Vázquez xoga ao despiste e non aclara se sairá con dous puntas

51

O preparador do Deportivo quixo poñer enriba da mesa os diferentes esquemas que se está a formular na súa cabeza, sen aclarar que equipo sacará mañá. Pide á afección un “aplauso” para José Luis Oltra.

Como é habitual nel, Fernando Vázquez non quixo desvelar a escasas horas do choque entre o Deportivo e o Mallorca cal será a súa táctica inicial e se finalmente, tras o visto esta semana nos adestramentos, Luis e Borja saltarán ao céspede desde o inicio. “Na parte de arriba teño moitas opcións para poder escoller tanto un sistema coma outro”, declarou.

Parte da súa comparecencia estivo marcada por preguntas relacionadas co actual técnico do Mallorca e expreparador deportivista, José Luis Oltra. Acerca do recibimento que lle outorgará a bancada coruñesa, o de Castrofeito veo claro. “Espero que sexa ben recibido porque o que fixo non é nada doado: ascender ao ano seguinte de descender. Merece un aplauso, evidentemente,” argumentou.

Outro dos protagonistas será Álex Geijo, que este verán pasou recoñecemento médico na Coruña pero tras a negativa da Administración Concursal á súa fichaxe rematou por vestir a camiseta do conxunto balear. “Foi o dianteiro que tanto esperamos. Saudarémonos, dareille un abrazo. Agora gózao o Mallorca porque non puido ser. Esperar tanto por el foi un dos erros da pretempada porque ao final non puidemos fichar dous dianteiros. Esperamos, esperamos, esperamos porque pensabamos que era a solución e a porta pechouse, pero el non é culpable”, expuxo Fernando Vázquez.

Sobre o rival, definiu ao plantel mallorquinista como “amplo” e con “talento”, e destacou que coa ausencia de Martí perden un bo lanzador. Ademais, manifestou que o Mallorca en ataque “quizais ten máis progresión, máis acerto, máis talento, é máis creativo e consegue mover máis” que os seus pupilos herculinos.

Por último, evitou obsesionarse coa táboa clasificatoria e avogou por centrarse en seguir sumando de tres en tres puntos, para así continuar nos postos de cabeza. “Dá igual estar primeiro que segundo, se gañamos, estaremos aí e non teriamos que mirar para ninguén. Co que nos custou conseguir o posto de ascenso directo, a ver se o vendemos caro“, analizou.

Luisinho: “Non podemos pensar que se gañamos está todo resolto”
O lateral esquerdo, que foi empregado nas últimas semanas como interior nas dúas bandas, atendeu aos medios de comunicación para valorar como ve o encontro de mañá. O luso quixo desmentir a idea de que os problemas en Riazor poidan deberse á presión. “Con presión estás en todos os partidos, na casa e fóra. Creo que na casa nos falta un pouco de sorte, conseguir unha secuencia de vitorias maior”, verbalizou.

Por outro lado, recoñeceu que a posibilidade de deixar distanciado o Mallorca supoñería un golpe importante de moral, pero non quere que esta idea implique excesos de confianza nos coruñeses. “É moi longo o campionato, non chegamos á metade, aínda que oito puntos sería unha vantaxe considerable. Pero non podemos pensar que se gañamos está todo resolto e que deixamos ao Mallorca afastado do ascenso”, ultimou.

Vázquez juega al despiste y no aclara si saldrá con dos puntas

El preparador del Deportivo quiso poner encima de la mesa los diferentes esquemas que se está planteando en su cabeza, sin aclarar qué equipo sacará mañana. Pide a la afición un “aplauso” para José Luis Oltra.

Como es habitual en él, Fernando Vázquez no quiso desvelar a escasas horas del choque entre el Deportivo y el Mallorca cuál será su táctica inicial y si finalmente, tras lo visto esta semana en los entrenamientos, Luis y Borja saltarán al césped desde el inicio. “En la parte de arriba tengo muchísimas opciones para poder escoger tanto un sistema como otro”, declaró.

Parte de su comparecencia estuvo marcada por preguntas relacionadas con el actual técnico del Mallorca y expreparador deportivista, José Luis Oltra. Acerca del recibimiento que le otorgará la grada coruñesa, el de Castrofeito lo ve claro. “Espero que sea bien recibido porque lo que hizo no es nada fácil: ascender al año siguiente de descender. Merece un aplauso, evidentemente”, argumentó.

Otro de los protagonistas será Álex Geijo, que este verano pasó reconocimiento médico en A Coruña pero tras la negativa de la Administración Concursal a su fichaje terminó por vestir la camiseta del conjunto balear. “Fue el delantero que tanto esperamos. Nos saludaremos, le daré un abrazo. Ahora lo disfruta el Mallorca porque no pudo ser. Esperar tanto por él fue uno de los errores de la pretemporada porque al final no pudimos fichar dos delanteros. Esperamos, esperamos, esperamos porque pensábamos que era la solución y la puerta se cerró, pero él no es culpable”, expuso Fernando Vázquez.

Sobre el rival, definió al plantel mallorquinista como “amplio” y con “talento”, y destacó que con la ausencia de Martí pierden un buen lanzador. Además, manifestó que el Mallorca en ataque “quizás tiene más progresión, más acierto, más talento, es más creativo y consigue mover más” que sus pupilos herculinos.

Por último, evitó obsesionarse con la tabla clasificatoria y abogó por centrarse en seguir sumando de tres en tres puntos, para así continuar en los puestos de cabeza. “Da igual estar primero que segundo, si ganamos, estaremos ahí y no tendríamos que mirar para nadie. Con lo que nos costó conseguir el puesto de ascenso directo, a ver si lo vendemos caro”, analizó.

Luisinho: “No podemos pensar que si ganamos está todo resuelto”
El lateral izquierdo, que fue empleado en las últimas semanas como interior en las dos bandas, atendió a los medios de comunicación para valorar cómo ve el encuentro de mañana. El luso quiso desmentir la idea de que los problemas en Riazor puedan deberse a la presión. “Con presión estás en todos los partidos, en casa y fuera. Creo que en casa nos falta un poco de suerte, conseguir una secuencia de victorias mayor”, verbalizó.

Por otro lado, reconoció que la posibilidad de dejar distanciado al Mallorca supondría un golpe importante de moral, pero no quiere que esta idea implique excesos de confianza en los coruñeses. “Es muy largo el campeonato, no llegamos a la mitad, aunque ocho puntos sería una ventaja considerable. Pero no podemos pensar que si ganamos está todo resuelto y que dejamos al Mallorca alejado del ascenso”, ultimó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.