Seoane é o “interrogante” de Vázquez

69

O adestrador do Deportivo admitiu en rolda de prensa este mediodía que a inclusión do lateral galego como extremo no once é unha das cuestións que ten en mente pero que non o decidiu definitivamente.

Un dos aspectos centrais da comparecencia de Fernando Vázquez fai escasas horas, foi a posibilidade de dar entrada no equipo inicial ao galego Diego Seoane. Tal e como aconteceu a semana pasada con Teles, o técnico herculino estivo a facer probaturas no esquema e unha destas foi a de situar ao ourensán como interior dereito. O de Castrofeito segue a darlle voltas a esa posibilidade, pero quixo deixar claro que se xoga non será para darlle maior poderío defensivo ao Deportivo nin polo “nivel do rival”. “Transmíteme sensacións positivas, pero sempre hai esa inseguridade porque unha cousa é adestrar e outra, como resulte no partido. Ese é o interrogante que teño no meu cerebro”, afirmou.

Tamén aproveitou para analizar ao Recreativo de Huelva, rival dos coruñeses mañá. Destacou dos andaluces que se trata dun conxunto “rápido, dinámico, agresivo a nivel ofensivo”. Pese a ese nivel que están a mostrar os xogadores de Sergi Barjuan, Vázquez confía no poderío defensivo dos seus futbolistas para poder frenalos. “O Recre ten potencial e pono de manifesto, pero se nós seguimos na liña, con ese potencial defensivo importante que temos, en calquera momento podémolos sorprender”, declarou.

Por último, o preparador coruñés quixo mostrar ante a prensa unha vez máis cál é a súa intención de xogo e cál agarda que sexa o selo distintivo do ‘seu’ Deportivo. “Espero volver ser un equipo sólido, non invulnerable pero, case que demostre unha personalidade propia no campo, que saibamos onde queremos defender, que saia con tranquilidade e facendo dano. Quero ese selo propio”, expuxo.

Seoane es el “interrogante” de Vázquez

El entrenador del Deportivo admitió en rueda de prensa este mediodía que la inclusión del lateral gallego como extremo en el once es una de las cuestiones que tiene en mente pero que no decidió definitivamente.

Uno de los aspectos centrales de la comparecencia de Fernando Vázquez hace escasas horas, fue la posibilidad de dar entrada en el equipo inicial al gallego Diego Seoane. Tal y como aconteció la semana pasada con Teles, el técnico herculino estuvo haciendo probaturas en el esquema y una de ellas fue la de situar al ourensano como interior derecho. El de Castrofeito sigue dándole vueltas a esa posibilidad, pero quiso dejar claro que si juega no será para darle mayor poderío defensivo al Deportivo ni por el “nivel del rival”. “Me transmite sensaciones positivas, pero siempre hay esa inseguridad porque una cosa es entrenar y otra, como resulte en el partido. Ese es el interrogante que tengo en mi cerebro“, afirmó.

También aprovechó para analizar al Recreativo de Huelva, rival de los coruñeses mañana. Destacó de los andaluces que se trata de un conjunto “rápido, dinámico, agresivo a nivel ofensivo”. Pese a ese nivel que están mostrando los jugadores de Sergi Barjuan, Vázquez confía en el poderío defensivo de sus futbolistas para poder frenarlos. “El Recre tiene potencial y lo pone de manifiesto, pero si nosotros seguimos en la línea, con ese potencial defensivo importante que tenemos, en cualquier momento podemos sorprenderlos“, declaró.

Por último, el preparador coruñés quiso mostrar ante la prensa una vez más cuál es su intención de juego y cuál aguarda que sea el sello distintivo de ‘su’ Deportivo. “Espero volver a ser un equipo sólido, no invulnerable pero, casi que demuestre una personalidad propia en el campo, que sepamos donde queremos defender, que salga con tranquilidad y haciendo daño. Quiero ese sello propio”, expuso.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.