Vázquez: “Non imos deixar que ninguén nos quite o que temos”

45

O adestrador eloxiou ao Lugo, e destacou que malia tratarse dun derbi, o nivel de rivalidade que existe nada ten que ver co que acontece cando os deportivistas se miden ao Celta.

Con sinceridade e tratando de ser respectuoso, Fernando Vázquez analizou este mediodía as claves do encontro de mañá entre herculinos e lucenses, expresando ideas seguramente compartidas coa gran maioría da hinchada branquiazul. “Eles están a vivir momentos históricos, que nunca viviron, é un club que ten moita simpatía co Deportivo e para eles é tremendo. Para nós tamén é importante, vital, como todos os partidos, pero cando un club ten unha historia detrás importante está claro que este partido ten unha importancia inferior. Non é por menosprezar ao Lugo“, declarou.

Para deixar claro que non busca polémicas, quixo valorar e destacar o importante rendemento que está a ofrecer o equipo de Quique Setién, e recoñeceu que non lle estrañaría que finalizasen o ano no alto da clasificación. “É un equipo que defende ben, agrúpase ben, e cando ten a pelota, do centro do campo para arriba é moi interesante, con talento técnico. Está ben organizado e tecnicamente paréceme importante, así que non me estrañaría que aguantase na parte alta da táboa“, analizou.

Ante o que será un partido dificilmente imaxinable hai anos, cando os branquivermellos estaban en Segunda ‘B’ e os coruñeses saboreando os éxitos da Champions League, o adestrador de Castrofeito cre que se debe a que existe un club “que está a crecer, que é o Lugo e que está a subir de nivel e está a asomarse para gozar dunhas situacións que antes non podía, ao nivel do Deportivo, do Celta”.

Ademais, o técnico galego admitiu que o ambiente que se respira ante este partido as beiras de Riazor nada ten que ver co que se vive ante o rival celeste, xa que el ten claro que “a rivalidade que se vive na Coruña é co Celta“. Sobre a posibilidade de manter o liderado, Vázquez confía en poder “consolidalo e permanecer arriba ao final do campionato. Dáme igual estar primeiro ou segundo, pero agora estamos primeiros, agarramos ese óso e imos defendelo a morte. Non imos deixar que ninguén nos quite o que temos”, verbalizou.

Por último, ante as comparacións entre o fútbol que practican os de Setién e os branquiazuis, o adestrador coruñés quixo defender o traballo dos seus. “Nós adestramos, defendemos, atacamos, contraatacamos. Non é oficio, é traballo, sacrificio, esforzo, solidariedade”. Aclarou tamén que non se trata de algo tan “doado” xa que se o fose “todo o mundo podería facer exactamente o mesmo”.

Vázquez: “No vamos a dejar que nadie nos quite lo que tenemos”

El entrenador elogió al Lugo, y destacó que pese a tratarse de un derbi, el nivel de rivalidad que existe nada tiene que ver con lo que ocurre cuando los deportivistas se miden al Celta.

Con sinceridad y tratando de ser respetuoso, Fernando Vázquez analizó este mediodía las claves del encuentro de mañana entre herculinos y lucenses, expresando ideas seguramente compartidas con la gran mayoría de la hinchada blanquiazul. “Ellos están viviendo momentos históricos, que nunca vivieron, es un club que tiene mucha simpatía con el Deportivo y para ellos es tremendo. Para nosotros también es importantísimo, vital, como todos los partidos, pero cuando un club tiene una historia detrás importante está claro que este partido tiene una importancia inferior. No es por menospreciar al Lugo”, declaró.

Para dejar claro que no busca polémicas, quiso valorar y destacar el importante rendimiento que está ofreciendo el equipo de Quique Setién, y reconoció que no le extrañaría que finalizasen el año en lo alto de la clasificación. “Es un equipo que defiende bien, se agrupa bien, y cuando tiene la pelota, del centro del campo para arriba es muy interesante, con talento técnico. Está bien organizado y técnicamente me parece importante, así que no me extrañaría que aguantara en la parte alta de la tabla”, analizó.

Ante lo que será un partido difícilmente imaginable hace años, cuando los rojiblancos estaban en Segunda ‘B’ y los coruñeses paladeando los éxitos de la Champions League, el entrenador de Castrofeito cree que se debe a que existe un club “que está creciendo, que es el Lugo y que está subiendo de nivel y está asomándose para disfrutar de unas situaciones que antes no podía, al nivel del Deportivo, del Celta”.

Además, el técnico gallego admitió que el ambiente que se respira ante este partido a orillas de Riazor nada tiene que ver con el que se vive ante el rival celeste, ya que él tiene claro que “la rivalidad que se vive en A Coruña es con el Celta”. Sobre la posibilidad de mantener el liderato, Vázquez confía en poder “consolidarlo” y permanecer arriba al final del campeonato. “Me da igual estar primero o segundo, pero ahora estamos primeros, agarramos ese hueso y vamos a defenderlo a muerte. No vamos a dejar que nadie nos quite lo que tenemos”, verbalizó.

Por último, ante las comparaciones entre el fútbol que practican los de Setién y los blanquiazules, el entrenador coruñés quiso defender el trabajo de los suyos. “Nosotros entrenamos, defendemos, atacamos, contraatacamos. No es oficio, es trabajo, sacrificio, esfuerzo, solidaridad”. Aclaró también que no se trata de algo tan “fácil” ya que si lo fuese “todo el mundo podría hacer exactamente lo mismo”.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.