Fernando Vázquez: “Non me puxen na tesitura de perder un central”

43

O técnico está a pensar cómo solucionar a repentina doenza de Marchena, pero chamou á calma insistindo en que o Deportivo está ben preparado para “pasar estas situacións”.

A rolda de prensa de Fernando Vázquez desta mañá xirou principalmente en torno á noticia de que Carlos Marchena é “dúbida razoable” tras aparecerlle “unha molestia forte na parte alta da perna dereita”. O central sevillano viaxa co equipo igualmente xa que a doenza “non é perigosa, aínda que non debería xogar”. Agora toca repensar o plantexamento porque “se había algo claro é que xogarían Lopo e Marchena” pero tamén recoñeceu que si o ‘5’ blanquiazul lle di que se ve para sair “posiblemente arriscaría”.

Unha das primeiras decisións que puido tomar antes da saída do conxunto cara a Madrid foi a de chamar a Stefan Deak. O adestrador deportivista, que non se puxo “na tesitura de perder no último momento un dos centrais”, está a valorar tanto a opción de contar co canteirán como a de xogar cos profesionais do primeiro equipo. Do que si se lamentou foi de que non tivo “excesivos problemas durante a campaña e agora si”, ademáis que a defensa soe ser “a posición máis tocada”. “Debe ser o feito de ter xogado con tres centrais o outro día”, bromeu.

No que si quixo incidir o de Castrofeito foi en que “o equipo está super preparado” e puxo o exemplo de que “en relación cos da súa categoría, está entre os que máis corren”. Tamén deixou claro que “na Segunda División solo vale gañar; perder é un desastre e empatar é unha decepción. Sigo a crer no equipo e no obxectivo”, sinalou.

O problema de Luisinho

Preguntado polo encontronazo vivido o pasado mércores entre Luisinho e Juan Carlos, Vázquez mostrouse algo preocupado pola actitude do portugués. “Luisinho ten un problema e teno que arranxar el” porque con ese comportamento “no mundo profesional non vai a ningures”. Só espera que “non se volva repetir unha cousa así”, concluiu.

Fernando Vázquez: “No me puse en la tesitura de perder a un central””

El técnico está pensando cómo solucionar la repentina dolencia de Marchena, pero llamó a la calma insistiendo en que el Deportivo está bien preparado para “pasar estas situaciones”.

La rueda de prensa de Fernando Vázquez de esta mañana giró principalmente en torno a la noticia de que Carlos Marchena es “duda razonable” tras aparecerle “una molestia fuerte en la parte alta da pierna derecha”. El central sevillano viaja con el equipo igualmente, ya que la enfermedad “no es peligrosa, aunque no debería jugar”. Ahora toca repensar el planteamiento porque “si había algo claro es que jugarían Lopo y Marchena” pero también reconoció que sí el ‘5’ blanquiazul le dice que se ve para salir “posiblemente arriesgaría”.

Una de las primeras decisiones que pudo tomar antes de la salida del conjunto hacia Madrid, fue la de llamar a Stefan Deak. El entrenador deportivista, que no se puso “en la tesitura de perder en el último momento a uno de los centrales”, está valorando tanto la opción de contar con el canterano como la de jugar con los profesionales del primer equipo. De lo que sí se lamentó fue de que no tuvo “excesivos problemas durante la campaña y ahora sí”, además de que la defensa suele ser “la posición más tocada”. “Debe ser el hecho de haber jugado con tres centrales el otro día”, bromeó.

En lo que sí quiso incidir el de Castrofeito fue en que “el equipo está super preparado” y puso el ejemplo de que “en relación con los de su categoría, está entre os que más corren”. También dejó claro que “en la Segunda División solo vale ganar; perder es un desastre y empatar es una decepción. Sigo creyendo en el equipo y en el objetivo”, señaló.

El problema de Luisinho

Preguntado por el encontronazo vivido el pasado miércoles entre Luisinho y Juan Carlos, Vázquez se mostró algo preocupado por la actitud del portugués. “Luisinho tiene un problema y lo tiene que arreglar él” porque con ese comportamiento “en el mundo profesional no va a ningún lado”. Sólo espera que “no se vuelva a repetir una cosa así”.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.