Vázquez: “É a primeira vez que encabezo un proxecto de futuro”

108

O adestrador de Castrofeito foi presentado ante os medios de comunicación citados en Riazor e detallou a base do novo Deportivo 2013/2014. “Queremos ascender o ano que ven, e se pode ser coa xente de canteira, mellor”, engadiu.

Jorge García – Daniel Méndez

Fernando Vázquez foi presentado por segunda vez nos últimos catro meses como adestrador do Deportivo. A primeira foi co equipo sumido no máis profundo da clasificación, e logrou revivilo ata límites insospeitados. Lamentablemente, non acadou o obxectivo da salvación. Non obstante, Augusto César Lendoiro decidiu que sexa el quen lidere un novo proxecto de futuro baseado nos froitos que produza Abegondo. “Queremos que o plantel estea formado ó 50% por xogadores da nosa canteira”, dixo Lendoiro en infinidade de ocasións nos últimos dous anos. Fernando Vázquez é o elixido.

“É a primeira vez que encabezo un proxecto de futuro. Hai que pensar que o talento deportivo que nazca no noso entorno ten que ter cabida no Deportivo. É un proxecto de arriba cara abaixo, de forma que o primeiro adestrador responsabilízase de que sempre que exista un xogador con posibilidades de competir con nivel teña cabida. Que o saiba todo o mundo, os país, os adestradores… todos. Teñen a porta aberta para xogar no primeiro equipo do Deportivo. Imos traballar para un futuro de canteiranos”, indicou o adestrador do conxunto branquiazul para as dúas vindeiras campañas (tres, no caso de consegui-lo ascenso).

Segundo a teoría que plasmou Lendoiro en rolda de prensa, cada ano saen 70 xogadores con nivel para o fútbol profesional en España. Por iso, hai que ter paciencia, pero sen descoidar os obxectivos deportivos. “Queremos estar o máis arriba posible e se pode ser con xente de canteira, mellor. Queremos ascender para o ano que ven, se é posible. Ós rapaces hai que esixirlles o máximo nivel porque sei que o poden dar”, manifestou o de Castrofeito.

Vázquez asegurou que non se fía nada da Segunda División, unha categoría moi complicada. De tódalos xeitos, danse circunstancias pas+ra estar tranquilos. “Nun principio é difícil facerse unha idea do que vai pasar en Segunda, non é como na Primeira División. En Segunda sempre hai sorpresas, equipos que fracasan estrepitosamente e equipos que triunfan sen esperalo. Temos unha gran cualidade: todos os xogadores que están connosco, teóricamente están tranquilos e quedaríanse contentos no club. Non hai fractura club-xogadores, como eu tiven en Sevilla ou en Vigo. Non hai ruptura entre club e afección, polo que temos unha plataforma de comezo moi bonita. Sí creo que se dan as condicións para que o noso tránsito en Segunda División sexa positivo.

Por último, sinalou que a pretempada dará inicio o 5 de xullo e ten en mente o número de xogadores que necesita. “Con 19 ou 20 xogadores profesionais e dous porteiros, sóbrame”, dixo ó tempo que apuntou os nomes da canteira que foron máis do seu agrado. “Confío en Lemos e Insua, que son ós que máis coñezo. Creo que darán un nivel impresionante”. Que non falte a ilusión.

Vázquez: “Es la primera vez que encabezo un proyecto de futuro”

El técnico de Castrofeito fue presentado ante los medios de comunicación citados en Riazor y detalló la base del nuevo Deportivo 2013/2014. “Queremos ascender el año que viene, y si puede ser con gente de cantera, mejor”, añadió.

Fernando Vázquez fue presentado por segunda vez en los últimos cuatro meses como entrenador del Deportivo. La primera fue con el equipo sumido en lo más profundo de la clasificación, y logró revivirlo hasta límites insospechados. Lamentablemente, no consiguió el objetivo de la salvación. No obstante, Augusto César Lendoiro ha decidido que sea él quien lidere un nuevo proyecto de futuro basado en los frutos que dé Abegondo. “Queremos que la plantilla esté formada al 50% con jugadores de nuestra cantera”, dijo Lendoiro en infinidad de ocasiones en los últimos dos años. Fernando Vázquez es el elegido.

“Es la primera vez que encabezo un proyecto de futuro. Hay que pensar que el talento deportivo que nazca en nuestro entorno tenga cabida en el Deportivo. Es un proyecto de arriba hacia abajo, de forma que el primer entrenador se responsabiliza de que siempre que haya un jugador con posibilidades de competir con nivel tenga cabida. Que lo sepa todo el mundo, los padres, los entrenadores… todos. Tienen la puerta abierta para jugar en el primer equipo del Deportivo. Vamos a trabajar para un futuro de canteranos”, indicó el entrenador del conjunto blanquiazul para las dos próximas temporadas (tres, en caso de conseguir el ascenso).

Según la teoría que plasmó Lendoiro en rueda de prensa, al año solo salen 70 jugadores con nivel para el fútbol profesional en España. Por ello, hay que tener paciencia, aunque sin descuidar los objetivos deportivos. “Queremos estar lo más arriba posible, y si puede ser con gente de cantera, mejor. Queremos ascender para el año que viene, si es posible. A los chavales hay que exigirles el máximo nivel porque sé que lo pueden dar”, manifestó el de Castrofeito.

FV_03

Vázquez aseguró que no se fía nada de la Segunda División, una categoría muy complicada. De todas maneras, se dan circunstancias para estar tranquilos. “Es difícil hacerse una idea de inicio de lo que va a pasar en Segunda, no es como en Primera División. En Segunda siempre hay sorpresas, equipos que fracasan estrepitosamente y equipos que triunfan sin esperarlo. Tenemos una gran cualidad: todos los jugadores que están con nosotros, teóricamente están tranquilos y se quedarían en el club contentos. No hay fractura club-jugadores, como yo tuve en Sevilla o en Vigo. No hay rotura entre el club y la afición, por lo que tenemos una plataforma de inicio muy bonita. Sí creo que se dan las condiciones para que nuestro tránsito en Segunda División sea positivo”.

Por último, señaló que la pretemporada comenzará el 5 de julio, tiene en mente el número de jugadores que necesita (“con 19-20 jugadores profesionales y dos porteros, me sobra”) y apuntó los nombres de la cantera que más le han estimulado. “Confío en Lemos e Insua, que son a los que más conozco. Creo que darán un nivel impresionante”. Que no falte la ilusión.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.