Fernando Vázquez: “Geijo xa non é o número un; buscamos alternativas”

311

O técnico confirmou en rolda de prensa que o club traballa para intentar incorporar a outro dianteiro diferente ao hispano-suizo, xa que “non nos podemos quedar colgados”.

A chegada de Álex Geijo a A Coruña non se acaba de concretar, e no Deportivo cansáronse de esperar a que o futbolista resolva a súa situación co Udinese. Se onte se anunciaba de forma oficial a fichaxe de Borja González ‘Bastón’, hoxe Fernando Vázquez, que falou ante os medios de comunicación tralo adestramento, explicou que o club busca alternativas para reforzar o ataque. “Buscamos otro dianteiro. Geijo xa non é o número un”, declarou o de Castrofeito, que admitiu que “o xogador sabe que o compromiso de que íbamos a esperar non o manteremos”.

Os únicos puntas cos que puido contar Vázquez durante o verán foron Dani Iglesias e Luis Fernández, pero agora hai que engadir ao prometedor Borja Bastón. O preparador branquiazul está “un pouco máis satisfeito” coa fichaxe do madrileño, ademais conta coa ventaxa de que “é un chaval que xa ten experiencia na Segunda División”.

Pero dende praza de Pontevedra barallan máis opción para a dianteira. “Necesitamos outro atacante. Estamos buscando alternativas porque non podemos quedarnos colgados”, comentou o preparador galego. Tamén deixou claro que traer a un central “está moito máis complicado, pois o noso obxectivo principal é un dianteiro”. A clave para realizar máis fichaxes é aumentar o límite salarial, unha tarefa na que “o presidente Lendoiro está pelexando”.

Ao ser preguntado polo partido de mañá ante o Real Madrid, calificou o Trofeo Teresa Herrera como un “torneo de luxo” no que intentarán gañar, aínda que ademais servirá para que o técnico poda dispor de máis información. “Ten un dobre obxectivo: vencer ante un gran conxunto e ao mesmo tempo, sírveme para probar a estrutura do equipo e definir aos futbolistas que menos coñezo”, afirmou. A gran mayoría da plantilla terá minutos durante o encontró, pero a presenza de Bastón sobre o terreo de xogo “dependerá da conversación que teña con el para saber se ven preparado”.

Debate na portería branca

Por último, Fernando Vázquez falou sobre a discusión que hai sobre a decisión de Carlo Ancelotti de dar a titularidade a Diego López. “A prensa é a que monta o debate. Non me imaxino que haxa polémica dentro do vestiario do Madrid”, indicou. O adestrador do Dépor está convencido de que “Ancelotti está elixindo o que é mellor a nivel deportivo. Son sempre esas razóns e non hai outro tipo de motivacións para un técnico”.

Fernando Vázquez: “Geijo ya no es el número uno; buscamos alternativas”

El técnico confirmó en rueda de prensa que el club trabaja para intentar incorporar a otro delantero distinto al hispano-suizo, ya que “no nos podemos quedar colgados”.

La llegada de Álex Geijo a A Coruña no se acaba de concretar, y en el Deportivo se han cansado de esperar a que el futbolista resuelva su situación con el Udinese. Si ayer se anunciaba de forma oficial el fichaje de Borja González ‘Bastón’, hoy Fernando Vázquez, que habló ante los medios de comunicación tras el entrenamiento, explicó que el club busca alternativas para reforzar el ataque. “Buscamos otro delantero. Geijo ya no es el número uno”, declaró el de Castrofeito, que admitió que “el jugador sabe que el compromiso de que íbamos a esperar no lo mantendremos”.

Los únicos puntas con los que ha podido contar Vázquez durante toda la pretemporada han sido Dani Iglesias y Luis Fernández, pero ahora se les ha unido el prometedor Borja Bastón. El preparador blanquiazul está “un poco más satisfecho” con el fichaje del madrileño, además cuenta con la ventaja de que “es un chaval que ya tiene experiencia en Segunda División”.

Pero desde plaza de Pontevedra barajan más opciones para la delantera. “Necesitamos otro atacante. Estamos buscando alternativas porque no podemos quedarnos colgados”, comentó el preparador gallego. También dejó claro que traer a un central “está mucho más complicado, pues nuestro objetivo principal es un delantero”. La clave para poder realizar más fichajes es aumentar el límite salarial, una tarea en la que “el presidente Lendoiro está peleando”.

Al ser preguntado por el partido de mañana ante el Real Madrid, calificó el Trofeo Teresa Herrera como “un torneo de lujo” en el que intentarán ganar, aunque también servirá para que el técnico pueda recabar más información. “Tiene un doble objetivo: vencer ante un gran conjunto y al mismo tiempo, me sirve para probar la estructura del equipo y definir a los futbolistas que menos conozco”, afirmó. La gran mayoría de la plantilla tendrá minutos durante el encuentro, pero la presencia de Bastón sobre el terreno de juego “dependerá de la conversación que tenga con él para saber si viene preparado”.

Debate en la portería blanca

Por último, Fernando Vázquez habló sobre la controversia que hay sobre la decisión de Carlo Ancelotti de dar la titularidad a Diego López en detrimento de Iker Casillas. “La prensa es la que monta el debate. No me imagino que haya polémica dentro del vestuario del Madrid”, indicó. El entrenador del Dépor está convencido de que “Ancelotti está eligiendo lo que es mejor a nivel deportivo. Son siempre esas razones y no hay otro tipo de motivaciones para un técnico”.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.