Luis: “É a miña oportunidade e vou intentar aproveitala”

62

O dianteiro, que será titular ante o Mallorca, recoñeceu esta mañá que se sinte máis cómodo xogando con outro dianteiro ao seu carón.

Luis Fernández atendeu aos medios de comunicación dende a sala de prensa de Riazor e, cun gran sorriso, mostrouse “moi contento” despois de que Fernando Vázquez lle dera a titularidade ante o Recreativo e anunciase esta semana que o burelés continuará coma titular. “Estou trabllando para que o míster confíe en min, vaime dar unha oportunidade e vou intentar aproveitala. Se pode ser, facer gol, pero o importante é que o equipo consiga os tres puntos contra un equipo perigoso e podamos brindarlle unha vitoria á afección”, declarou o atacante.

O preparador de Castrofeito probou nos últimos adestramentos un once no que Luis e Borja formaban a dupla de ataque, e o canteirán comentou que se sinte máis cómodo con ese sistema: “a min a verdade é que me gusta xogar con dous puntas. Creo que podemos ter mobilidade aí. El ven a recibir, eu escápome, eu veño, el fixa aos centrais… E despois, cando teñamos que entrar, organizarnos ben na área e tratar de ocupar o maior espazo posible”.

O atacante, que cumpriu 20 anos o pasado mes de maio, voltou a destacar a palabra “confianza” na súa comparecencia, “sobre todo á hora de controlar os balóns, de mirar á portería e de encarar ao defensa”, e señalou tamén que “xogar de inicio dache máis oportunidades de demostrar o fútbol que tes”.

O de Burela quixo explicar tamén como se enterou de que ía ser titular no último partido. “Chegamos a Huelva, estaba realmente relaxado porque cría que non ía a xogar, e cando dixo que formaba parte do once inicial sorprendinme bastante. Despois o míster si falou comigo, doume confianza, díxome que estivese tranquilo e saiu ben”, comentou. Precisamente nese encontro gañoulle o posto a un Borja do que Luis pensa que “é un rapaz competitivo e moi bo dianteiro” e que “non se pode dicir nada malo” sobre el.

Sobre o próximo rival do Deportivo, o Mallorca de José Luis Oltra, o punta herculino declarou que “é un equipo forte, que vai a estar arriba seguro. Prácticamente é o mesmo plantel que o ano pasado”, aínda que engadiu que “nós estamos segundos, vimos de gañar na casa do Recreativo, que aínda non perdera no seu feudo, e temos que refrendar esa vitoria aquí na casa con outros tres puntos”.

Por outro lado, tamén defendeu que “o equipo está a facer as cousas ben” xa que o xogo do conxunto galego “básase en manter a porta a cero e despois facer gol”, e tamén dixo que pensa que “imos mellorar moito en ataque”.

Para pechar, recoñeceu que fai uns meses non esperaba ter ascendido ao primeiro plantel dunha forma tan meteórica. “Está claro que agora son un profesional de verdade, un xogador do Deportivo, que é o que quería. Despois desa lesión que tiven non me esperaba ter esta inmersión no primeiro equipo tan rápida e a verdade que estou moi contento. O traballo que fixen tanto eu como os fisios dou os seus frutos. Do ano pasado téñolle que agradecer moito a Devesa e a David, que me deron moita confianza dende o primeiro momento, e a todos os compañeiros porque sen eles sería imposible que eu estivese aquí”, finalizou.

Luis: “Es mi oportunidad y voy a intentar aprovecharla”

El delantero, que será titular ante el Mallorca, reconoció esta mañana que se siente más cómodo jugando con otro delantero a su lado.

Luis Fernández atendió a los medios de comunicación desde la sala de de prensa de Riazor, y, con una gran sonrisa, se mostró “muy contento” después de que Fernando Vázquez le hubiese dado la titularidad ante el Recreativo y anunciase esta semana que el burelés continuará como titular. “Estoy trabajando para que el míster confíe en mí, me va a dar una oportunidad y voy a intentar aprovecharla. Si puede ser, hacer gol, pero lo importante es que el equipo consiga los tres puntos contra un equipo peligroso y podamos brindarle una victoria a la afición”, declaró el atacante.

El preparador de Castrofeito probó en los últimos entrenamientos un once en el que Luis y Borja formaban la dupla de ataque, y el canterano comentó que se siente más cómodo con ese sistema: “a mí la verdad es que me gusta jugar con dos puntas. Creo que podemos tener movilidad ahí. Él viene a recibir, yo me escapo, vengo yo, él fija a los centrales… Y después, cuando tengamos que entrar, organizarnos bien en el área para tratar de ocupar el mayor espacio posible”.

El atacante, que cumplió 20 años el pasado mes de mayo, volvió a destacar la palabra “confianza” en su comparecencia, “sobre todo a la hora de controlar los balones, de mirar a la portería y de encarar al defensa”, y señaló también que “jugar de inicio te da más oportunidades de demostrar el fútbol que tienes”.

El de Burela quiso explicar también como se enteró de que iba a ser titular en el último partido. “Llegamos a Huelva, estaba realmente relajado porque creía que no iba a jugar, y cuando dijo que formaba parte del once inicial me sorprendí bastante. Después el míster sí habló conmigo, me dio confianza, me dijo que estuviese tranquilo y todo salió bien”, comentó. Precisamente en ese encuentro le ganó el puesto a un Borja del que Luis piensa que “es un chaval competitivo y muy buen delantero” y que “no se puede decir nada malo” sobre él.

Sobre el próximo rival del Deportivo, el Mallorca de José Luis Oltra, el punta herculino declaró que “es un equipo fuerte, que va a estar arriba seguro. Prácticamente es la misma plantilla que el año pasado”, aunque añadió que “nosotros estamos segundos, venimos de ganar en casa del Recreativo, que todavía no había perdido en su feudo, y tenemos que refrendar esa victoria aquí en casa con otros tres puntos”.

Por otro lado, también defendió que “el equipo está haciendo las cosas bien” ya que el juego del conjunto gallego “se basa en mantener la portería a cero y después hacer gol”, y también dijo que piensa que “vamos a mejorar mucho en ataque”.

Para cerrar, reconoció que hace unos meses no esperaba ascender a la primer plantilla de una forma tan meteórica. “Está claro que ahora soy un profesional de verdad, un jugador del Deportivo, que es lo que quería. Después de esa lesión que tuve no me esperaba tener esta inmersión tan rápida en el primer equipo y la verdad es que estoy muy contento. El trabajo que hice, tanto yo como los fisios, dio sus frutos. Del año paso le tengo que agradecer mucho también a Devesa y a David, que me dieron mucha confianza desde el primer momento, y a todos los compañeros porque sin ellos sería imposible que yo estuviese aquí”, finalizó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.