Fernando Vázquez: “Necesitamos á afección para salvarnos”

66

O adestrador herculino destacou a importancia dos siareiros branquiazuis para conseguir a salvación. Ademais, ve ao Deportivo con opcións de derrotar ao Real Madrid este sábado, sempre e cando “traballe ben” e sexa “compacto”.

Fernando Vázquez, como ven facendo nas súas últimas comparecencias, mostrouse optimista e seguro de que o Deportivo poida mellorar e intentar chegar as últimas xornadas con opcións de seguir na Primeira División. Para iso, o primeiro obxectivo é derrotar este sábado ás 20 horas en Riazor ao Real Madrid.

O adestrador galego falou do equipo dirixido por José Mourinho como un rival que “é bo para nós”. “É un partido que á afección lle gusta, ós xogadores gústalles xogalo”. Ademais, espera que sexa o encontro no que os xogadores busquen reinvindicarse. “É un reto, unha oportunidade para darse a valer”, comentou e engadiu que, para gañar aos merengues, hai que “xogar como xogou onte o Milan ao Barcelona”. “Hai que paralos. O Madrid goleou a equipos que pensaron que podían facerlles fronte xogando de ti a ti“, indicó.

Sobre as opcións do equipo de gañar ao conxunto branco, o de Castrofeito confía na seu grupo. “Temos opcións, sempre e cando nos centremos no xogo. Se o facemos ben, teremos que conseguir o obxectivo fundamentar de estar ao nivel da nosa afección”, afirmou. Sen embargo, Vázquez declarou que os seus homes non están “súper obrigados a gañar” porque “hai tempo”. “Puntuar ou gañar sería un soño e axudaríanos moitísimo. Non é o partido no que o resultado é o que máis importe, pero se o logramos estaríamos orgullosos“, expresou.

Por outro lado, o míster herculino busca un equipo sólido en defensa, un grupo ao “que non lle fagan un tiro a porta”. “Que non nos fagan ocasións de gol, que non nos fagan gol e por tanto que non perdamos partidos”. Ademais, o de preparador de 56 anos quixo defender a Evaldo das críticas recibidas. Para él, o brasileiro “non é responsable de que o equipo encaixe goles” e deixou claro que “centrar a crítica do equipo en Evaldo, é un erro”.

Para solucionar o problema defensivo do equipo, o exentrenador do Celta e o Rayo Vallecano, entre outros, cre que a solución pasa polo traballo colectivo. “Se un equipo traballa ben, compacto, os erros individuales téndense a arranxar”.

En canto a afección, o técnico deportivista espera o “apoio” dos seguidores o sábado ás oito da noite fronte o conxunto madridista. “Necesitamos á afección para salvarnos”, asegurou.

Por último, pese á cercanía do partido de Champions fronte ao Manchester United e a difícil situación en Liga da entidade madrileña –a 16 puntos do líder, o Barcelona-, Fernando Vázquez cre que o Real Madrid virá a Riazor totalmente concentrado no encontro. O técnico branquiazul pensa que unha derrota do conxunto madridista ante o colista “sería unha derrota máis dura”. “Eu espero un Real Madrid grande”, concluíu.


Fernando Vázquez: “Necesitamos a la afición para salvarnos”

El entrenador herculino destacó la importancia de la afición para conseguir la salvación. Además, ve a al Deportivo con opciones de derrotar al Real Madrid este sábado, siempre y cuando “trabaje bien” y sea “compacto”.

Fernando Vázquez, como viene haciendo en sus últimas comparecencias, se mostró optimista y seguro de que el Deportivo pueda mejorar e intentar llegar a las últimas jornadas con opciones de seguir en la Primera División. Para ello, el primer objetivo es derrotar este sábado a las 20 horas en Riazor al Real Madrid.

El entrenador gallego habló del equipo dirigido por José Mourinho como un rival que “es bueno para nosotros”. “Es un partido que a la afición le gusta, que a los jugadores les gusta jugar”. Además, espera que sea el encuentro en el que los jugadores busquen reinvindicarse. “Es un reto, una oportunidad para darse a valer”, comentó, a lo que añadió que, para ganar a los merengues, hay que “jugar como le jugó ayer el Milan al Barcelona”. “Hay que pararlos. El Madrid goleó a equipos que pensaron que podían hacerles frente jugando de tú a tú”, indicó.

Sobre las opciones del equipo de ganar al Real Madrid, el coruñés confía en su plantilla. “Tenemos opciones, siempre y cuando nos centremos en el juego. Si lo hacemos bien, tendremos que conseguir el objetivo fundamental de estar al nivel de nuestra afición”, afirmó. Sin embargo, Vázquez declaró que sus hombres no están “súper obligados a ganar” porque “hay tempo”. “Puntuar o ganar sería un sueño y nos ayudaría muchísimo. No es el partido en el que el resultado es lo que más importa, pero si lo logramos estaríamos orgullosos“, expresó.

Por otro lado, el míster herculino busca un equipo sólido en defensa, un grupo al “que no le hagan un tiro a puerta”. “Que no nos hagan ocasiones de gol, que no nos hagan gol y por tanto que no perdamos partidos”. Además, el de Castrofeito quiso defender a Evaldo de las críticas recibidas. Para él, el brasileño “no es el responsable de que el equipo encaje goles” y dejó claro que “centrar la crítica del equipo en Evaldo, es un error”.

Para solucionar el problema defensivo del equipo, el preparador de 56 años cree que la solución pasa por el trabajo colectivo. “Si un equipo trabaja bien, compacto, los errores individuales se tienden a arreglar”.

En cuanto a la afición, el técnico deportivista espera “el apoyo” de los hinchas el sábado a las 8 de la noche frente al conjunto capitalino. “Necesitamos a la afición para salvarnos”, aseguró.

Por último, pese a la cercanía del partido de Champions frente al Manchester United y la difícil situación en Liga del equipo madrileño –a 16 puntos del líder, el Barcelona-. Fernando Vázquez cree que el Real Madrid vendrá a Riazor totalmente concentrado en el encuentro. El míster blanquiazul piensa que una derrota del conjunto blanco frente al colista “sería una derrota más dura”. “Yo espero un Real Madrid grande”, concluyó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.