Vázquez: “O peor está por vir”

37

Así se expresou o técnico herculino en rolda de prensa ao ser preguntado por como valoraba os partidos que restan ata finalizar a campaña. Fernando non quere confianzas e espera que os seus continúen “evolucionando”.

Malia a privilexiada situación na que o Deportivo se encontra na actualidade, liderando a Liga Adelante en solitario e mellorando as previsións máis optimistas, Fernando Vázquez quixo ser moi cauto este mediodía e tratou de dar un baño de realidade ao ámbito herculino, no que para el será unha segunda volta de campionato “durísima”.

En relación ao próximo rival, o Xaén, que apeou os branquiazuis por 2-0 na Copa do Rei, o adestrador considerou que aquel choque non servirá de referencia porque a intensidade e a mentalidade dos seus será moi distinta. “É un partido diferente. A Copa non era o noso torneo aínda que intentamos pasar e isto é outra cousa. É Liga, imos líderes, xogámonos moito e espero que sexa diferente”, recoñeceu.

Preguntado por como cre que debe afrontar a partir de agora o seu equipo os partidos que restan, o técnico expresou a súa intención de manterse no máis alto e ser esixentes. “A situación é que queremos seguir sendo líderes e ascender directamente. Ese é o obxectivo a partir de agora”, admitiu. Para iso, cre que os seus futbolistas terán que seguir “mellorando” se queren chegar ao tramo final con posibilidades de ascenso directo. “A ver se seguimos evolucionando e mellorando porque o peor está por vir“, advertiu.

O equipo non cobrou a última mensualidade

Para finalizar, respondeu ás dificultades económicas que atravesa actualmente a entidade e que provocaron que os xogadores deportivistas aínda non cobrasen a última nómina. Para el, trátase dun tema “transitorio” e agarda que cobren “hoxe, mañá ou pasado”. “Iso é o que o club comunicou aos futbolistas. Por aí, non haberá problema, manifestou.

Vázquez: “Lo peor está por venir”

Así se expresó el técnico herculino en rueda de prensa al ser preguntado por cómo valoraba los partidos que restan hasta finalizar la campaña. Fernando no quiere confianzas y espera que los suyos continúen “evolucionando”.

Pese a la privilegiada situación en la que el Deportivo se encuentra en la actualidad, liderando la Liga Adelante en solitario y mejorando las previsiones más optimistas, Fernando Vázquez quiso ser muy cauto este mediodía y trató de dar un baño de realidad al entorno herculino, en lo que para él será una segunda vuelta de campeonato “durísima”.

En relación al próximo rival, el Jaén, que apeó a los blanquiazules por 2-0 en la Copa del Rey, el entrenador consideró que aquel choque no servirá de referencia porque la intensidad y la mentalidad de los suyos será muy distinta. “Es un partido diferente. La Copa no era nuestro torneo aunque intentamos pasar y esto es otra cosa. Es Liga, vamos líderes, nos jugamos muchísimo y espero que sea diferente”, reconoció.

Preguntado por cómo cree que debe afrontar a partir de ahora su equipo los partidos que restan, el técnico expresó su intención de mantenerse en lo más alto y ser exigentes. “La situación es que queremos seguir siendo líderes y ascender directamente. Ese es el objetivo a partir de ahora”, admitió. Para ello, cree que sus futbolistas tendrán que seguir “mejorando” si quieren llegar al tramo final con posibilidades de ascenso directo. “A ver si seguimos evolucionando y mejorando porque lo peor está por venir”, advirtió.

La plantilla no ha cobrado la última mensualidad

Para finalizar, respondió a las dificultades económicas que atraviesa actualmente la entidad y que han provocado que los jugadores deportivistas todavía no hayan cobrado la última nómina. Para él, se trata de un tema “transitorio” y aguarda que cobren “hoy, mañana o pasado”. “Eso es lo que el club comunicó a los futbolistas. Por ahí, no habrá problema”, manifestó.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.