Álex Bergantiños: “Eu na miña mente tiña claro que sempre estarei aquí mentres sexa útil”

0

Álex Bergantiños vuelve a casa. Tras una temporada cedido en el Sporting de Gijón, donde se convirtió en una de las piezas clave del equipo aunque no pudo conseguir el ascenso a Primera División. Como él mismo dice, está todo “un poco cambiado”. Ahora se enfrentan a una “temporada nueva, división nueva, cambios en estructura y instalaciones que creo que eran fundamentales. De momento, está todo un poco en construcción, porque es evidente va a haber cambios en la plantilla todavía, pero sobre todo, el primer día reencontrarse con compañeros, con amigos y poniendo un poco las bases de lo que va a ser la temporada”.

Este lunes y martes son las pruebas médicas y físicas, con lo que todavía no han empezado a conocer a los nuevos compañeros. “De momento todavía nos estamos saludando. No hemos entrado en profundidad a hablar de temas concretos de la temporada. Yo te puedo dar mi visión como coruñés, como aficionado del Dépor, y ahora pues otra vez jugador. Creo que va a ser un año complicado. La Segunda División creo que es la competición más igualada que hay ahora mismo en el mundo. Lo podéis ver en las últimas temporadas, es preciosa de ver desde fuera, pero desde dentro se sufre mucho, es muy igualada, muy competida. Yo creo que hay que ser razonables, y el objetivo del club tiene que ser el ir para arriba peleando ese ascenso, pero sabiendo que va a haber esas ciudades y equipos en nuestra misma situación”.

Añadió que “creo que ninguén pensou no escenario que se deu. Se falamos fai un ano, tal e como era a miña situación aquí, viña de dous anos sen xogar apenas e sabía que ía estar moi complicado que fose útil aquí, como dixen cando marchei. Creo que ninguén agardaba este escenario de que volvera baixar o Dépor e estivéramos nesa situación. Había unhas situacións contractuais que se fixeran dunha determinada maneira nese contexto e en principio o meu deber creo que era agradecer o trato que tiven alí. Eu na miña mente tiña claro que sempre estarei aquí mentres sexa útil.

Para Bergantiños, la llamada del nuevo director deportivo fue una de las claves: “Carmelo foi o primeiro en chamarme e explicarme como ía ser o proxecto, que ía ser realmente útil aquí. E ó final creo que é o que queremos todos no noso traballo, independentemente de que sexa deportivista e queira sempre o mellor para o Deportivo, creo que preferiría que o Deportivo non houbera baixado e eu poder seguir tamén o meu camiño. Creo que foi un golpe para a cidade, pero son circunstancias e agora a situación do club volve a ser vir aquí e tentarei dar o máximo e aportar. Creo que tamén aprender dos erros pasados, que creo que hai cousas que non se fixeron ben aquí, que é o que desembocou nesta situación, para que este ano sexa un bo ano e vaian cambiando cousas no club”.

En cuanto a la Segunda División, la define como “a competición máis igualada que existe, xa o leva sendo os últimos anos e precisamente por iso, equipos que xestionan mellor a presión, os que compiten mellor como equipo, ó final son os que son capaces de ascender. Ás veces, orzamentos menores acertan niso: en xestionar ben as xeiras de derrotas, de vitorias… En Segunda perdes e gañas con calquera. Pasas oito partidos seguidos gañando, como estivemos nós no Sporting e, ó final, dos últimos sete perdemos seis. É unha categoría que cambia continuamente e o que mellor está adaptado e sabe sufrir niso é o que ó final ten máis opcións”.

Sobre el Autor