Vázquez asegura que Culio ten en mente abandonar o Deportivo

208

O adestrador explicou á prensa que o arxentino se quere marchar porque “ten unha oferta importante”, e salvo que o club lle ofreza unha renovación á alza, será difícil retelo.

A primeira rolda de prensa de Fernando Vázquez tras o parón do Nadal tivo un tema central: a oferta do Al Wasl de Emiratos Árabes Unidos por Culio e a súa posible marcha da Coruña. “El ten unha oferta; o Deportivo, non. Non houbo ningún tipo de negociación. Hai unha petición do futbolista ao club que se quere marchar porque ten unha oferta importante. Iso é o que hai”, lamentou.

O técnico recoñeceu que está desexoso de poder falar persoalmente co centrocampista, que hoxe non participou no adestramento por problemas co seu voo de regreso, para coñecer de primeira man que idea ten en mente. “El directamente non mo dixo, pero sei o que pensa por outras persoas. Querería marchar sempre que o Deportivo non lle ofreza un contrato de tres ou catro anos e na situación na que estamos iso sería complicado“, argumentou.

O preparador tamén deixou claro que se finalmente acaba saíndo a estas alturas do campionato, o lóxico sería que o club saque “algo a cambio”. De todos os xeitos, o adestrador non quere perder a esperanza e mantén que se o Deportivo consegue retelo o mediapunta seguirá sendo un “xogador importante” para os seus plans.

O que si quixo reafirmar é a súa petición de conseguir reforzarse con “dous xogadores de banda e un dianteiro”. Ademais, cre que malia a marcha de Lendoiro da presidencia no mes de xaneiro iso non debe supoñer un inconvinte porque “todo o mundo está de acordo” na necesidade de traer reforzos.

Vázquez asegura que Culio tiene en mente abandonar el Deportivo

El entrenador explicó a la prensa que el argentino “se quiere marchar porque tiene una oferta importante”, y salvo que el club le ofrezca una renovación al alza, será difícil retenerle.

La primera rueda de prensa de Fernando Vázquez tras el parón navideño tuvo un tema central: la oferta del Al Wasl de Emiratos Árabes Unidos por Culio y su posible marcha de A Coruña. “Él tiene una oferta; el Deportivo, no. No ha habido ningún tipo de negociación. Hay una petición del futbolista al club que se quiere marchar porque tiene una oferta importante. Eso es lo que hay”, lamentó.

El técnico reconoció que está deseoso de poder hablar personalmente con el centrocampista, que hoy no participó en el entrenamiento por problemas con su vuelo de regreso, para conocer de primera mano qué idea tiene en mente. “Él directamente no me lo ha dicho, pero sé lo que piensa por otras personas. Querría marcharse siempre que el Deportivo no le ofrezca un contrato de tres o cuatro años y en la situación en la que estamos eso sería complicado”, argumentó.

El preparador también dejó claro que si finalmente acaba saliendo a estas alturas del campeonato, lo lógico sería que el club saque “algo a cambio”. De todos modos, el entrenador no quiere perder la esperanza y mantiene que si el Deportivo consigue retenerlo el mediapunta seguirá siendo un “jugador importante” para sus planes.

Lo que sí quiso reafirmar es su petición de conseguir reforzarse con “dos jugadores de banda y un delantero”. Además, cree que pese a la marcha de Lendoiro de la presidencia en el mes de enero ello no debe suponer un incoveniente porque “todo el mundo está de acuerdo” en la necesidad de traer refuerzos.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.