Riazor Blues hace una llamada al deportivismo

42

Tras los últimos resultados cosechados en Liga, el Deportivo se sitúa en decimosexta posición, con solo 5 puntos, los mismos que el Espanyol, que ocupa el primero de los tres puestos de descenso. Por eso, y con motivo del partido ante el Sporting de Gijón, Riazor Blues ha emitido un comunicado en el que reclama la mejor versión del deportivismo. Para llevar así al equipo en volandas. Como viene siendo habitual, se concentra a la masa blanquiazul en la puerta 0, durante la previa del encuentro del sábado.

COMUNICADO ÍNTEGRO DE RIAZOR BLUES

Deportivista, necesitamos o Riazor de sempre, o que fai vibrar á cidade e tremer aos visitantes.
Levamos 6 partidos e o equipo non está na dirección que nos gustaría.
Chegados a este punto, o partido contra un rival coma o Sporting e analizando o calendario, está claro que o equipo precisa do noso alento.

É o noso deber facerlle ver ao corpo técnico e a todos os xogadores do plantel que a nosa paixón é imparable, que estaremos a carón do escudo sempre para que a pasividade e o conformismo non podan levarnos a desagradables situación coma no pasado.

Pos isto, fagamos do partido contra o Sporting un punto de inflexión de cara aos seguintes para converter o noso templo no fortín que merece.
Traede con vós a branquiazul. A camiseta, a bufanda, a bandeira…
E sobre todo a gorxa, traede a gorxa preparada e o sentimento que vos leva a apoiar ao noso equipo e levalo en volandas á vitoria. É o noso cometido facerlles ver que cando entran ao campo non hai outro camiño posible que non sexa a fame por gañar.

Recibiremos ao equipo na porta 0 ás 19:00 horas para facérllelo ver e sentir.
¡90 minutos sen parar de cantar!
¡FORZA DÉPOR!

Sobre el Autor