Vázquez: “Se teño que modificar algo para que Juan Domínguez esté mellor, estou disposto”

259

O adestrador deportivista deu a súa visión sobre o próximo encontro ante o Eibar e dixo estar agradecido co último auto do xuíz encargado do concurso de acreedores.

Juan Domínguez mellorou ante o Deportivo Alavés as súas prestación de anteriores partidos, aínda que Fernando Vázquez non se conforma e quere ver ao centrocampista que brillou durante as dúas últimas temporadas. Para iso está disposto a facer calquera cousa. “É ceerto que falta un pouco o empuxe de Juan. Estamos agardando o que poda chegar a ser e que é, e se teño que modificar algo para que esté mellor, estou disposto a facelo”, dixo esta mañá.

O técnico de Castrofeito recoñeceu, nunha rolda de prensa celebrada no estadio de Riazor, que o canteirán branquiazul e Juan Emmanuel Culio “é posible que algunha vez se autoeliminen” cando xogan os dous por dentro, pero co 4-4-2 que alineou ante o Alavés “Culio queda máis escorado e Juan se queda máis cómodo”. Sen embargo, asegurou que “o máis importante é o rendemento colectivo” e que “se teñen que xogar os dous no centro, farano”.

Preguntado por se puede influir na súa decisión que seus futbolistas dixeran durante a semana que se sinten máis cómodos co 4-4-2, o preparador herculino manifestou que “a opinión dos xogadores é moi importante porque non pode haber fractura entre as dúas partes”, que nestes intres están “en perfecta comuñón”. “Pero vou tomar a decisión que sexa mellor dende o meu punto de vista”, engadiu.

No que respecta ao enfrentamento do próximo domingo ante o Eibar, Vázquez declarou que, “se non pasa nada raro” os centrais titulares serán “Kaká e Marchena”, e non quixo dar pistas sobre se Borja Bastón ou Luis Fernández repetirán xuntos na dianteira. “Que marque Borja non significa que vaia eliminar a Luis. Os dos teñen que competir para estaraltos, e haberá tempo para todos”, indicou.

O preparador branquiazul cre que actualmente a tradición de “estadio difícil” que rodea a Ipurúa é “unha cousa máis mental que real”, xa que o campo “non é o que era” porque “é agora máis ancho e xa non é un céspede embarrado”. O que si destacou o ‘míster’ deportivista é que “o Eibar é un equipo intenso”, polo que os seus homes terán que “competir dende o minuto 1”, se queren manter o liderato. “Imos defendelo a morte, pero con tranquilidade, sabendo que a segunda volta é moi longa”, explicou.

Ve o último auto do xuíz como “unha gran nova”

A mensaxe do xuíz encargado do proceso concursal do Deportivo, Roberto Niño Estébanez, no último auto foi favorable aos intereses coruñeses, xa que no texto se fai referencia á necesidade de fichae en inverno para pelexar polo ascenso. Sen dúbida, “unha gran nova” para Vázquez. “Foi valente, lendo a situación da forma que a leo eu tamén. Temos unha oportunidade importante e arriscar agora non é como podería ter sido ao inicio de temporada. Temos percorrido medio camino e sería aumentar as posibilidades”, comentou.

Neste sentido, o técnico galego recoñeceu que “o normal é que Antonio (Núñez) continúe” no conxunto herculino durante o que resta de temporada, ao contar coa opinión “positiva” do entrenador.

Vázquez: “Si tengo que modificar algo para que Juan Domínguez esté mejor, estoy dispuesto”

El entrenador deportivista dio su visión sobre el próximo encuentro ante el Eibar y se mostró agradecido con el último auto del juez encargado del concurso de acreedores.

Juan Domínguez mejoró ante el Deportivo Alavés sus prestaciones de anteriores partidos, aunque Fernando Vázquez no se conforma y quiere ver al centrocampista que brilló durante las dos últimas temporadas. Para ello está dispuesto a hacer cualquier cosa. “Es cierto que nos falta un poco el empuje de Juan. Estamos esperando lo que puede llegar a ser y que es, y si tengo que modificar algo para que esté mejor, estoy dispuesto a hacerlo”, dijo esta mañana.

El técnico de Castrofeito reconoció, en una rueda de prensa celebrada en el estadio de Riazor, que el canterano blanquiazul y Juan Emmanuel Culio “es posible que alguna vez se autoeliminen” cuando juegan los dos por dentro, pero con el 4-4-2 que alineó ante el Alavés “Culio queda más escorado y Juan se queda más cómodo”. Sin embargo, aseguró que “lo más importante es el rendimiento colectivo” y que “si tienen que jugar los dos en el centro, lo harán”.

Preguntado por si puede influir en su decisión que sus futbolistas hayan dicho durante la semana que se sienten más cómodos con el 4-4-2, el preparador herculino manifestó que “la opinión de los jugadores es muy importante porque no puede haber fractura entre las dos partes”, que en estos momentos están “en perfecta comunión”. “Pero voy a tomar la decisión que sea mejor desde mi punto de vista”, añadió.

En lo que respecta al enfrentamiento del próximo domingo ante el Eibar, Vázquez declaró que, “si no pasa nada raro” los centrales titulares serán “Kaká y Marchena”, y no quiso dar pistas sobre si Borja Bastón o Luis Fernández repetirán juntos en la delantera. “Que marque Borja no significa que vaya a eliminar a Luis. Los dos tienen que competir para estar altos, y habrá tiempo para todos”, indicó.

El preparador blanquiazul cree que actualmente la tradición de “estadio difícil” que rodea a Ipurúa es “una cosa más mental que real”, ya que el campo “no es lo que era” porque “es ahora más ancho y ya no es un césped embarrado”. Lo que sí destacó el ‘míster’ deportivista es que “el Eibar es un equipo intenso”, por lo que sus hombres tendrán que “competir desde el minuto 1” si quieren mantener el liderato. “Vamos a defenderlo a muerte, pero con tranquilidad, sabiendo que la segunda vuelta es muy larga”, explicó.

Ve el último auto del juez como “una gran noticia”

El mensaje del juez encargado del proceso concursal del Deportivo, Roberto Niño Estébanez, en su último auto fue favorable a los intereses coruñeses, ya que en el texto se hace referencia a la necesidad de fichar en invierno para pelear por el ascenso. Sin duda, “una gran noticia” para Vázquez. “Fue valiente, leyendo la situación de la forma que la leo yo también. Tenemos una oportunidad importante y arriesgar ahora no es como podría haber sido al inicio de temporada. Tenemos recorrido medio camino y sería aumentar las posibilidades”, comentó.

En este sentido, el técnico gallego reconoció que “lo normal es que Antonio (Núñez) continúe” en el conjunto herculino durante lo que resta de temporada, al contar con la opinión “positiva” de su entrenador.

Sobre el Autor

Comentarios están cerrados.