A Federación de Peñas do Deportivo non xestionará entradas para o Atlético – Deportivo

14

Desde a Federación de Penas do Deportivo da Coruña emitiron un comunicado no cal explican os motivos polos que non tramitarán entradas para o partido contra o Atlético de Madrid do fin de semana.

Os feitos sucedidos a tempada pasada, que terminou co asasinato de Jimmy nas horas previas ao encontro, fixeron que tomen esta decisión.

Comunicado completo:

A Xunta Directiva da Federación de Peñas Do Real Club Deportivo de A Coruña decidimos non xestionar ningunha petición de entradas para o partido que enfrontará ao Atlético de Madrid co Depor o sábado 12 de Marzo.

Son por [email protected] coñecidos os graves incidentes ocorridos na última visita a este estadio e todo o que posteriormente sucedeu, feitos que fan que este sexa o único campo no que tomaremos esta decisión. Sempre animamos a todo o deportivismo a realizar viaxes e apoiar ao Depor aló onde xogue, pero neste caso optamos polo contrario.

As visitas ao Vicente Calderón sempre foron hostís pero a tempada pasada, co asesinato de Jimmy e o ataque a toda a afección deportivista, marcouse un antes e un despois. Consideramos que ese estadio non debe disfrutar da presenza de ‪#‎ANosaForza‬

La Federación de Peñas no tramitará entradas para el partido contra el Atlético de Madrid

Desde la Federación de Peñas del Deportivo de A Coruña han emitido un comunicado en el cual explican los motivos por los que no tramitarán entradas para el partido contra el Atlético de Madrid del fin de semana.

Los hechos sucedidos la temporada pasada, que terminó con el asesinato de Jimmy en las horas previas al encuentro, han hecho que tomen esta decisión.

Comunicado completo:

La Junta Directiva de la Federación de Peñas Del Real Club Deportivo de La Coruña ha decidido no gestionarninguna petición de entradas para el partido que enfrentará al Atlético de Madrid con el Deportivo el sábado 12 de Marzo.

Son conocidos por [email protected] los graves incidentes ocurridos en la última visita la este estadio y todo lo que posteriormente sucedió, hechos que hacen que este sea el único campo en el que tomaremos esta decisión. Siempre animamos a todo el deportivismo a realizar viajes y apoyar al Dépor allá donde juegue, pero en este caso optamos por lo contrario.

Las visitas al Vicente Calderón siempre fueron hostiles pero la temporada pasada, con el asesinato de Jimmy y el ataque la toda la afición deportivista, se marcó un antes y un después. Consideramos que ese estadio no debe disfrutar de la presencia de #?ANosaForza.

A Xunta Directiva da Federación de Peñas Do Real Club Deportivo de A Coruña decidimos non xestionar ningunha petición de…

Posted by Federación de Peñas del R.C.Deportivo de A Coruña on Lunes, 7 de marzo de 2016

Sobre el Autor