Fernando Vázquez: “É complicado saber que lle pasa a Arizmendi”

32

O técnico de Castrofeito comentou que o atacante viaxará a Madrid para para examinarse dos seus problemas físicos, e recoñeceu que non saben que é exactamente o que lle está impedindo competir.

Fernando Vázquez compareceu ante os medios de comunicación tralo adestramento do Deportivo de esta mañá en Abegondo, e repasou case todos os temas destacados da actualidade do seu equipo. De gañar ante o CD Numancia, os coruñeses irán de vacacións como líderes, algo que para o preparador sería “moi importante”. “As vacación son marabillosas se vas contento, se vas alegre deportivamente. Para o adestrador, para os xogadores… Marchar de líderes sería unha noticia extraordinaria”, engadiu. Precisamente sobre o conxunto soriano, afirmou que “é un equipo importante”, xa que está “ben preparado, ben dirixido e organizado”. “Gústame o Numancia e imos ter problemas”, dixo. Para finalizar a súa análise do próximo encontro, recoñeceu que ve “un partido de áreas” e que “o empate penaliza demasiado e nós queremos gañar, polo que se temos que arriscar tamén arriscaremos”.

O técnico galego foi preguntado posteriormente pola situación de Ángel Javier Arizmendi, que quedou fora da convocatoria por problemas físicos. “Estamos un pouco preocupados porque o chaval vai e ven. Vai ir a Madrid a que o analicen un pouco, porque é complicado para nós saber qué é o que está a pasar. Sen diagnóstico claro é difícil tratalo”, declarou. Quen si está citado pese a que non completou o adestramento de hoxe por “un golpe no xeonllo” foi Luis Fernández, e Vázquez pensa que “non é nada importante e non lle impedirá estar mañá”.

Con respecto á derrota ante o Eibar o fin de semana pasado, comentou que “perdemos porque non defendemos correctamente”. “Fallamos no primeiro gol, e especialmente no segundo, que foi o que nos matou. E foi unha contra que non nos podemos permitir. Que tamén é normal, porque ser tan, tan, tan eficaz sempre é complicado”, afirmou.

Pese ao corto plantel co que conta, Vázquez dixo estar convencido de que o equipo “vai facer unha boa segunda volta”, e que a condición física non lle pasará factura. Ademáis, espera que xogadores como Culio e Luisinho “vaian para arriba” e melloren o nivel que están a amosar. Por outro lado, tamén quixo defender o comportamento do arxentino: “é un rapaz que cando está un pouco acelerado, como calquera de nós, cando as emocións poden sobre a razón, está claro que pode cometer erros. Pero aos dez minutos xa non teño nada que dicirlle porque el xa se dá de conta de todo”.

Por último, explicou os motivos polos que decidiu que a maioría de fabrilistas que estaban a adestrar co primeiro equipo voltaran ao segundo. “O Fabril está tendo problemas, non gaña partidos, e prefiro que os chavales se concentren na situación do Fabril, o equipo ao que pertencen. Primeiro que destaquen aí, e despois retomareinos. Pero agora quero que gañen partidos no Fabril. Está claro que un futbolista para estar no primeiro equipo ten que destacar no B. Eu estou contento co seu rendimento cando están conmigo, e sen embargo van ao B e hai algo que está a fallar. Polo tanto imos intentar solucionalo”, sentenciou.

Fernando Vázquez: “Es complicado saber qué le pasa a Arizmendi”

El técnico de Castrofeito comentó que el atacante viajará a Madrid para examinarse de sus problemas físicos, y reconoció que no saben qué es exactamente lo que le está impidiendo competir.

Fernando Vázquez compareció ante los medios de comunicación tras el entrenamiento del Deportivo de esta mañana en Abegondo, y repasó casi todos los temas destacados de la actualidad de su equipo. Si ganan ante el CD Numancia, los coruñeses se irán de vacaciones como líderes, algo que para el preparador sería “muy importante”. “Las vacaciones son maravillosas si vas contento, si vas alegre deportivamente. Para el entrenador, para los jugadores… Irnos líderes sería una noticia extraordinaria”, añadió. precisamente sobre el conjunto soriano, afirmó que “es un equipo importante” ya que está “bien preparado, bien dirigido y organizado”. “Me gusta el Numancia y vamos a tener problemas”, dijo. Para finalizar su análisis del próximo encuentro, reconoció que ve “un partido de áreas” y que “el empate penaliza demasiado y nosotros queremos ganar, por lo que si tenemos que arriesgar también arriesgaremos”.

El técnico gallego fue preguntado posteriormente por la situación de Ángel Javier Arizmendi, que se quedó fuera de la convocatoria por problemas físicos. “Estamso un poco preocupados porque el chaval va y viene. Va a ir a Madrid a que lo analicen un poco, porque es complicado para nosotros saber qué es lo que está pasando. Sin diagnóstico claro es difícil tratarlo”, declaró. Quien sí está citado pese a que no completó el entrenamiento de hoy por “un golpe en la rodilla” fue Luis Fernández, y Vázquez piensa que “no es nada importante y no le impedirá estar mañana”.

Con respecto a la derrota ante el Eibar el fin de semana pasado, comentó que “perdemos porque no defendemos correctamente”. “Fallamos en el primer gol, y especialmente en el segundo, que fue el que nos mató. Y fue una contra que no nos podemos permitir. Que también es normal, porque ser tan, tan, tan eficaz siempre es complicado”, afirmó.

Pese a la corta plantilla con la que cuenta, Vázquez dijo estar convencido de que el equipo “va a hacer una buena segunda vuelta”, y que la condición física no le pasará factura. Además, espera que jugadores como Culio y Luisinho “vayan para arriba” y mejoren el nivel que están mostrando. Por otro lado, también quiso defender el comportamiento del argentino: “es un chico que cuando está un poco acelerado, como cualquiera de nosotros, cuando las emociones pueden sobre la razón está claro que puede cometer errores. Pero a los diez minutos ya no tengo nada que decirle porque él ya se da cuenta de todo”.

Por último, explicó los motivos por los que decidió que la mayoría de fabrilistas que estaban a entrenar con el primer equipo volvieran al segundo. “El Fabril está teniendo problemas, no gana partidos, y prefiero que los chavales se concentren en la situación del Fabril, el equipo al que pertenecen. Primero que destaquen ahí, y después los retomaré. Pero ahora quiero que ganen partidos en el Fabril. Está claro que un futbolista para estar en el primer equipo tiene que destacar en el B. Yo estoy contento con su rendimiento cuando están conmigo, y sin embargo van al B y hay algo que está fallando. Por lo tanto vamos a intentar solucionarlo”, sentenció.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.