Fernando Vázquez: “Para min é como se xogara contra o primeiro equipo do Barça”

102

O de Castrofeito destacou as características “moi definidas” do próximo rival do Deportivo. Ademáis, comentou que ten dúbidas sobre o descarte que terá que facer na convocatoria e que Ifrán non estará na lista.

Despois do último adestramento da semana, Fernando Vázquez atendeu aos medios de comunicación dende a sala de prensa de Abegondo, nunha comparecencia centrada no encontro do próximo sábado ante o Barcelona B. “É un rival con carcaterísticas moi definidas, moi claras. Para min é un un partido diferente porque o equipo vaise enfrentar a algo ao que non está habituado. Hai que matizar máis algunhas cousas e tes que tomar decisións estratéxicas diferentes. Alá pasamos un partido bastante tranquilo con un repliegue intensivo. Saíndo de vez en cando e esperándoos. Iso foi suficiente. Pero agora temos que decidir que imos facer na casa. Por iso pode dar a sensación de que me esmerei un pouco máis nalgúns aspectos, e é que o partido meréceo”, dixo para comezar a rolda de prensa.

Ademáis, temén destacou que os de Eusebio gañaron “con facilidade” en Zaragoza e Mallorca, e asegurou que para el “é como xogar contra o primeiro equipo do Barça” xa que “estratéxicamente podes facer dúas cousas. Ou esperar, ou ir a por eles. Unha das dúas opcións, ou quizais as dúas, utilizarémola neste fin de semana”.

En contra do que ven sendo habitual, o clube non facilitou esta mañá a convocatoria e a lista farase oficial pola tarde debido a que o técnico recoñeceu ter “unha dúbida”. “Teño 19 futbolistas e teño que convocar a 18. Teño que descartar a un e teño que pensalo un pouco mellor”, afirmou. Por outro lado, Diego Ifrán, que será presentado esta tarde como novo xogador do Deportivo, está “descartado” para esta fin de semana.

Precisamente sobre o charrúa quixo falar con claridade Fernando Vázquez, explicando os motivos da súa incorporación: “se eu considero que un futbolista ven a axudarme e que case lle teño que dar as gracias por vir a axudarme e porque me pode gañar un partido ou facerme un gol, pois eu recíboo en este sentido. Imos ver, porque é un chaval que se pode considerar punta pero que tamén se pode mover por todo o frente de ataque. Xogar na banda dereita, na banda esquerda… A partir de aí irei valorando e veremos que rendemento lle podemos sacar. Eu véxoo capaz en calquer posición de arriba”.

Por outro lado, tamén quixo destacar as condicións económicas nas que chega o xogador. “A Real Sociedade déixanolo para axudarnos porque realmente económicamente non ten custo”, asegurou.

Por último, Vázquez recoñeceu que Sissoko está “cada vez máis cerca” de ser titular debido a que “está mellorando en condición e ritmo competitivo”.”O que lle falta un pouco é coñecer cal é a función de cada posición dentro da estructura do meu equipo. Aí é onde está un pouco verde aínda”, finalizou.

Fernando Vázquez: “Para mí es como jugar contra el primer equipo del Barça”

El de Castrofeito destacó las características “muy definidas” del próxima rival del Deportivo. Además, comentó que tiene dudas sobre el descarte que tendrá que hacer en la convocatoria y que Ifrán no estará en la lista.

Después del último entrenamiento de la semana, Fernando Vázquez atendió esta mañana a los medios de comunicación desde la sala de prensa de Abegondo, en una comparecencia centrada en el encuentro del próximo sábado ante el Barcelona B. “Es un rival con características muy definidas, muy claras. Para mí es un partido diferente porque el equipo se va a enfrentar a algo a lo que no está habituado. Hay que matizar más algunas cosas y tienes que tomar decisiones estratégicas diferentes. Allí pasamos un partido bastante tranquilo con un repliegue intensivo. Saliendo de vez en cuando y esperándolos. Eso fue suficiente. Pero ahora tenemos que decidir qué vamos a hacer en casa. Por eso puede dar la sensación de que me he esmerado un poco más en algunos aspectos, y es que el partido lo merece”, dijo para comenzar la rueda de prensa.

Además, también destacó que los de Eusebio han ganado “con facilidad” en Zaragoza y Mallorca, y aseguró que para él “es como jugar contra el primer equipo del Barça” ya que “estratégicamente puedes hacer dos cosas: o esperar, o ir a por ellos. Una de las dos, o las dos, la utilizaremos este fin de semana”.

En contra de lo que viene siendo habitual este fin de semana, el club no ha facilitado esta mañana la convocatoria y la lista se hará oficial por la tarde debido a que el técnico reconoció tener “una duda”. “Tengo 19 futbolistas y tengo que convocar a 18. Tengo que descartar a uno y tengo que pensarlo un poco mejor”, afirmó. Por otro lado, Diego Ifrán, que será presentado esta tarde como nuevo jugador del Deportivo, está “descartado” para este fin de semana.

Precisamente sobre el charrúa, recién llegado a A Coruña, quiso hablar con claridad Fernando Vázquez, explicado los motivos de su incorporación: “si yo considero que un futbolista viene a ayudarme y que casi le tengo que dar las gracias por venir a ayudar porque me puede ganar un partido o hacerme un gol, pues lo recibo en ese sentido. Vamos a ver, porque es un chaval que se puede considerar punta pero que también se puede mover por todo el frente del ataque. Jugar en la banda derecha, en la banda izquierda… A partir de ahí iré valorando y veremos qué rendimiento le podemos sacar. Yo lo veo capacitado para cualquier posición de arriba”.

Por otro lado, también quiso destacar las condiciones económicas en las que llega el jugador. “La Real Sociedad nos lo deja para ayudarnos porque realmente económicamente no tiene coste”, aseguró.

Por último, Vázquez reconoció que Sissoko está “cada vez más cerca” de ser titular debido a que “está mejorando en condición y ritmo competitivo”. “Lo que le falta un poco es conocer cual es la función de cada posición dentro de la estructura de mi equipo. Ahí es donde está un poco más verde aún”, finalizó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.