente” a todos los peñistas, “federados y no federados”, hoy jueves 16 a las 21:00 en la sala de prensa del Estadio de Riazor, para “compartir posturas, aunar fuerzas, y plantear si fuera necesario posibles acciones en búsqueda de una solución que aclare el futuro del Real Club Deportivo de La Coruña”.

En su comunicado, en el que se puede leer el lema “O Dépor non se toca”, dice Riazor Blues que ha tomado esta decisión debido a la “delicada situación del club”, a “la actitud tomada por Hacienda” y a “la falta de iniciativa de la Federación de Peñas y su negativa a convocar una reunión entre todas las peñas antes del día 23”.

Añade también la peña que están “convencidos de que los cambios solo vendrán alentados por la unión y el compromiso del deportivismo de a pie”.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.